10.10.17
14:56
#1161
Ако върви прилично, това ще е колата.
За тази цена, според мен по-добро няма да намеря.
И мисля, че напълно отговаря на търсеното от мен.
Дано върви прилично.
Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 10.10.17 15:03.
10.10.17
15:02
#1162
Не е xc90 или audi allroad, но ми изглежда добре.
Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 10.10.17 15:04.
10.10.17
15:17
#1163
Абе най-добре направи тест и с двата модела. Ти ще си усетиш, коя е твоята кола.
Не знам сега тези системи 4х4, новите които са ги наблъскали, колко са функционални. Аз карам и корейска СУВ машина с постоянно зацепено 4х4, не съм се завирал в калища и някакви супер оффроуд трасета, ама 3 зими вече съм нямал никакви проблеми. Там дето около блоковете се трупа сняг отстрани на улиците и никой не смее да влезе, щото няма излизане, си минавам все едно карам по асфалт. На напълно неизчистен паркинг в работата, където за да влязат в него, колегите емнаха лопатите, си паркирах като пич. Когато трябва да се размина на тясна улица, спокойно си качвам на тротоара, не намалявам почти на спящи полицаи и т.н. и т.н. Предимствата на високата, голямата и тежка кола /тази не знам колко е тежка ......ПС....сега видях, че е почти 1600 кг, но другите предимства си остават/ са многобройни-не се съобразяваш с много неща.
Мнението беше редактирано от Деян на 10.10.17 15:45.
10.10.17
16:34
#1164
Дидо, ще си имам едно на ум да ти дам да ми караш колата, ако ще и да е Хамър😄 Минаване на легнали полицаи и качване на тротоари, без да намаляш. Имай милост 😄
10.10.17
16:41
#1165
Не е xc90 или audi allroad, но ми изглежда добре.
Те па тия щото са някакъв критерий за проходимост 😄 😄
10.10.17
16:44
#1166
Дидо, ще си имам едно на ум да ти дам да ми караш колата, ако ще и да е Хамър Минаване на легнали полицаи и качване на тротоари, без да намаляш. Имай милост
Никой, това е образно казано. Плюс това за тротоарите не казвам, че не намалявам, а за спящите полицаи пък упоменавам, че “почти” не намалявам. Също така имам предвид например улиците в междублоковите пространства, където е по-тясно и като цяло караш по-бавно. На по-главните пътища пък обикновено спящите полицаи са по-ниски.
10.10.17
16:50
#1167
Дидо, ще си имам едно на ум да ти дам да ми караш колата, ако ще и да е Хамър Минаване на легнали полицаи и качване на тротоари, без да намаляш. Имай милост
Никой, това е образно казано. Плюс това за тротоарите не казвам, че не намалявам, а за спящите полицаи пък упоменавам, че “почти” не намалявам. Също така имам предвид например улиците в междублоковите пространства, където е по-тясно и като цяло караш по-бавно. На по-главните пътища пък обикновено спящите полицаи са по-ниски.
Шегувам се бе човек🙂 Знам какво е в София особено зимата. По времето когато имах Витара живех зимата в София и пътувах уикендите до Банско. Джипа си е джип ако ще и да е УАЗ или джип в кавички има си предимствата и няма спор по този въпрос.
10.10.17
17:05
#1168
Не е xc90 или audi allroad, но ми изглежда добре.
Те па тия щото са някакъв критерий за проходимост
Чш,James, недей така.
Незнам от опит с тях или от някаква друга гледна точка говориш, но от allroad-a няма по добро, честно.Имах го три години.
Първото направено минава тестовата площадка на land rover на шега.
XC 90 също е много велика машина.
10.10.17
17:08
#1169
В нашите типично развиващи се разговори и до Tatra8x8 ще стигнем знам, но от audi allroad не е строена по-велика машина, никога, никъде и никой няма да ме разубеди.
Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 10.10.17 21:10.
10.10.17
17:18
#1170
10.10.17
17:19
#1171
11.10.17
12:32
#1172
Не е xc90 или audi allroad, но ми изглежда добре.
Те па тия щото са някакъв критерий за проходимост
Чш,James, недей така.
Незнам от опит с тях или от някаква друга гледна точка говориш, но от allroad-a няма по добро, честно.Имах го три години.
Първото направено минава тестовата площадка на land rover на шега.
XC 90 също е много велика машина.
С Ауди опит нямам за щастие. Само съм вадил 2 от снега тая зима. Едно ново Q7 4.2, обуто с BRIDGESTONE LM 80 на два месеца. Ако имаш представа какво е и каква е гумата, ще разбереш. Влезе там, където утъпквам паркинга, вкара предницата в коравия сняг, задния мост на леда и не мръдна. Две седмици след него вадих и един оулроуд, 3.0, зави, спря да се размине с един друг и остана на спрял.
Иначе с 4х4 опит не е като да нямам - 19 години някъде.
11.10.17
12:51
#1173
Примери, както твоите, така и видеата, които аз постнах са изолирани от общата картина.Аз нямам твоя опит с 4x4.Просто съм си ауди-ст.
Никога, никаде не съм закъсвал докато карах Allroad.
А съм го изпробвал докато му се нарадвам.
Гърди днес и гръб:
1.лежанка-5#5-80кг
С-abdominal-5#7-55кг
2.Скрипец зад гръб-5.5.4.4.2-70кг
С-диск в страни-5#8-20кг
3.кофи-гърди-5#12
С-кязанче5#7-62.5кг
4.железен кръст-5#5-35кг на страна
С-вдигане, крака от вис-5#12+0кг
5.флайс5#7-20кг на ръка
С-abdominal-5#7-55кг
6.seated row-5#7-45кг
С-без.
7.chest press-5#10-40кг
С-без
8.планк5#1 минута.
9.вакуумки-5 минути
Макс пулс-148
АVG пулс-122
Калории-471
Време-час и осем минути
Тегло-82кг
Разкошна тренировка, вчера вързах лакета с ластичен бинт за няколко часа.Струва ми се, че е доста по-добре днес.
От вчерашния клек -мускулна треска-от прасците до предмишниците.
След малко заминавам да огледам колите, ще споделя мнения.
Успешен ден.
11.10.17
12:52
#1174
Задкормилното устройство също е много важно. