Бавно/Бързо - разлика, дайте ми отговор

02.04.17
15:44

Знам че повечето трениращи винаги залагат на бавното спускане и експлозивното вдигане на тежестта, но при мен се получава нещо много лошо, например ако правя 1 тренировка
И ако правя 7-8повторения бавно сърцето ми се уморява много го усещам и на другия ден съм скапан като куче, и то винаги когато тренирам бавни повторения, а когато правя експлозивно не се напомпвам но сърцето ми се чувства много добре и на другия ден съм зареден с свежи сили, защо така?

02.04.17
19:49

казано от Filip Filipov на 02.04.17, 15:44:

Знам че повечето трениращи винаги залагат на бавното спускане и експлозивното вдигане на тежестта, но при мен се получава нещо много лошо, например ако правя 1 тренировка
И ако правя 7-8повторения бавно сърцето ми се уморява много го усещам и на другия ден съм скапан като куче, и то винаги когато тренирам бавни повторения, а когато правя експлозивно не се напомпвам но сърцето ми се чувства много добре и на другия ден съм зареден с свежи сили, защо така?

Перифразирам “Когато тренирам се изморявам, когато не тренирам не се изморявам”
Как усещаш, че сърцето ти е уморено? Аз когато тренирам пулсът ми е в границите 140-180 когато в залата е около и под 10градуса е 120-160. Колкото по-дълго време изпълняваш едно упражнение, толкова повече енергия изразходваш, мускула се натоварва повече, черпиш повече от гликогенните му запаси, вследствие на това ти се повишава и температурата в областта на натоварването и сърцето изтласква повече кръв за да може да възстанови запасите на мускула, да го охлади и т.н.  Ако тренираш по-тежко ще имаш по-учестен пулс, ако тренираш по-леко ще имаш умерен пулс. Взависимост от скоростта с която пускаш тежестите се натоварват различни мускулни влакна, по различен начин, така че не е все едно дали изпълняваш една серия от 10 повторения за 30 секунди или за 1 минута. Най-важното е че ако изпълняваш по-бавно повторенията, килограмите които вдигаш трябва да са значително по-малко отколкото при нормално изпълнение. Възможни са разлики от близо 50% при по-малките мускулни групи.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1