Хранителен режим за отслабване

Здравейте,на 16 години съм висок съм 175 тежа 64кг тренирам по 4-5 пъти в седмицата.От 1 седмица съм в калориен дефицит смятам си калорийте макронутриентите и всичко пия вода по 2-3 литра на ден.Но не започвам да свалям все съм си на 64 даже тази сутрин бях на 64,3.
Четох,че диетата започвала от 2рата седмица.Имам нужда да сваля 2 килограма максимум имам мазнини само в корема най много в долната част и четох че един мини-кът 4-6 седмици и ще ги сваля тези килограми.Резултата беше на 4тия ден излезнах да карам колело карах около 20км и се прибрах вечерях и си легнах на сутринта се премерих и бях 62кг закусвах и отидох на училище след като се прибера преди тренировка бях 65кг.На другия ден сутринта след ставане веднага пак 64кг.Започвам да си мисля,че аз съм дефектен.

Диета за релеф..
Пич ти си 65 кг на 175… Качи някой мускул. Имаше подобна тема преди седмица...

Kristiyan Olegov

24.05.17
09:34

На тия килограми най много да изчезнеш ако свалиш. По скоро мисли как да качваш чисто мускулна маса щом искаш да си по релефен. Става теудно чистото качване но ти има на къде. Аз съм същата височина г/д и не си представям да съм 60кила, не те съветвам и теб.

24.05.17
09:55

2-3 кг да ти варира теглото от ден на ден е нормално. 1 кило тоалетна, като се наядеш с въглехидрати задържаш 1-2-3 кила вода, ако се дехидратираш губиш 1-2-3 кила вода. Стига си се теглил, щом искаш плочки, яж в дефицит и тренирай и ще се покажат.

Иначе и според мен наистина можеш да пробваш да вържеш някоя мръвка и тогава да показваш преса, но то си е и въпрос на лично предпочитание и виждане.

Светославе, ако на снимката в профила ти тук си ти и е скорошна (от последните няколко месеца), значи определено трябва да преосмислиш целите си.

Но и мерките, които си дал, говорят за същото.

Имаш твърде ниско активно тегло (разбирай мускулна маса), а процентът ти подкожни мазнини доколкото се вижда на снимката е доста нисък.

При толкова ниско активно тегло, да сваляш още мазнини първо ще е крайно неразумно и второ, ужасно трудно.

Както няколко човека над моя пост са написали, много по-добре ще е да се насочиш към покачване на мускулна маса и да започнеш да хапваш повечко.

Повярвай, ако качиш едно 10-15 кг мускулна маса и успееш да запазиш колкото се може този нисък процент мазнини (т.е. не трябва да се тъпчеш до неузнаваемост и да станеш дебел за отрицателно време), ще изглеждаш в пъти по-добре и това, което ми се струва, че искаш да постигнеш като визия, ще бъде изпълнено. 🙂

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1