Домашни тренировки beast mode on! :D

Прескочи до:

13.01.17
23:00

Стаж около 4 години във залата с доста прекъсвания. Отделно съм тренирал и боен спорт за кратко 5 месеца. Започвам да тренирам лека, по-лека след прекарана хиперфункция.  Прекъснах за повече от 7 месеца спад нямам в мускулите освен някой друг милиметър,доста сила съм загубил но,и това ще се върне. Ще описвам тренировките само 3-пъти седмично ще тренирам вкъщи а, не във фитнес зала. Имам нужните уреди.  Височина 177-178 килограми 72-73. Днес реших да импровизирам малко с един диск който е достатъчно  тежък.

Ръце-Френско разгъване с диск 4x8
концентрирано сгъване с диск 4x8
Бицепсово сгъване с диск 4x8.

Рамо. Избутване на диск напред за предно рамо 2x7
Разтваряне с диск 2x6
Повдигане на диск до брадата 3x8.
След това малко с гумата за стискане пред мишница.

Около 30 мин ми отне тренировката доволен съм има напомпване ръката ми варира около 36 някъде. Определено ще трябва да видя как да тренирам гърба и гърдите. Като цяло тренирам за здраве и кеф. ;) Големи резултати не целя като преди дори и с лека тежест и правилна техника упражненията ме товарят както трябва.

Темата беше редактирана от James 25 на 05.03.17 01:49.

13.01.17
23:10
#1

Днешна тренировка френско разгъване 9/8/7/5.  4 серии
чуково разгъване 7/6/6.  3 серии
Бицепсово сгъване с диск 8/8/8.  3 серии
повдигане на щанга до брадата 7/7/6.

отделно чуково разгъване + пред мишница. Стискане на гума 40 пъти и 40 сек задържане. общо 3 серии за предмишница.

Мнението беше редактирано от James 25 на 05.03.17 19:31.

05.03.17
19:10
#2

Като цяло отново съм доволен има напомпване все още търся начин как да тренирам гърба и гърди, лицеви не правя отдавна така,че ще мисля за друго. Спане около 8 часа храна слабо някъв вирус ме е хванал и нямам почти апетит.
Изпитвам носталгия малко когато тренирах в залата все пак 4 години не са малко. Рекорди не гонех стари резултати на базовите упражнения са: Тяга 100, лек 85, клек 75-80 като цяло клека не ми вървеше много,много. Определено има разлика между залата и вкъщи,но както казах ще тренирам в вкъщи залата просто не ме влече вече.

Мнението беше редактирано от James 25 на 05.03.17 19:16.

06.03.17
17:54
#3

Днешна тренировка около 15 мин колкото да раздвижа отново ръце просто ми е кеф да ги правя,но това смятам да се промени.
френско разгъване 8/8/8. 3 серии
чуково за бицепс 7/8/7
  Бицепсово сгъване с диск 9 една серия само.
предмишница стискане на гума 40 пъти и 40 сек задържане.

06.03.17
19:07
#4

Вместо дъмбел гребането ще го правя с диск :D Дано стане все пак и гърба трябва да натоваря

06.03.17
20:17
#5

казано от James 25 на 06.03.17, 19:07:

Вместо дъмбел гребането ще го правя с диск :D Дано стане все пак и гърба трябва да натоваря

Е да де, ама тоз диск ще си удряш коленете? :D

06.03.17
21:05
#6

казано от Tony Leen на 06.03.17, 20:17:

казано от James 25 на 06.03.17, 19:07:

Вместо дъмбел гребането ще го правя с диск :D Дано стане все пак и гърба трябва да натоваря

Е да де, ама тоз диск ще си удряш коленете? :D

Ще пробвам пък каквото стане засега само с това разполагам.

08.03.17
22:45
#7

Вчера почивка днеска отново същото

френско 9/8/7. Серии 3
чуково 7/8/7/3/5/. 5 Серии
една серия повдигане на диск напред.
Повдигане на диск до брадата една серия.
И накрая една серия за предмишница с гумата 40 стискания и 40 секунди задържане. Толкова за днес все се каня да внеса някакво разнообразие но,засега май няма да стане.

Мнението беше редактирано от James 25 на 08.03.17 22:51.

08.03.17
23:02
#8

казано от Tony Leen на 06.03.17, 20:17:

казано от James 25 на 06.03.17, 19:07:

Вместо дъмбел гребането ще го правя с диск :D Дано стане все пак и гърба трябва да натоваря

Е да де, ама тоз диск ще си удряш коленете? :D

Абе важното е лятото ръки и гърбина да има...кой ти гледа на плажа крака, че си почупил коленете, нали две има ?! :D

Мнението беше редактирано от Vlado89 на 08.03.17 23:02.

