Mjölnir.......

Темата е заключена.
Прескочи до:
Bart Simpson

07.10.17
13:03

Днес гърди:
1.лежанка-5#5-80кг
Сателит-abdominal-5#10-55кг
2.кофи-гърди-5#12
Сателит-диск в страни-5#8-20кг
3.дърпане на скрипец зад гръб-5#5,5,4,4,4-70кг
Сателит-повдигане на крака от вис-5#7+5кг
4.железен кръст-5#5-35кг на страна.
Сателит-казанче-5#7-62.5кг
5.флайс-5#5-20 кг на ръка
Сателит-ще кача видео-не знам как де казва5#7-15кг на страна
6.seat row-5#7-50кг
Сателит-гръбни екстензии5#10+0кг
7.pectoral machine-5#7-65кг
Сателит-без
8.гоблет клек-3#10-50кг
Ей така, за спорта.
Леко и бързичко.
Празна зала-приятна тренировка.
Макс пулс-148
AVG пулс-121
Време-час и дванайсет минути
Калории-438
Лакета само се обажда.
След болките в гърбът върнах лега на последното ниво от преди това, още две седмици и го качвам на 85.
Клека с педесетка с по-прибран разкрач, аха да загубя равновесие, но се държа.
Дано да е слънчево при вас, защото тук е яко мизерно времето.

Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 07.10.17 13:08.

ДЕ

07.10.17
13:09

И тук така е времето, поне в София. А в такова време какво му остава на човек, освен да отиде до залата 😃

Bart Simpson

07.10.17
15:32

Някой знае ли как да наричам това упражнение?

Това е някакво разтваряне на скрипец за ‘задно рамо’

Bart Simpson

07.10.17
15:49

Разтваряне на скрипец за задно рамо-сторено-речено.
Обаче аз най-малко в рамото го усещам.
В гърбът и гърдите повече.

Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 07.10.17 15:49.

Гърдите, най-вероятно, защото се разтягат. Би трябвало задната глава на рамото, трапецовидния и ромбоидния мускул да се натоварват, затова  усещаш в гърба. То ‘гърба’ е доста обширно понятие 😄

Bart Simpson

07.10.17
16:07

Факт, но не мога да конкретизирам, непознавайки отделните мускули на гърбът.
Важно е че имам име за него, а като го направя 20-30 хиляди повторения ще видим къде напиня най-много. 😁

Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 07.10.17 16:08.

07.10.17
16:17

За да го усетиш както трябва,не бива да разгъваш в лактите...иначе последната част от разгъването си е упр. за трицепс.

Bart Simpson

07.10.17
16:19

Т.е. Да дърпам до 45 градуса в лактите ли?

Не, лактите да са фиксирани, за да няма движение в тях - действието на трицепса е да разгъва ръката в лакетната става и в това упражнение, ако има разгъване, то натоварваш и трицепса, а предполагам го правиш с друга цел?

07.10.17
18:19

казано от Bart Simpson на 07.10.17, 15:32:

Някой знае ли как да наричам това упражнение?

Cross-over reverse fly. Изследвай “Kneeling cross over reverse fly”, може да го усетиш по-добре в областта на ротаторната мускулатура

Bart Simpson

07.10.17
19:42

Благодаря, момчета.

Bart Simpson

08.10.17
02:39

Никола Тесла:

“Проблемът с повечето откриватели е, че те нямат търпение. Липсва им волята да работят бавно и чисто в умовете си, така че да почувстват как нещата сработват. Те искат веднага да изпробват първата хрумнала им идея и резултатът е, че използват много ресурси, само за да разберат, че са се движили в грешна посока. Всички правим грешки, но е по-добре да ги направим, преди да сме започнали.“

