Дневникът на Рой Бати

12.02.17
16:31

.

Темата беше редактирана от Рой Бати на 11.06.20 13:07.

12.02.17
18:03

Днес

Клек 60х3, 70х3, 80х3, 90х3,3
Обръщане 40х5, 60х3, 70х3, 3, 3, 3, 75х3
Кофички 65, 55
Набирания 16, 12

12.02.17
18:12

Здравей! Честит дневник!

Не виждам тяга в тренировките ти?

12.02.17
18:17

Благодаря!

Няма условия за тяга, ще замине настилката пък се опасявам и самия под(гредоред), а и другото което е, на щангата мога да натоваря до 135 кг. а тяга за бройки не обичам.

12.02.17
18:20

казано от Рой Бати на 12.02.17, 18:17:

на щангата мога да натоваря до 135 кг. а тяга за бройки не обичам .

Пробвай широка тяга. Предполага по-малко килограми от конвенционалната тяга.

Мнението беше редактирано от Боян на 12.02.17 18:20.

12.02.17
18:24

Остава проблема с пода, а и въпреки че е еретично изказване за фитнес средите, и без тяга се живее.

Добре дошъл!
Пожелавам мотивацията да се увеличава, а скуката да отшумява. :)

12.02.17
21:25

Добре заварила и благодаря за пожеланието!

14.02.17
13:19

Днес:

Пуш преса - 20х10, 40х5, 60х3, 70х3, 80х1, 90х1, 95х1, 100х1, 105х0(на 3/4 бяха вдигнати, но не исках да го правя с влизане под щангата)
Флор прес тесен хват - 60х8, 75х5, 90х11, 10, 8
Набирания 17, 11
Кофички 60, 43

100те на пуш пресата са личен рекорд, та вадете шампанското и леките жени. Сигурно ще цъкам 1ци и 2ки до 105, 110. Така принципно най-бързо ми се получава, но ще видим, то ще си покаже.

16.02.17
12:37

Почвам го чистенето, всмисъл хранителния режим кат хората, че както е тръгнало ше стана сто кила чистейки. Калориите ще са 1800-2000 криво ляво, колкот може без въглен.

Храната днес ще е 15 яйца и 2 кълки, няма да е на циклично.

Предтренировачно вкарах двойно кафе без захар.
Тренировката:
Клек 3х 60, 70, 80, 90, 100
Обръщане 40х5, 60х3, 70х1, 75х3, 3, 3, 3, 80х3
Кофички 67, 51
Набирания 16, 14

17.02.17
13:13

Днес набирания малко за добро утро 18, 17, 15

Храната 2 кълки, 10-12 яйца, пилешки филета да речем около 300 грама, не ми се вади везната

Ще цъкам по 50 набирания почивните дни. Едно интересно за мен наблюдение е, че когато вкарам повече набирания в тренировките, набиранията допринасят повече за оформянето на корема отколкото директна работа за корем. Може да правя везни, драгон флагове и намсикво, но тръпчинката на пъпа винаги се показва като увелича набиранията.

18.02.17
13:01

Тренировката
Пуш преса 40х8, 60х3, 70х2, 80х1, 90х1, 100х1, 105х1(шампанско и леки жени за всички), 100х0(тук се разсеях нещо), 100х1(тръгнах за второ, ама не), 100х0
Флор преса тесен хват 60х8, 75х5, 90х5, 95х8,6,6,6
Набирания 16, 11
Кофички 50, 40

След пуш пресата всичко го претупах малко, че имах работа.

Храната кълки и яйца в неясно съотношение

19.02.17
15:13

Активност:
Набирания 19, 18, 14
30тина мин разтягане

Храна:
2 ябълки, 15 яйца, свинско

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1