Бахур и червено винце

Прескочи до:

30.05.17
13:30

казано от aleks на 29.05.17, 23:08:

Не съм забелязал да се набляга, че в интервала 16 - 20 часа тялото е най-събудено така да се каже и нервната система работи оптимално, не че в другите часове не може да се направи кадърна тренировка, но това е най-доброто време.

Няма такова нещо. Приблизително час след ставане тялото е най-събудено и е готово, включително и нервната система, за изродско натоварване. Следобяд и привечер, особено в горната граница на посочения интервал, нещата не стоят съвсем така.
Говорим при нормален режим - ранно лягане, ранно ставане, минимално излагане на изкуствена светлина и без допълнителна стимулация през деня.

Мнението беше редактирано от James Hinks на 30.05.17 13:31.

30.05.17
13:32

И при мен съм забелязал, че вечер се получава по-добра тренировка. Също така като съм правил нещо през деня (я на работа, я навън) става доста по-силна тренировка, отколкото ако съм почивал и лежал цял ден преди това.

30.05.17
23:12

Няма такова нещо.

Конкретно за вдигането на тежести е така, за другите спортове не знам, но едва ли е по-различно, винаги вечерната тренировка е по-изискваща от сутрешната. Никой не провежда първенство сутрин или на обяд, само тия до 105кг понякога са малко прецакани, ако сливат в един ден две категории. Нямам намерение и желание да влизам в спор и да доказвам има ли или няма такова нещо, явно сме на противоположно мнение. Аз това го написах на база личен опит и на опита на няколко треньора по вдигане на тежести, по-скоро на самата ни методика на провеждане на тренировките.

Понякога имаш всички предпоставки за добра тренировка, а нещата се случват по различен начин, препъни камъка може и да е времето на провеждане, туй исках да кажа. Нервак тия къде на гладно тренират няма ли да те оборят 🙂 Не че не може и наопаки, ама за какво да се самозатрудняваш.

30.05.17
23:32

казано от aleks на 30.05.17, 23:12:

Нервак тия къде на гладно тренират няма ли да те оборят  Не че не може и наопаки, ама за какво да се самозатрудняваш.

Аз тренирам на гладно...сравнително де)))Ама лапетиите -наблюденията са ,че всичките искат да са яли  преди това...,че някои даже и непосредствено преди трена?!

Мнението беше редактирано от nervak на 30.05.17 23:34.

31.05.17
09:33

Аз под “на гладно” разбирам да си гладен, иначе то тялото никога не е на гладно 😄 сравнително отдавна минах “тийн” годините (има няма 5 години, не 15 ама все пак), тъй че не съм много запознат с модните трендове.

казано от James Hinks на 30.05.17, 13:30:

казано от aleks на 29.05.17, 23:08:

Не съм забелязал да се набляга, че в интервала 16 - 20 часа тялото е най-събудено така да се каже и нервната система работи оптимално, не че в другите часове не може да се направи кадърна тренировка, но това е най-доброто време.

Няма такова нещо. Приблизително час след ставане тялото е най-събудено и е готово, включително и нервната система, за изродско натоварване. Следобяд и привечер, особено в горната граница на посочения интервал, нещата не стоят съвсем така.
Говорим при нормален режим - ранно лягане, ранно ставане, минимално излагане на изкуствена светлина и без допълнителна стимулация през деня.

Адаш, ти ся обърна представите на всички бодибилдъри нагоре с краката - кога ще хапват предтренирочното хранене ( щото иначе ще изгорят мускул ), кога ще пият бустера ( щото иначе няма напомпване ), да не говорим, че в Петък ако тренират сутринта, напомпването ще е изчезнало за дискотеката вечерта д*ба 😄

31.05.17
11:14

казано от nervak на 30.05.17, 23:32:

Аз тренирам на гладно...сравнително де)))Ама лапетиите -наблюденията са ,че всичките искат да са яли  преди това...,че някои даже и непосредствено преди трена?!

Същата работа с мен и моя големия. като се почне едно ядене преди фитнеса, половин час не можем да тръгнем и по пътя нагъва банани. Детска работа...

Мнението беше редактирано от Димо на 31.05.17 11:14.

31.05.2017

EMOM 10x1
обръщане 125
лег 125

EMOM 10х1
клек гърди 120
тяга 205

2х5 (на ръка)
изхвърляне с дъмбел от клек 15
коремна преса с пудовка над глава 32

Сутринта намерих на дъното на една кутия останал цитрулин малат от миналата година, та праснах 5гр. преди тренировка и щях да изкъртя железата 😄

31.05.17
14:34

това да не е цитрулин пропионат... действа безотказно! 🙂

Малат, пропионат, дестилат, квот има, всичко пием 😄

31.05.17
16:38

Дълго време се самозаблуждавах, че не мога да тренирам сутрин без да съм хапнал. Сега тренирам задължително на гладно сутрин, и се чувствам чудесно, също така резултатите са ми много по добри, съответно веднага след това правя лека здравословна закуска. Тренирам не само сутрин но и вечер около 20.00 часа, въпреки че е яко, не ми е топ тренировка.