Bart Simpson

09.10.17
12:50

Ръце:
1.повдигане в страни и напред дъмбели за рамо-от десет до едно-7.5кг в ръка.
2.кофи-трицепс-5#12+0кг
Сателит-abdominal-5#7-55кг
3.чуково згъване-5#5-22.5кг в ръка.
С-повдигане на крака от вис5#12+0кг
4.дъмбел зад тил-трицепс-5#5-12.5кг на ръка.
С-навеждане с диск -5#8-20кг на страна последователно.
5.бицепс-згъване с опора е лакета-5#5-15кг на ръка
С-казанче-5#7-62.5кг
6.набирания-16,12,10,10,10
7.дъмбел за рамо с опора в коляно и ръка-5#5-35кг на страна.
С-гръбни екстензии-5#10+0кг
8.трицепс преса-5#7-55кг
С-abdominal-5#7-55кг
9.планковр5#1 минута+0кг.
Макс пулс150
AVG пулс-122
Калории-460
Килограми-81.1
Време-час и двайсет минути(един тип имаше желание да си полафи с мен).
Вчера не тренирах, но обикаляхме из страната на разходка, цял ден на ляво, на дясно.
Днес готина тренировка,започнах да получавам разни комплименти за формата ми и за интензивноста на трениране.
Малко ме смущава това, не знам как да реагирам на комплименти, но е приятно при всички положения.
С този цитат по-горе на Тесла-се размислих много и искам да изградя хубава и здрава връзка с тялото си. Малко философски съм настроен, но мисля, че етапа с безмисленото блъскане и потене отминава.
Ще се фокусирам върху изчистване на тренировачната ми и хранителна програма.Това обаче ще е възможно само след като придобия повече представа за натоварването в новото работно място.
Успешна седмица и късмет.
Само още нещо, лакета не минава, да си взема ли някакъв налакетник или масаж или просто да си чакам да  мине?

Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 09.10.17 12:54.

Bart Simpson

09.10.17
15:14

Мисля да сменям едната кола и гледам Шкода Кодиак-2017.
Някой имал ли е допир до този модел?

Barberian

10.10.17
01:06

казано от Bart Simpson на 09.10.17, 15:14:

Мисля да сменям едната кола и гледам Шкода Кодиак-2017.
Някой имал ли е допир до този модел?

Е тя излезе оня ден🙂 ще си голям късметлия ако някой я има. Първо сигурен ли си, че ти трябва кросоувър? Ако ти трябва, Шкода е последната марка където да гледаш за кросоувър. Не са лоша марка, но тепърва навлизат в тази група. Това ако не се лъжа им е първия модел. После за кой модел питаш за този само с предно или за този 4х4.  Ако е само с предно, си закъсваш както с всяка нормална кола която е извън асвалт🙂  После за кои двигател. Малките мотори и бензина и дизела са малки за това купе. Големите мотори са скъпи и разхода им е висок особено градско. Карал съм Тигуан 140 коня- дизел,  мъкаааа, а като гледам шкодата е доста по- голямо купето от на Тигуан. Двигателя са го надули 10 коня, но си е същия фолцвагенов помпа дюза мотор.
Преди 5 години мисля, много ме мъчеше снега в Банско и направих много обстойно проучване. Тогава категорично Хюндай ги биеше всички от ниския клас, че и някой от високия. Приемане, че БМВ i3 Audi Q3 и Мерцедес са високия клас. В момента Хюндай имат 5 години пълна гаранция без ограничение на километрите. Сравни ги с Шкода. Тогава аз си купих новата Гранд Витара защото ми изкочи изгодно, но станах фен на Хюндай и ги следя. Просто са луди. Дори базовите им модели са пълни с екстри, средния клас имат сензори против заспиване и какви ли не неща, а за високия да не говорим. Сега тук най- накрая си купих Хюндай и много му се радвам. Не е джип защото ние ползваме колата само да караме децата на училище. Провери си таксите и ще видиш, че за джип са доста по- сериозни. После имаш доста по- скъпи гуми и разни ей такива уж безобидни неща, но като ги събереш като цифра, и се окаже, че си ходил 2 пъти в годината в гората където по принцип може да влезеш с и аудито, сметката не излиза.
Другото което е хубаво да знаеш, че можеш да купиш и 1,2,3,5 годишна кола на изплащане. Тука си смянят колите всяка година и ги връщат в оторизираните сервизи, които ги продават през лизингови компании. Има страхотни коли на 1,2 години които са без драскотина, обслужени, но доста по евтини от чисто нова.
Успех.

Мнението беше редактирано от Barberian на 10.10.17 01:09.

