Въпреки калорийния дифицит, л- кърнетина и 4 дни в седмицата HIIT спрях да свалям килограми :(

The Barber

13.01.17
12:22

Здравейте. Висок съм 182. В момента тежа 90 кг. Когато започнах преди 3 месеца тежах 98. Първия път се теглих с едно огромно ватирано горнище а всички следващи с термо тениска, което означава, че за 3 месеца съм свалил 7 кг. като добавим и факта, че в тези килограми има и вода и други неща, се получава пълен смях. Ок, аз не бързам, всеки ден чета да сваляме бавно, но последните две седмици спрях тотално да слизам надолу. Тренирах 3 пъти в седмицата, от две седмици започнах 4 пъти, мисля да добавя още един ден. Сега правя вторник и петък 50мин. кардио в група с инструктор, четвъртък и неделя кръгови в залата. 3 кръга по едно упражнение от група по 10 повторения: гръб, рамо, гърди, трицепс, бицепс, коремни, гръбни. Почивка между сериите 30 сек, между кръговете 1:30 Мин. след това 20 минути интервално на велоаргуметър. След тренировка протеин. Последната седмица добавих no xplode преди тренировка и л-кърнетин.
Първия месец ядях мюсли за закуска( 10%захар) и само пилешко филе,телешки кюфтета на фурна, риба и салати през деня разпределени в 6 хранения( включвам и закуската) Сега съм добавил ориз или картофи( до обяд) понякога и ядки. Последно ядене 18:00. Сигурен съм, че съм в дефицит. Единственото за което аз се сещам като грешка е, че има дни в които съм в по голям дефицит от препоръчителния и може би прекалявам с ориза и нарушавам правилото 45/45/10. До обяд изяждам 400 грама( в готово състояние) кафяв ориз и, че доста намалих водата. Преди пиех по 3 литра сега около литър и половина. Според мен поне е невъзможно да ми се забавя метаболизма защото понякога съм в по голям дефицит на калории при положение че ям 6 пъти на ден и след тренировка не мога да стигна до колата. Другото за което се сещам е, че въпреки дефицита съм направиш някакъв мускул който тежи. Може би виждам лека разлика в гърдите, но според мен това е защото изчезват мазнините. За съжаление не се измерих като започнах да тренирам. Моля помагайте!

Темата беше редактирана от The Barber на 13.01.17 12:50.

13.01.17
13:05

Нещата за които се сещам в момента са следните...
1. Не трябва да гледаш цифрите на кантара. Гледай огледалото и можеби мерките на сантиметъра. Това, че няма промяна в теглото, не означава, че не отслабваш. Зависи кога се теглиш, дали си задържал вода, дори как си стъпил и тн. Има разлика между 90кг. трениращ мъж и 90кг. НЕтрениращ мъж.
2. Наистина ли си сигурен, че си в дефицит. Колкото и качествена храна да поемаш, приемаш ли повече калории от необходимото, то няма да отслабваш. Изчисли си колко калории приемаш дневно, за да си напълно сигурен.
3. Винаги има момент в който процесът на отслабване се забавя. Това е нормален процес и не трябва да те притеснява.
4. 50мин. кардио? Много е. 15-20мин. интензивно кардио са напълно достатъчни. “Повече” не е равно на “по- добри резултати”. 5-6 интензивни и тежки тренировки седмично са прекалено много, това е много стрес за организма, а от там може да идва и забавянето на резултатите.

The Barber

13.01.17
13:49

Ами уж ги изчислявам калориите:) Тъй като не ми е само фитнеса на главата, понякога забравям да сметна калориите в протеина или някоя дреболия, но на другия ден компенсирам.
Обзалагам се, че дори жена не може да ме бие с времето което аз прекарвам пред огледалото:D 9 часа плътно всеки ден само на работа( фризьор съм) след това един час във фитнеса който е целия в огледала, след фитнеса си почивам в спалнята, където жена ми е сложила огромно огледало:)
Да приемем, че не смятам правилно калориите и не съм в дефицит, а в средата( със сигурност не съм в излишък) Аз реално искам да поддържам 90 кг, но чисто тяло без мазнини. Съгласен съм, че има разлика между тренирано тяло и не. По тази логика, не е ли по правилно да направя тренировките в залата в някакъв сплит и да наблягам на отделните групи, за да ги оформям? Относно претоварването. До преди две седмици тренирах само кръгови 3 дни в седмицата. Добавих още ден и л- кърнетин след като спрях да свалям на кантара. По същата причина започнах да ходя и на фитнес групи за са стресирам организъма, а и ми стана скучно само едно и също. Там не е лошо, само аз съм мъж:))) и треньора те юрка и не се отпускаш.

14.01.17
20:22

казано от avitohol на 13.01.17, 13:05:

4. 50мин. кардио? Много е. 15-20мин. интензивно кардио са напълно достатъчни. “Повече” не е равно на “по- добри резултати”. 5-6 интензивни и тежки тренировки седмично са прекалено много, това е много стрес за организма, а от там може да идва и забавянето на резултатите.

Ако целиш само повишаване на енергоразхода - да. Но ако искаш да гориш мазнини директно чрез кардиото, то 1-1.5 часа нискоинтензивно кардио в нетренировъчните дни си е супер.

Мнението беше редактирано от Станимир на 14.01.17 20:29.

The Barber

15.01.17
12:14

Открих два възможни проблема. Като посмятах малко излезе, че съм в калориен дефицит, но въглехидратите са ми повече от белтъците. Приемам ги до 12-13 часа, но най вероятно това оказва влияние.
По принцип се тегля само в дните в които тренирам сутрин на гладно и сравнявам тези цифри. Последните няколко тренировки приемам no xplode преди тях, който се разрежда в 300 грама вода, което значи, че изпивам 300 грама точно преди кантара. Надявам се вече на следващия кантар да мръдне тази стелка:) не искам много, просто искам прогрес който ми подсказва, че съм на прав път:)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1