Дали съм прав......?

Bart Simpson

10.06.17
02:46

Между сериите на всяко упражнение правя серии на друго.
Пример:
5кофи,пет на тази машина(по долу)
Пет кофи,пак пет на машината.
И така до пет серии.
След това
Пет чукови Згъвания
Пет усуквания с щанга(за коси коремни мускули)
После пак пет чука......
И така до пет серии.
Всички упражнения редувам между сериите с упражнения стабилизиращи торса,за коремна преса,за коси коремни,за дълги гръбни.
Да си почивам ли между сериите или да правя повторения за тези групи,които най-много искам да развия, през времето между сериите на тренирания в момента мускул?
Последните три месеца практикувам горе-описаното защото не ми харесва да “изстивам”държи темпото,а и за час,час и нещо спирам за общо 8-9минути,харесва ми,ефективно е,но с напредване към целите трябва да се чисти грешката на все по-високо ниво и за това питам дали звучи логично това,което съм създал като схема?

Темата беше редактирана от Bart Simpson на 10.06.17 03:16.

11.06.17
13:51

Час, час и нещо?
Ако правилно съм разбрал, това са две двойки упражения, които изпълняваш в суперсерии. Времето изглежда много.

Каква е целта ти?
Какъв стаж имаш?
Само това ли са тренировките ти или в други тренировъчни дни тренираш различно?

Bart Simpson

11.06.17
22:47

Тренирам четири дни седмично от четири месеца без пропуснат ден както следва:
Понеделник-крака и пояс
Вторник-гърди и пояс
Сряда-ръце и пояс
Четвъртък-крака и пояс.
Петък,събота и неделя,почивка,не защото искам,а защото ми е невъзможно да го включа в програмата си.
Започнах преди четири месеца с цел да стопя корема и паласките,но ме повлече и сега включвам все повече упражнения.
Винаги тренирам по гореописания начин,дори нямах представа как се нарича,до сега.
Целите в общи линии са-по-голям,по-силен,по-добре изглеждащ.
Храня се много стриктно.
Въглехидрата почти го няма.
Резултатите са страхотни,заради това и понамалих активноста си тук (и по други причини разбира се).
Две дупки на колана надолу,малко повече погледи отгоре ми(въпреки,че съм плешив),потника,който си бях купил за да ме стимулира, от миналото лято имах някакви напъни в залата,но за малко,сега ми е голям и пак не го нося.
И да малко повеме от час ми е тренировката и спирам само за вода и да си наместя уредите.
На уреда от снимката максимума е 65кг,аз правя повторения с максимума,често правя повече 6 пъти 5x5,между различните серии.
Междинните упражнения, които използвам за между основните са,усукване с щанга,уреда от снимката,наклони на двете страни с по диск в ръката,кофи.
Много съм щастлив за кофите защото сега съм на +20.
Клекове,тяги и други общи упражнения не правя,защото ме е страх да не се осакатя от липса на техника,а няма кой да ми показва.
В общи линии това е,надявам се да съм уцелил правилна посока.
Пуснах темата за да знам дали е правилно това,което правя въпреки,че резултати има много добри.

12.06.17
07:48

Малко е странно да имаш отделен ден за ръце, а да не тренираш гръб, който е втората най-голяма мускулна група.

Bart Simpson

12.06.17
09:51

Забелязах това преди около месец и смесих деня за гърди,като го направих гърди и гръб.Забравих да го спомена.
Гърбът ми е много развит защото плувам от много отдавна.
А денят за ръце включва рамене също.

Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 12.06.17 19:44.

Bart Simpson

12.06.17
16:55

Относно втората снимка,има ли по-добри алтернативи за прасци от седеж от “смит-машина”,ако в залата няма специализиран уред за това упражнение?

Със свободна щанга, ако толкова държиш да тренираш прасците от седеж. 🙂
http://www.exrx.net/WeightExercises/Soleus/SBSeatedCalfRaise.html

Bart Simpson

12.06.17
19:14

Да,определено държа да тренирам прасците от седеж,защото прасеца ми е много къс и свършва в горната половина на пищяла.Доколкото ми е известно така се удължава посредством тренирането на мускула под него,не съм сигурен че си спомням как се казваше-солис или.....?
Каква е разликата на практика между свободната щанга и “смит машината” по отношение към това упражнение?

Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 12.06.17 19:47.

Bart Simpson

12.06.17
19:18

Солеус.....

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1