Мъртва тяга - издърпване от пода

17.01.17
12:16

Здравейте, въпросът ми е относно съвсем началната фаза на движението - самото “отлепване” на щангата от пода ми е проблемно (и при сумо тяга, и при стандартна). Какви специфични упражнения да правя, за да го подобря?

17.01.17
12:23

Дърпай от дефицит, но не по-голям от 5 см и наблюдавай защо ти е слаб старта, в смисъл кое звено не може да си свърши работата, за да може да му обърнеш допълнително внимание и да го засилиш.

казано от James Hinks на 17.01.17, 12:23:

Дърпай от дефицит, но не по-голям от 5 см и наблюдавай защо ти е слаб старта, в смисъл кое звено не може да си свърши работата, за да може да му обърнеш допълнително внимание и да го засилиш.

Благодаря за съвета; слабото звено предполагам са краката? - като правя тяга с тежести, които са близо до макса ми, се усещам, че дърпам много повече на кръст и гръб. Затова предпочитам сумо тягата, там дори при големи тежести почти не се изгърбвам заради механиката на самото движение, но пак старта ми е слаб. Ще правя тягата от дефицит и мисля да включа 1-2 асистиращи упр в тренировката за крака, примерно клек с дъмбели или хакен клек (нещо да мога повече тежест да сложа, да развие сила)?

17.01.17
22:47

казано от Иван Илиев на 17.01.17, 20:36:

казано от James Hinks на 17.01.17, 12:23:

Дърпай от дефицит, но не по-голям от 5 см и наблюдавай защо ти е слаб старта, в смисъл кое звено не може да си свърши работата, за да може да му обърнеш допълнително внимание и да го засилиш.

Благодаря за съвета; слабото звено предполагам са краката? - като правя тяга с тежести, които са близо до макса ми, се усещам, че дърпам много повече на кръст и гръб. Затова предпочитам сумо тягата, там дори при големи тежести почти не се изгърбвам заради механиката на самото движение, но пак старта ми е слаб. Ще правя тягата от дефицит и мисля да включа 1-2 асистиращи упр в тренировката за крака, примерно клек с дъмбели или хакен клек (нещо да мога повече тежест да сложа, да развие сила)?

Може да добавиш и римска тяга в тренировката за крака.

20.01.17
13:29

казано от deqn91 на 17.01.17, 22:47:

Може да добавиш и римска тяга в тренировката за крака.

Този варинат на тягата е “румънска”, не “римска” :)

казано от Иван Илиев на 17.01.17, 20:36:

Благодаря за съвета; слабото звено предполагам са краката? - като правя тяга с тежести, които са близо до макса ми, се усещам, че дърпам много повече на кръст и гръб. Затова предпочитам сумо тягата, там дори при големи тежести почти не се изгърбвам заради механиката на самото движение, но пак старта ми е слаб. Ще правя тягата от дефицит и мисля да включа 1-2 асистиращи упр в тренировката за крака, примерно клек с дъмбели или хакен клек (нещо да мога повече тежест да сложа, да развие сила)?

Това, че дърпаш на кръст може съвсем да не е следствие от слаби крака, а от слаб пояс или слаби задни бедра, или слаб глутеус, или комбинация от някои от тях след като сумото ти е по-лесно. Но което и да е, то дефицита ще го засили, а си струва и да погледнеш съвета за румънската тяга.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1