Прием на гейнър

13.04.17
01:08

Приемам гейнър сутрин на гладно и след тренировка. Въпроса ми е колко време да изчакам между гейнъра и закуската?

13.04.17
10:43
#1

Това пак инструктора ли ти го каза🙂 Ще ти дам един съвет за в бъдеще. Когато решиш да приемаш нещо, преди да го купиш прочети за него в нета- пълно е с информация. Ако няма такава, попитай тук. Когато се информираш и започнеш да го приемаш, започни да четеш за следващата добавка. Така когато тази ти свърши и искаш да я смениш вече ще си запознат със следващата.
Гейнъра можеш да го броиш за хранене. Освновно се използва от хора които нямат време да си приготвят храна или от хора които желаят маса, но им става тежко от големите количества храна(както в твоя случай) на мен от храна тежко не ми става🙂 Това не означава по цял ден да консумираш гейнър. В твоя случай той ще ти помогне да повишиш калориире, защото сподели, че ти е трудно да си ги набавиш. Друг е въпроса, че една доза от повечето гейнъри е повече от 1000 калории, което в твоя случай е половината ти дневно количество. След като имаш време да се храниш 3 пъти ако добавим и изварата и бадемите за които пита- стават 4. В тези хранения + две леки междинни можеш съвсем спокойно да приемеш 2000 калории. Реално нямаш нужда от гейнър. От гейнър евентуално могат да имат нужда хора които трябва да приемат 5000 калории. Тук гледам във форума има хора които приемат и по 7000 само от храна 🙂 Така и така си го купил, в тренировъчен ден сложи едната доза като междинно хранене, а другата след тренировка, в не тренировъчен 2 междинни. Най- вероятно в твоя случай ще се наложи една доза да я разделиш на 2 . Не си написал, какъв гейнър използваш.

Мнението беше редактирано от Никой на 13.04.17 10:46.

13.04.17
11:11
#2

Повечето гейнъри имат ниско съдържание на белтък и доста захар. Доста неоправдано похарчени пари.

Бухай си пържоли и кифтета, от време на време някое добро протеинче, не си давай парите за глупости.

Можеш и да не чакаш.

P.S. Ама ти още ли се занимаваш с тоя инструктор?!... нямам думи.

13.04.17
13:52
#4

Така пичове благодаря отново за отговорите. Вчера си отделих 5 часа да чета за хранителните режими, макронутриентите, разпределението на храната. Вече ми са по-ясни нещата. Аз нужните калории си ги приемам и без гейнър. Не знам за кво съм си давал парите. Направих си хранителен режим и сега още малко го доизпипвам. Гейнъра ще го продам на някой. Искам да попитам сега какво да пия ? Само суроватъчен протеин ли и също така кога? Дали е нужно да го пия сутрин? Имам също и комплексни амино и бцаа на сайтек. Кога да ги пия? Купил съм и двата вида амино отново заради тъпия треньор. А това е режима:
Закуска
100 гр мюсли с 3 яйца и банан-973 кал
Второ ядене
150 гр извара намазана на филия хляб(пълнозърнест) + банан-359,5 кал
Обяд
пържоли 200 гр + картофи 250 гр + 100 гр краставици + 100 гр домат + 100 гр хляб(пълнозърнест)-751,5 кал
Следобед
150 гр извара хляб 1 фил(пълнозърнест) и 100 гр банан-359,5 кал
Тренировка
Вечеря
200 гр пържоли +350 гр карт +100 гр домат + 100 гр краст + 3 фил бял хляб-840 кал
Преди лягане
извара 150 гр + 50 гр бадеми-459,5 кал
Общо около 3750 кал 469 гр въгл 107 гр мазнини 270 гр протеин така горе долу са макросите

Добър ли е? Също така когато почивам ще намалям картофите вечер и ще ги слагам на обяд. Примерно минус 150 гр от вечерта и ги слагам на обяд.
Остава само въпроса с добавките кои и кога? Също да кажа че съм 80 кг. Миналото лято бях 61 кг преди да започна фитнеса, 173 см висок. Имам си преса не съм мазен много. Четох също за анаболния прозорец и задължителния левцин който трябва да е от 1,7 до 2,4. Дали ще успея да го покрия прозореца с 100 % Whey Proffesional на Scitec и комплексните амино и бцаа. Аз и ще си хапвам но само ме плаши левцина дали ще го покрия защото в бцаа четох че изо-левцин и валин могат да изместят левцина. Също искам да попитам проблем ли е че мазнините в храненето след тренировка са само 8 гр.

Мнението беше редактирано от Boris Grigorov на 13.04.17 14:30.