10.03.17
01:22
#9

Днеска ме цъкна скуката  викам ай ще правя нещо,че без това е скука.

чуково 6/5/4/3/2/3. викам малко да раздвижа поне. След това предмишница отново този път с hand grip 40 пъти стискане и 40 сек задържане. Може да е банално да тренирам едни и същи групи но,какво да се прави само с това разполагам. Върши ми работа за ръцете има прогрес макар ли малък все още. Тъпото е,че гърба не мога да тренирам или мога кой знае може да има упражнения с диск знам ли вече. :Д Отностно гърба ще кажете прави набирания за гърди лицеви мерси,но не. Тези упражнения гледам да ги избягвам засега поне. ;)

Мнението беше редактирано от James 25 на 10.03.17 01:50.

11.03.17
01:03
#10

Днеска френско 8/8/8/8. 4 серии
  Бицепсово сгъване с диск 7/7/7
и накрая предмишница с гумата 2 серии по 50 стискания.
Около 15-20 мин тренирах стига толкова за днеска. :d

12.03.17
01:25
#11

Днеска ме мързи да тренирам ай + това е 1:25 :Д . Някаква гадна настинка ме мъчи отделно от 7 дена си изгубих апетита стария колит от 4 клас се сети за мен мамка му направо прекрасно :Д да го еба.. Утре сигурно ще тренирам

Мнението беше редактирано от James 25 на 12.03.17 01:26.

12.03.17
11:08
#12

казано от James 25 на 12.03.17, 01:25:

Днеска ме мързи да тренирам ай + това е 1:25 :Д .

Ми то как да тренираш - то е събота, почиват хората  :D

Мнението беше редактирано от Tony Leen на 12.03.17 11:09.

13.03.17
00:02
#13

казано от Tony Leen на 12.03.17, 11:08:

казано от James 25 на 12.03.17, 01:25:

Днеска ме мързи да тренирам ай + това е 1:25 :Д .

Ми то как да тренираш - то е събота, почиват хората  :D

почиват те в чалга заведенията :D една част

13.03.17
22:24
#14

Днеска няма тренировки хремата си каза думата ..

14.03.17
08:01
#15

казано от James 25 на 13.03.17, 22:24:

Днеска няма тренировки хремата си каза думата ..

Един ксилометазолин и ще дишаш все едно си на Алпите

17.03.17
18:29
#16

Определено след тези капки съм в Алпите. ;д  все още настинката ме мъчи. Колкото до вдигането в къщи намалявам от 3 на 2 пъти седмично, когато имам време и ми е на кеф. Тоест първи ден ръце правя. Друг ден гръб и това е. Както казах не целя масивност а,просто  ей така да тренирам да поддържам  някаква прилична форма.

Мнението беше редактирано от James 25 на 17.03.17 18:35.

17.03.17
20:03
#17

казано от James 25 на 17.03.17, 18:29:

Определено след тези капки съм в Алпите. ;д  все още настинката ме мъчи. Колкото до вдигането в къщи намалявам от 3 на 2 пъти седмично, .

С настинка е трудно да се правят здрави тренировки, по-добре 3-4 пъти седмично кратки и екплозивни тренировки, колкото да изкараш токсини. Витамин Ц също е добре да си купиш, дозата в грипно време е от 2 до 10 грама, купи 1-грамови капсули че излиза по-евтино :)

19.03.17
21:26
#18

Днеска кат за първи ден..

Френско с диск 4 серии по 8
чуково с диск пак толкова 4 серии по 8
и бицепсово сгъване с диск 3 серии по 10.
Оставям това тук https://www.youtube.com/watch?v=1zbZ9PDAEYw.
Btw сайта е много променен преди повече ми харесваше.

Мнението беше редактирано от James 25 на 19.03.17 21:26.

20.03.17
23:56
#19

Днеска почивка. Тепърва почвам да разгадавам сайта дори не мога да видя хората където съм последвал..

22.03.17
00:18
#20

Днешна тренировка гребане с диск 8,4,3,3,4. Ако някой се чуди как го правя това гребане с диск в нета просто пише  ‘‘Bent over plate row’’  ето и линк към видеото  https://www.youtube.com/watch?v=VKsmxmQzhCU
Най-накрая ще мога да товаря гърба.
След това чуково една серия+гребане с диска. Като цяло усещането в гърба е страхотно страхотно упражнение. Отделно и една серия с гумите за стискане 40 сек стискане и 40 сек задържане.