10.10.17
10:51

казано от Bart Simpson на 09.10.17, 15:14:

Мисля да сменям едната кола и гледам Шкода Кодиак-2017.

Октавия Скаут е по-смислена покупка.

Bart Simpson

10.10.17
11:05

Благодаря, Никой, изчерпателно и съдържателно.
Данъка е много нисък на 1.4 бензин, а и 150 коня няма ли да го бутнат това купе?
За гумите си прав, тук асфалта е много груб и едрозърнест и яде гумите яко
Харесва ми цената на този автомобил и факта, че си е седем местна кола.
А и не на последно място, че си е фолксваген.

ДЕ

10.10.17
11:09

Абе джиповското си е джиповско. Качи ли се веднъж човек /уж сентенция и клише,
ама си е доста вярно
/ на високото, повече не му се слиза. И се катери, и огледала големи, и гледа от високо............и като цяло са коли, в които вътре се чувстваш по-свободно. Въпрос на вкус де, не искам да убеждавам никой. То нали също така много хора казват, че било и до свикване. Е да, ама не. От леката кола като скочих на “джипа” и въобще нямаше нужда да свиквам-веднага, още на момента се почувствах много по-добре по всички параметри. Все едно тая кола вечно е била моя. Обратно-сега като се кача в лека кола -леле, леле, все едно са ме сврели в някоя дупка. Дори и в една S класа така се почувствах, съвсем сериозно. По-тясно, по-ниско, отвсякъде ограден, потънал в седалката ...........мннеее, не ме кефи.
Та всеки си знае, а пък и цената е важна, ако разликата е голяма м/у двата модела. А и си е до кола де, не всички СУВ стават!
Ама този Кодиак нещо в някои параметри гледам екстериорно като Q7 са го докарали. Ама нали както каза, това си е Фолскваген, т.е. и Ауди :-)))))))))))))))

Мнението беше редактирано от Деян на 10.10.17 11:12.

Barberian

10.10.17
12:47

Сутринта докато карах децата на училище го видях на живо. Не е по- голям от Тигуан, само изглежда така на снимките. Чист Фолцваген Тигуан си е. То нямаше и логика да е друго, едва ли Шкода ще тръгне да разработва ново шаси, след като Фолцваген имат такова.
За 1.4 направо ми звучи смешно човек, но незнам това са по- ново поколение мотори. Направи тест драйв и виж, но каквото и поколение да е мотора 140 коня са си малко за това шаси особено пък бензин. Моята Витара беше 2.0- 140 коня бензин автоматик. Забравяш какво е това изпреварване 😄 Помоли ги на тест драйва да се качите на магистрала или по бърз път и виж. Съветвам те да си носиш слушалки и да внимаваш да не те удари двигателя като изкочи от капака🙂 Идеята на кросоувъра е да е еднакво добър на шосето и извън него. В този случай на шосето с този мотор не е добре. Ако го искаш да градска кола за жена ти и идеята ти е просто да имаш по- висока, широка и сигурна кола е перфектен. Ако често пътуваш ще съжаляваш за избора.
За гумите, не че се износват по- бързо. Просто са по- големи, и съответно по- скъпи. Отделно още едно оскъпяване имаш за това, че са 4х4.
Сега за 4х4 да поговорим🙂 Опита ми от 5 сезона в Банско показва, че колкото по- модерна е колата повече буташ или те дърпам 😄 Тези новите разпределения на всяко колело до сега не съм виждал да работят. Дърпали сме и бутали джипове за по 250000лв, имахме случай в с Бентли за 600000лв. Дали шофьора беше тъпак или колата не става незнам , но на 10 см мек пресен сняг колата не отлепя. Едно колело върти, 3 стоят. Той каза, че е включил всипки системи. Моята Витара имаше стария модел 4х4. Говорим за новата Витара след 2005, не от онези ловджийските 🙂 Беше постоянно зацепена 40 към 60 преден заден мост. Включиш ли блокажа си става 50х50 тип УАЗ 😄 . Всички колелета въртят в несвяст. В един момент вече отказвах да ги дърпам защото щях да си прецакам автоматика. Ако шкодата ползва системата на Тигуан блу- нещоси по форумите не бяха доволни от нея като проучвах. Повярвай ми виждал съм с очите си болката когато си си купил джип и си закъсал в някаква лека кал или сняг 😄 Точно затова те питах дали си сигурен, че имаш нужда от кросоувър, защото ако причината е просто да гледаш от високо, не си заслужава за мен. Ако имам много пари си признавам, че ще карам джип  и той ще е над 300 коня🙂 но последните години се опитвам да живея като нормален човек. 300 коня джип в града си е разхищение и ще дава грешен пример на децата ми.