02.06.2017

ЕМОМ 10х1
раменна преса 80
набиранки +50

дроп серия набиранки 12,4,3,2,1

ЕМОМ 10х1
клек гръб 170

суинг с пудовка 10х48 - колелце от колене 10 - борческо въртене с дъмбели 5х20 ( на ръка ); 2 пъти

На последната серия суинг почнах да усещам напрежение в предни кр. връзки на лявото коляно, което до края на серията си стана болка д*ба. Писна ми на у*я вече 3 или 4 пъти за половин година това коляно се предава по подобен начин - тъкмо натисна малко и хайде обратно. Ще го видя днес, утре как ще е ...

Ivaylo Stefanov

02.06.17
16:39

На първия ЕМОМ и двете ли упражнения правиш в рамките на минутата, или ги редуваш?

И двете са в минутата - правя раменната, веднага след това набирането и в остатъка от минутата почивам. Обикновено остават около 20-30 секунди за раздишване.

03.06.2017

Днес открих сезона на баскетбола на открито с 1 час игрички на 1 кош. Попекох се на слънце, поизпотих се, без да се напъвам за да не натоварвам много коляното 🙂

04.06.2017

ЕМОМ 8х1
обръщане 130
лег 130

ЕМОМ 8х1
клек гърди 130
тяга 210

И на двата EMOM-a се вмествах до 8-мата минута, иначе можеше и още някое повторение отгоре да изстискам. Най-лека е тягата, което е и логично, тъй като при нея е най-малък % от 1 РМ.

Хуехуехехуехуе, сега си гледах едно видео от горе-долу преди точно 3 години (Април 2014), където правя тяга на 130 кила, пък днес ги обръщах 😄

06.06.2017

Лепнах някакъв вирус и днес тренировката беше колкото да отбия номера:

раменна преса 1х80 - набиране 1х(+50); 5 пъти
клек гръб 1х170 - гребане с дъмбел 3х60 (на ръка); 5 пъти
суинг с пудовка 10х48 - колелце от колене 10 - борческо въртене 5х20 (на ръка); 2 пъти

В Неделя ( в 20:00 вечерта, е*аси ) ни е първия мач от турнира за купата, така че в тренировките ще има промени, докато не свърши турнира ( демек докато отпаднем 😄 )

На клипчето накрая се вижда и гребането ми с дъмбел 🙂

06.06.17
19:50

Сложи едни щипки на тая щанга да не стане гаф. 🙂

Веднъж ми се е случвало с едни китайски лостове и ми се изсипаха дисковете 😄

С тези лостове, не мисля че има такава опасност, макар и съвсем леко да се разместват - елейкото има нещо като нарязани кръгове на кобурите и те създават съпротивление - трябва адски много да ги наклоня на една страна, за да почнат да падат.

Все пак, благодаря за забележката 🙂

Седя и си мисля ... по едно време се усещам, че само си седя 😄

Сегашната схема явно няма да мога да я продължа/завърша, заради предстоящите мачове, та се чудя какво да почна. Върти ми се в главата схема за трениране на цялото тяло всеки ден, с различни упражнения, без да се увличам с обем, основно единички и двойки, до достигане на 3-4 повторения на около 90% от 1ПМ.

Примерно:
А.
лег - обръщане
клек - набиране

Б.
раменна преса - гребане с дъмбел
тяга - кофички

Клека ще го въртя - преден/заден, тягата - широка/тясна.

Как ви се струва?

Ivaylo Stefanov

07.06.17
16:04

Всеки ден и отделно баскетбол?!
Ще ти издържи ли възстановяването?
Може би, ако разделиш упражненията, както си ги групирал на А и Б в отделни тренировки ще е по - добре. Но ти си усещаш най - добре тялото.

А, баскетбола ще се свежда до 1 мач седмично, след който задължително почивен ден, плюс най-много една-две леки баскетболни тренировки. Т.е. силовите ще са най-много 5 на седмица.

Carbohydrate

07.06.17
18:32

всичко зависи от въпроса: Какво очакваш от тренировките? )

Мнението беше редактирано от Carbohydrate на 07.06.17 18:32.

От тренировките очаквам да поддържам някакво ниво на сила, докато имам мачове, без да се напъвам за нови тежести. Предполагам, че междувременно и някое кило ще сваля.

