Програма за корем

Здравейте, преди един месец започнах със сериозните тренировки на пресата, започнах да спазвам НВД режим. През първите седмици всичко беше идеално започнаха малко по малко да излизат горните два плочки и да се получава това “разцепване” на плочките, но след време започна като че ли пресата да се вижда все по малко и по малко “разцепването” започна да изчезва и сега тя е почти плоска.Незнам къде може да бъркам, дали това че смених програмата може да е проблема.

Първите упражнения който правих бяха т.нар. 8 min ABS workout

А след това ги смених със следните: crunches

                                reverse crunch

                                flutter kicks

                                toe taps

                                plank 30sec

Всяко от тях по 20 пъти едно след друго баз почивка и това го повтарям 4 пъти.

Темата беше редактирана от Здравко Христов на 03.12.16 18:45.

Здравей.

Не казваш нищо за храната, а тя е ключова.
Какво промени при нея? Какво тегло си качил спрямо началото (преди месец)?

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1