Мнението беше редактирано от Barberian на 10.10.17 12:54.

10.10.17
12:47

казано от Bart Simpson на 10.10.17, 11:05:

Харесва ми цената на този автомобил и факта, че си е седем местна кола.

По документи може и да е 7 местна. Три от седемте места обикновено са неизползваеми практически.
От към проходимост не е ясно какво може, най-вероятно нищо.

казано от Deyan на 10.10.17, 11:09:

Абе джиповското си е джиповско.

Ммм, тая Шкода е толко “джип”, колкото аз съм гимнастик 😄

казано от Deyan на 10.10.17, 11:09:

Ама този Кодиак нещо в някои параметри гледам екстериорно като Q7 са го докарали. Ама нали както каза, това си е Фолскваген, т.е. и Ауди :-)))))))))))))))

Е баш де, те ВАГ ползват едно базисно шаси за Туарег, Кайен и Q7, сега са го навряли в Шкода.

казано от Никой на 10.10.17, 12:47:

С гуми за мъгла може да закъса и Г класа с включени бавни и трите и блокажа.

Като ще се взима 4х4 се тръгва от това къде ще се кара и при какви условия.

Мнението беше редактирано от James Hinks на 10.10.17 12:51.

Bart Simpson

10.10.17
12:53

Крака:
1.прасци стоеж-5#10-60кг
С-abdominal-5#7-55кг
2.гоблет17.10.10.10.8+50кг
С-повдигане, крака от вис-5#7+5кг
3.leg exention-5#7-70кг
С-казанче-5#7-62.5кг
4.прасци-стоеж5#10+60кг
С-гръбни екстензии-5#10+0кг
5.leg curl-5#7-60кг
С-навеждане с диск-5#8-20кг
6.скокове на един крак-60,50,40,30,20,10 редуване на всеки крак.
7.планк-5#1 минута.
8.вакуумки-5минути.
Cool down-5 минути.
Макс пулс-156
AVG пулс123
Калории455
Време-час и десет, нямаше приказливци днес.
Тегло-82.4кг
Направих 17, на гоблета, знам ме можех и 20, но ме хвана шубе дали ще мога да оставя дъмбела, а да го хвърля е немислимо в тази зала.
Пак, доволно, много сила, много пот.
Благодаря за мненията за колата, имам още малко време, утре ще ходим до Дъблин защото тук нямат бензиновия Кодиак, а и в тойота искаме да отидем за един хибрид да пробваме-Luna.xr-нещо си.
Спорен ден на всички.

Коленете ти много играят, опитвай да буташ максимално навън, за да не влизат навътре. Може да стесниш и леко разкрача.

Barberian

10.10.17
12:59

казано от James Hinks на 10.10.17, 12:47:

Е баш де, те ВАГ ползват едно базисно шаси за Туарег, Кайен и Q7, сега са го навряли в Шкода.

Точно, но шасито е на Тигуан не на Тоарег, съответно на Q3 не на Q7.

Мнението беше редактирано от Barberian на 10.10.17 13:01.

Не знам дали е от мускулен контрол или слаб глутеус, но коленете ти още влизат навътре. Опитвай се да ги буташ навън, защото ще ревеш от връзки.

Един ластик през коленете върши много добра работа 🙂

Саше, той и без нещо да ги дърпа навътре като ластика му влизат навътре, ти искаш още повече ..

Bart Simpson

10.10.17
13:03

казано от Херцог Трън на 10.10.17, 12:58:

Коленете ти много играят, опитвай да буташ максимално навън, за да не влизат навътре. Може да стесниш и леко разкрача.