08.06.2017

обръщане 3х110 - лег 3х110
обръщане 2х120 - лег 2х120; 2 пъти
обръщане 1х130 - лег 1х130; 5 пъти

Почивките са колкото да сменя тежестта.

Втората тренировка днес:

клек гръб 3х150 - набиранки 3х(+28)
клек гръб 2х160 - набиранки 2х(+32); 2 пъти
клек гръб 1х170 - набиранки 1х(+48); 5 пъти

09.06.2017

Днес съм разглобен. Ходих до лостовете по обяд:

3 кръга:
набиранки 10 10 8
кофички 10 10 8
колене към лакти 5 5 4
скок на 0.5м 10 10 8
клек 10 10 8

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 09.06.17 13:36.

10.06.2017

раменна преса 3х75 - гребане с дъмбел 3х60
раменна преса 2х80 - гребане с дъмбел 3х60; 2 пъти
раменна преса 1х85 - гребане с дъмбел 3х60; 2 пъти
раменна преса 1х80 - гребане с дъмбел 3х60

клек гърди 3х100 - тяга 3х170
клек гърди 2х120 - тяга 2х200
клек гърди 2х130 - тяга 2х220
клек гърди 1х140 - тяга 1х240

Пресата с обръщане от земя. Вече само яко олд скуул стайл минимализъм 🙂

11.06.17
14:09

Яка тренировка 🙂
За пресите, след много време нагласяне на хватове, ширини, длани по лоста и преса от 80+кг до измъчени 70, накрая зае..х стойката и започнах пак да си ги обръщам.
Явно така ми се получава много по-добре. Сигурно в първото повторение имам някакъв инерционен момент, но ...ще си ги обръщам! 🙂

Мнението беше редактирано от 6th на 11.06.17 14:09.

Моята теория е свързана с пулса - като я обръщаш и вдигаш пулс предварително, заради самото обръщане, но без да се изморяваш, та когато дойде време за бутането, пулса е висок и съотвено - човек е по-силен 🙂

11.06.2017

Баскетбол, паднахме с 15 точки. Аз не играх особено добре, 6 точки и 7 борби, но кот’ такоа. За сметка на това отнесох бая бой в борбите; удариха ме в страничната вътрешна връзка на дясното коляно и сега е синя и много ме боли. Днес е по-добре, но вчера едва ходех.

Днес по-късно може и да потренирам.

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 13.06.17 14:31.

13.06.17
14:48

При вас гонят ли за 5 фала? Щото на твое място с тази физика сред рахитите наоколо не знам как щях да се удържам.. 😄 /особено пък при загубен мач/ 😄

Гонят, аз 2-3 мача преждевременно ги приключих 😄

Да ти кажа, даже като съм по-едър и доста често си затварят очите, като ме фаулират мен и обратното - само да докосна някой и веднага - бам, фал 😄

13.06.2017

обръщане 3,3,3,3х120 - лег 3,2,2,2х120
клек гръб 3,3,3,3х150 - набиранки 3,3,3,3х(+40)
широка тяга 3,3,3х160 - двустранна редуваща раменна преса с пудовки 5,5,5х48 (2x24)

Още не напълно възстановен от мача, та не натисках кой знае колко.

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 14.06.17 07:33.

Ivaylo Stefanov

14.06.17
07:29

По 5 повт. на ръка с 2 @ 48 кг.?!
Ти си бил ебахти звяра!

Aaaa, не, 2х24 са пудовките, но този път писах тежестта заедно 😄 48-цата засега мога само да я люлея 😄

14.06.2017

На игрището:
200 стрелби
2 совалки
5 ускорения цяла дължина, през връщане

Mark Rippetoe

The press may well be the most obvious thing to do with a barbell. The bar is laying there on the floor, looking at you as if to say, “Press me over your head. It’s the obvious thing to do. Can you, boy? Are you strong enough??” And you say, “But I’d rather press you after I lay down on the bench over there. That’s just as cool, right? And it makes my pecs bigger too!” And the bar says, “Well, if you have to, put me in the rack and THEN press me overhead from there. That’s still a man’s press.” But you say, “Aw c’mon, bar. Just load up in the bench and let me press you that way. I can do more weight on the bench, and I can work my chest.” And the bar says, “Okay, pussy.”

Голям!

15.06.2017

раменна преса 5х70 - набиранки 5х(+25); 2 пъти
раменна преса 1х80 - набиранки 2х(+40); 5 пъти
клек гърди 2х120 - тяга 3х200; 2 пъти
клек гърди 2х130 - тяга 2х220; 2 пъти
двустранна редуваща раменна преса с пудовки 5х56 (2х28) - гребане с дъмбел 5х60; 2 пъти

Снимах раменната с пудовки - май трябва да държа лактите по-прибрани :

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1