13.04.17
15:27
#5

Как изчисли, че имаш нужда от 3750 калории?
100 гр. мюсли са не повече от 400 калории, 3 яйца 215, един банан около 100- общо 725. Почти 250 калории бъркаш още на закуска.
Ако приемаш всеки ден такава храна, като добавим леки корекции, може да продадеш и протеина и аминокиселините🙂 Не слушай треньора и за прозорци, портали и тунели🙂 Разпредели си храната през деня и си тренирай. Относно въглехидрате, ако ще ги намаляш гледай да е в тренировъчния ден, а не както сега си решил в нетренировъчния. Знам, че подсъзнателно ти изглежда по правилно да ги намалиш в нетренировъчния, защото в тренировъчния ги изразходваш , но не е така. Като цяло за приема на въглехидрати няма общовалидно правило. Трябва да си опознаеш организма, което става с проба- грешка🙂 Аз примерно за себе си не виждам разлика дали ще ям въглехидрати или не на вечеря , която е около 18:00 . В 21:00 извара с бадеми и към 22-22:30 сън.

13.04.17
15:31
#6

Общо взето, както г-н Никой 😄 ти е написал - за*би тия подробни мисли върху “анаболния” прозорец и дали ще се усвои левцина.

Концентрирай се върху това да ядеш хубава храна, по възможност максимално ограничи боклуците и преработените храни; яж месо, извара, яйца, риба, ядки, зеленчуци, пълнозърнест хляб и макарони. Тренирай редовно, спи достатъчно и гледай да ставаш по-силен в тежестите. Това е.

Дали ще изпиеш бцаа веднага или 30 мин. след тренировка, дали да пиеш суроватъчен протеин или казеин и т.н. бла-бла няма много голямо значение.

13.04.17
15:35
#7

За прозореца не съм питал треньора.Четох в интернет 4 статии само за прозореца. В закуската съм объркал само на яйцата калориите. То така дори стават толкова колкото ми трябват общо. 3750 са завишени мен ми трябват 3500. А за протеина не мога ли да го пия след тренировка и сутрин на гладно? И аминокиселините преди и след тренировка просто за малко по-добро въстановяване?

Мнението беше редактирано от Boris Grigorov на 13.04.17 15:37.

13.04.17
15:46
#8

Качествената храна съдържа достатъчно аминокиселини. Ако се храниш добре и почиваш достатъчно, ще се възстановяват добре, ако не се храниш добре аминокиселините, няма да ти помогнат. Не е грешно да ги пиеш, особено след като вече си ги купил. От тези 3500 калории колко ти е излишък?

13.04.17
15:54
#9

550 калории е излишъка а сутрин на гладно става ли да пия протеина и ако да колко време да чакам между протеин и закуска? А също така аминото преди тренировка колко мин преди самата трен се пият?

Мнението беше редактирано от Boris Grigorov на 13.04.17 16:04.

13.04.17
16:39
#10

Понеже съм почти колкото теб тежък и висок, мисля, че излишъка ти е доста по голям от 500. Напиши как го смяташ.
“Приемът на BCAA при трениращи в кратки сплитове до 50 мин. културисти с положителен калориен баланс и ВВД би бил, меко казано, безсмислен.”
Цитатът е от тук:BCAA
Протеинът можеш да го пиеш по всяко време, на гладно, на сито , на жадно и тн. 🙂 Понеже си го купил , моя съвет е да си го пиеш при нужда . Пример: ял си повече въглехидрати днес и не ти стига протеина , а не искаш да приемаш храна. Можеш да пиеш една доза след тренировка, но не е задължително, а по скоро профилактично. Приемане, че се храниш добре.

Мнението беше редактирано от Никой на 13.04.17 16:45.

13.04.17
16:54
#11

Бях сметнал че баланса е 2973 значи излишъка излиза малко по-малко от 550. Сметнах го в ето този сайт http://www.belchohristov.com/formula-kalorii-izchislenia/ Калориите трябва да са ми дори  3350 ама аз добавих още. Не се притеснявам да омазня малко.

Мнението беше редактирано от Boris Grigorov на 13.04.17 17:01.

13.04.17
17:04
#12

По 1.55 коефициент ли умножаваш? 🙂

13.04.17
17:06
#13

да. А аз иначе тренировките във фитнеса са ми по 90 мин не 50. По 6 упражнения на група и накрая корем всеки път като корема отнема 6-7 мин.

Мнението беше редактирано от Boris Grigorov на 13.04.17 17:08.

Модерация: Писането на български език в този форум е задължително!

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 27.11.18 18:15.

Здравейте, в нета пише,че една доза трябва да е 300г с 500мл вода за мас гейнера (сериос масс гейнер) така ли е или е много?

Мнението беше редактирано от Данчо Йорданов на 27.11.18 19:42.

27.11.18
19:44
#16

Нищо не разбирам от прахообразни гейнъри, но 100% съм сигурна, че 300 г за 1 доза е ужасно много. Може би са 30 г за доза? Прочети пак.

27.11.18
19:47
#17

За кой път да обесняваме...гейнъра е добавка към храната. Така че на теб може ти трябва една доза,а на мен половин. Приемаш според храненето ти. Аз пиех по половин доза тъй като нямах нужда от цяла доза...

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1