Застой.Как да продължа bulk-a си?

26.11.16
09:20

Здравейте. Може вече да сте чели теми от мен за тренировки и хранене, но сега накратко. Започнах да тренирам на 168 см 52 кг. С хранителен режим с по 2.2 протеин на кг и 2800 калории. Правех ‘bro split ’ 5 дни по една мускулна група с голям обем и за 3 месеца (лятото), качих до 65-66 кг. на 172 ръст, като стигнах постепенно 3000 калории. След това реших да сменя програмата и почнах Горна/Долна, която била доста по-добър вариант, заради честотата на трениране. Вече след още  2-3 месеца (в момента) не съм мръднал в килограмите. За сила няма как да се оплача защото прогресира много добре. Качил съм с по минимум 20 кг на базовите. Използвах калкулаторите за bulk и ми даваше вече 3200 калории. карах известно време на тях, но нищо. После станаха 3600 пак за известен период, но пак не успях да мръда над 66 кг.
Та въпросът ми е дали бъркам някъде или просто тялото е достигнало до някакъв застой, който ще отмине с времето. Засега ще се стремя към progressive overload, който върви доста добре последно време (особено лежанка)  :D Има ли смисъл да вдигам още калории :( но съм решил до лятото (да стане една година)  да бълквам до където мога, и затова ми е кофти като не мърдам последните месеци,  въпреки че вдигам калориите.
:)

Смени начина на трениране. Ако искаш бълк ти трябва груба сила. Препоръчвам ти да залагаш на тежки многоставни движения - тяга, клек, кофи, лег, преси, набирания. Тия бро сплитове и т.н. са направени от надъхващи тюбери на препарати, казващи че са натурални или от разни списания с глупави статии. За храната - няма как да усвоиш всичкия протеин. Дръж си ги на 3к и хапвай чисто.
Програми за бълк -
http://www.bb-team.org/workout/4671_klek-v-20-povtoreniya
http://www.bb-team.org/workout/4606_sistema-5x5
http://www.bb-team.org/workout/4819_smolov-specializaciya-na-kleka-chast-i

Мнението беше редактирано от Светослав Захариев на 26.11.16 12:12.

26.11.16
18:19

казано от Светослав Захариев на 26.11.16, 12:10:

Смени начина на трениране. Ако искаш бълк ти трябва груба сила. Препоръчвам ти да залагаш на тежки многоставни движения - тяга, клек, кофи, лег, преси, набирания. Тия бро сплитове и т.н. са направени от надъхващи тюбери на препарати, казващи че са натурални или от разни списания с глупави статии. За храната - няма как да усвоиш всичкия протеин. Дръж си ги на 3к и хапвай чисто.
Програми за бълк -
http://www.bb-team.org/workout/4671_klek-v-20-povtoreniya
http://www.bb-team.org/workout/4606_sistema-5x5
http://www.bb-team.org/workout/4819_smolov-specializaciya-na-kleka-chast-i

Аз в началото правих тия сплитове, но реших да заложа точно на базовите и си изготвих треновъчна програма с тях главно:

Сряда (тежка Горна)
1.Лежанка 5-6 серии по 3 повторения като ползвам и трупче към края за да вдигна макс килограми с пауза.
2.дъмбели за Горна 4 серии 3-5 повторения.
3. Горен скрипец 3-4 серии пак 3-5 повторения тежко
4. Гребане с щанга 4 серии по 5-7 повторения
5. Раменна преса 4 серии по 5-7
6. Въже към лицето 3х8
7. Сгъване с крив лост за бицепс 3х8 и с дъмбели от наклон.
8.френско 3х 6-8 и разгъване с дръжка 3х8.

Четвъртък (долна тежка)
1.  Тяга 4-5 серии по 3 повторения
2. Клек 4-5 по 3 (редувам 1 и 2 като начало всяка седмица)
3.лег преса 3х 8
4.прасци на лег преса 5х5 тежко
5 корем (молитва и вдигане от вис)

Събота (Горна лека)
1. Лежанка 4х8 всяко пауза 1 секунда
2. Дъмбели за Горна 4 х 8-10
3. По две серии долу и горе флайс кабели.
4.гребане с дъмбел 3х8-10
5.нещо за гръб (редувам различни всеки път)
6. Дъмбели за рамо 3х8-12
7. Разгръщания за задно и странично 3х8-10
8.бицепс с дъмбели и още някое за бицепс (пак различно всеки път)
9. Кофички с тежест и разгръщане с дръжка за трицепс по 3-4 х 8-10

Неделя (долна лека) 
1. Преден клек 4х10
2. Лег преса 3х15-20
3. Разгъвания и сгъвания за предно и задно бедро 3х15-25
4. Прасци от седеж и лег преса 4х20-25
5. Snatch тяга или rack pulls
6. Корем и врат и предмишница (упражнения за по-здрав хват специално) . Txt
А за храната какво искаш да кажеш,  че няма да усвоя протеина?  По малко ли да приемам? сега на 66 кг гледам да има 140-160 грама дневно главно от пиле :D :)

Според мен са ти напълно достатъчни. Вкарай и бързи въглехидрати преди трен и веднага след и така.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1