Вчера James ми каза същото, ще опитвам.Мобилноста ми макар да се подобрява е още много незадоволителна и за сега това е единствената ми комфортна поза.Ще дерзая.

казано от Херцог Трън на 10.10.17, 13:02:

Саше, той и без нещо да ги дърпа навътре като ластика му влизат навътре, ти искаш още повече ..

Точно това е идеята - като има опън навътре, това ще го кара съзнателно да противостои на този опън, като ги бута навън. Изпробвано е, при мен много добре проработи 🙂

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 10.10.17 13:04.

10.10.17
13:05

.

Мнението беше редактирано от James Hinks на 10.10.17 13:06.

10.10.17
13:06

казано от Никой на 10.10.17, 12:59:

казано от James Hinks на 10.10.17, 12:47:

Е баш де, те ВАГ ползват едно базисно шаси за Туарег, Кайен и Q7, сега са го навряли в Шкода.

Точно, но шасито е на Тигуан не на Тоарег, съответно на Q3 не на Q7.

По-точно ползват MQB, на което е и Тигуна, само че тук са го удължили.

Barberian

10.10.17
13:06

казано от James Hinks на 10.10.17, 12:47:

С гуми за мъгла може да закъса и Г класа с включени бавни и трите и блокажа.

Като ще се взима 4х4 се тръгва от това къде ще се кара и при какви условия.

Има го и този момент. Много хора смятат, че след като имат джип, не им трябват гуми🙂
Точно това и аз смятам, че е първото което трябва да направи. Да прецени къде и колко ще го кара.

казано от Alexander Krastev на 10.10.17, 13:04:

казано от Херцог Трън на 10.10.17, 13:02:

Саше, той и без нещо да ги дърпа навътре като ластика му влизат навътре, ти искаш още повече ..

Точно това е идеята - като има опън навътре, това ще го кара съзнателно да противостои на този опън, като ги бута навън. Изпробвано е, при мен много добре проработи

Нивата ви на заучаване на движението и дребните тънкости са несравними обаче. Ако той не може съзнателно да бута без ластика, с ластика само ще задълбочи проблемите и може по-бързо да се строши.

Може и ти да си прав, аз споделих моя опит, защото имах много сходно трепване навътре при изправянето и кляках 1 месец с ластик, като трепването кажи-речи изчезна.

Bart Simpson

10.10.17
13:14

За колата.
Причина да искам да я купя-комфорт, сигурност, пространство, ниски разходи-застраховка/данък.
Като двигател-1.4бензин-150hp.
Цена-повече от добра.
Нямам много пътувания вече.
Преди въртях по100 км дневно за работа и RS4 ми беше идеална за път с много завои и трактори, които да изпреварваш за десет метра, но  вече и се наиграх и не ми отърва да я поддържам и плащам данък-почти себестойността -всяка година.
Определено има коли, които предпочитам, но ми се струва, че това ще е един непретенциозен, лесен за поддръжка и удобен автомобил.
Седнах вчера в него, но дизелов, много е комфортно вътре, доста класно и всечко е удобно.Ще послушам съветите ви и утре ще направя хубав тест-драив.
За оф-роуд не ми трябва, само да е здраво стъпил на земята.
Най-доброто нещо, което съм карал на сняг(Добринище)е subaru forester.2.0.
Направи партина да мине уазка, която не успя първия път.

казано от Херцог Трън на 10.10.17, 13:12:

Нивата ви на заучаване на движението и дребните тънкости са несравними обаче. Ако той не може съзнателно да бута без ластика, с ластика само ще задълбочи проблемите и може по-бързо да се строши.

Ники, не е точно така. Ако оставим настрана факта, че коленете му може да влизат навътре не поради това, че не знае кой мускул да активира, а чисто и просто заради сериозен силов дисбаланс, ако приемем, че трябва да се научи да активира даден мускул, това става с помощта на допълнителен сигнал, стимул.