Мнението беше редактирано от James 25 на 22.03.17 00:18.

22.03.17
18:43
#21

Отново френско
6,5,5. 3 серии.
гребане с диск
5,5,5. 3серии.
повдигане на диск до брадата
5,5 2серии.
бицепсово сгъване с диск  една серия + предмишница с гумата за стискане 30 стискания+20 сек задържане. Доволно около 15-20 мин раздвижих.

Мнението беше редактирано от James 25 на 22.03.17 18:43.

23.03.17
18:53
#22

Днешна тренировка  колкото да раздвижа :D

Гребане с диск 5,5,5,5
чуково с диск 5,5.

25.03.17
21:52
#23

Френско разгъване с лост 4,4,4,4
бицепсово  сгъване с лост 4,4,4,5

26.03.17
20:34
#24

Днеска почивка.

28.03.17
21:16
#25

Изтласкване на щанга  с тесен хват
5,6,5,5. 4 серии +  една серия с гумата за стискане 50 пъти на едната ръка 50 на другата.

29.03.17
03:53
#26

Днеска малко повече натоварих предмишницата 4 серии по 50 стискания. Има полза от тия гуми за стискане.

Мнението беше редактирано от James 25 на 29.03.17 03:53.

31.03.17
19:32
#27

Френско разгъване с лост 5,4,3.
Изтласкване на щанга  с тесен хват 4,3. + предмишница 40 стискания+ 40 сек задържане.

01.04.17
21:24
#28

Днес тренировки няма.

03.04.17
19:52
#29

френско разгъване
5,5,4,3. една серия за бицепс  направих+ предмишница. 40 стискания и 40 сек задържане.

06.04.17
01:40
#30

малко раздвижване с гумите. Едната е 60 либри което ще рече 27 килограма при стискане доста тегаво е с нея. Две серии по- 10 стискания стига толкова. След това смених с най-леката която е 30 либри което ще рече 13 килограма доста лека е така,че без проблем направих 2 серии по-50 стискания. И накрая с третата гума която е 40 либри което е 18 килограма при натиск.  И тук направих 2 серии по-50 стискания. Раздвижих  поне в момента тренирам това което ми се тренира. Главно наблягам на трицепс,бицепс и предмишница. От части успях да си върна формата на ръцете доволно като цяло.

Мнението беше редактирано от James 25 на 06.04.17 01:42.

06.04.17
19:43
#31

Днеска малко трицепс.
Френско разгъване 5,5,4,4.+ бицепс една кратка серия.

09.04.17
20:18
#32

френско разгъване 5,5,5. + една серия за бицепс. Отделно предмишница 40 стискания и 40 сек задържане.

10.04.17
02:47
#33

Предмишница отделно 4 серии по 50 стискания с най-леката гума.
една серия с най-тегавата гума което ще рече 27 килограми при стискане.
И на последно място 2 серии по 20 стискания със средната гума която е 18 килограма при натиск. Добро раздвижване в 2:47 през ноща . 😄

11.04.17
02:24
#34

отново предмишница. 3 серии по-40 стискания и 40 сек задържане.
и като за последно 4 серии по-50 стискания с гумата което прави 200 общо.

12.04.17
19:12
#35

френско разгъване с кривия лост
5,5,4,4,3.
една серия за бицепс отделно+ предмишница 50 стискания с гумата. Раздвижих малко

13.04.17
19:07
#36

Малко раздвижване с гумите със зор 40 стискания с най-тегавата гума и 40 сек задържане. Общо 3 серии  със трите гуми. И отделно с hand gripa пак същото 40 стискания и 40 сек задържане..

15.04.17
19:05
#37

френско разгъване 6,5,5+ сгъване на кривия лост за предмишница 3 серии по 10. Отделно и бицепс правих.

Мнението беше редактирано от James 25 на 15.04.17 19:30.

16.04.17
17:33
#38

Отново с гумичката 10,10,10,10,10,10,10,20,10. Общо 100 на брой. 60 либри= 27 килограма.

16.04.17
19:44
#39

Отново предмишница  4 серии по-40 стискания и 40 сек задържане.

Мнението беше редактирано от James 25 на 16.04.17 19:44.

17.04.17
19:09
#40

4 серии с гумата по-40 стискания и 40 сек задържане.
Отделно френско разгъване  5,5,5 по-3 серии. Доволно раздвижих като цяло.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1