25.05.17
10:46
Здравейте,
аз съм начинаеща и в храненето, и в спорта. Опитвам се, правя някакви опити за отслабване, но не ми се получават съвсем. Хапвам доста, според мен и приятеля ми, но не обичам да стоя гладна! Ще се опитам да бъда редовна във воденето на хранителен дневник и може това да повлияе добре на моето хранене. Целта ми е най-вече здравословно хранене, а казват че ако се справям ще дойдат и други добри ефекти - слаба талия, стегнато тяло, по-високо самочувствие, носене на дрехите, които искам и други. В момента не тренирам, тъй като се възстановявам от операция, но съвсем скоро ще имам разрешение и няма да имам извинения да не го правя. Предимно тренирам с Румяна Илиева (имам нейна програма), както и въртя кростренажор (но го правя изключително рядко). Ежедневието ми е натоварено, работя, пътувам доста до работа, уча, но всичко това не трябва да ми е извинение и ще намеря време за движение, защото знам колко е важно.
Пожелавам си успех!
П.П. От скоро съм и в bb-team, някак си знам за него, но не съм се задържала. Прочитам някоя статия и затварям страницата. Но тази седмица намерих време да прочета повече статии, да видя колко много хора се борят по пътя на мечтите, хора, от които мога да науча много. Създавам си нов навик, така както отварям всеки ден пощата си, така ще бъда и всеки ден тук. Е, ако не възникнат непредвидени обстоятелства.
П.П. Не обичам много да се снимам, но ето да видим откъде започвам.
Висока - 167см. , кг -65 кг. Обичам да се храня с месо, яйца, зеленчуци, плодове, ядки и др.
Темата беше редактирана от Зизу на 13.07.17 20:26.
отчет за 24,05
1. 2 яйца, 1 банан, 1 ч,л, мед
2. свински гърди 150 гр., 300 гр. домат, 20 гр. сирене.
3. ябълка
4. пилешко месо с млечен сос(кисело мляко, сирене, чесън) и 1 картоф печен.
25.05.17
11:57
Първият Най-хубав ден е този, в който решиш да се промениш,вторият е когато видиш първите резултати.
Аз бих пропускал свинското месо първоначално и особенно мазно такова като свинските гърди.