Когато става дума за активиране от сорта на лявата гърда (примерно), този стимул може да е комбинация от натискане с пръст върху самия мускул с цел нервната система да получи сигнал за точното място, върху което трябва да се фокусира и ластик, чрез който да окажеш съпротивление. Когато става дума за дисбаланс между ляво/дясно или горе/долу този стимул от противоположната посока. Т.е. ако тренираш изкарването на коленете навън, то ги буташ отвън навътре и както при примера с гърдата, ластикът дава сигнал на нервната система и оказва натоварване в противоположната посока, за да може да се активират правилните мускулни влакна чрез съпротивление.

Изгледай това видео, Patrick Meinart дава чудесен пример, точно по обсъжданата тема. Маркирал съм стартовата позиция, гледай между 29-та и 45 минута. (ПС: Има субтитри)

Мнението беше редактирано от Тихомир Велев на 10.10.17 13:40.

Barberian

10.10.17
13:37

Еми значи ще ти върши работа, но аз бих предвидил, че може пак да смениш работата и да ти се налага да изпреварваш трактори 🙂 Все пак, предполагам я купуваш за дълъг период. Иначе наистина изглежда добре на живо. Аз и тигуаните ги харесвам, но са им слаби моторите, а за мен това е важно. Другото което трябва да имаш предвид ако не знаеш е, че да изкараш 150 коня от 1.4 мотор  означава, че е изцеден максимално. Обърни внимание на тест драйва на оборотомера. Това е най- простия начин да прецениш това. С две думи казано, много голямо износване. Това, както казах по- горе, не важи толкова ако си цъкаш из града.
И все пак провери цената на Хюндай и сравни 🙂 Не подценявай жълтите🙂

Bart Simpson

10.10.17
13:43

Хюндай е доказана марка.
Има таксита в СФ на милион километра, което е много показателно.
Честно аз съм дизелджия, но дизела Кодиак е с 10 000 евро отгоре.
Много благодаря на всички за интереса към темата и мненията.
Ако не върви, просто няма да го купя.
Иначе за изпържените двигател си много прав-малък обем-много коне просто не е правдоподобно.
Как хубаво се смесиха темите-същото се опитвам да направя и аз-малко мускули, много клек.

Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 10.10.17 13:46.

10.10.17
14:24

казано от Bart Simpson на 10.10.17, 13:14:

Като двигател-1.4бензин-150hp.
Цена-повече от добра.

Грешния мотор. Ако е на Голф - идеално пасва. От всичките мотори, с който се предлага “джипа” Кодияк - дизела 140 киловата е единствения смислен. С ДиЕсДжи 7 кутията. За цената при теб нищо не мога да кажа, в България най-ниското ниво, с най-слабия мотор е малко над 46000…За тия пари има живи динозаври, не недорасли мечета от Татрите.

казано от Bart Simpson на 10.10.17, 13:14:

За колата.
Причина да искам да я купя-комфорт, сигурност, пространство, ниски разходи-застраховка/данък.

казано от Bart Simpson на 10.10.17, 13:14:

Определено има коли, които предпочитам, но ми се струва, че това ще е един непретенциозен, лесен за поддръжка и удобен автомобил.

Скаут ще ти връши значи същата работа. Вероятно и ще е по-евтина.

казано от Bart Simpson на 10.10.17, 13:14:

За оф-роуд не ми трябва, само да е здраво стъпил на земята.

То и да ти трябва, последното нещо, което трябва да гледаш тогава е ВАГ.

казано от Bart Simpson на 10.10.17, 13:14:

Най-доброто нещо, което съм карал на сняг(Добринище)е subaru forester.2.0.
Направи партина да мине уазка, която не успя първия път.

Субарото върви, ама докато не пребоксува диагонално, тогава идва УАЗ-ката да го вади. Изобщо, Субару извън пътя работа няма.

Bart Simpson

10.10.17
14:26

Утре ще видя и скаута, щом казваш, че е по-добър вариянт и ще видя кое ни приляга повече, благодаря.

Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 10.10.17 14:27.

Barberian

10.10.17
14:41

Аз също съм за дизела. Имахме пасат с такъв мотор с 6 степенен автомат. Вървеше прилично. Пасата също не лек. Новата 7степенна на Фолцваген е много добра. Тя също ще ти помогне с по- тежките кила на това шаси. Няма да е самолет, но предполагам ще върви прилично и ще имаш добър разход като за такава кола.

Прескочи до:
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1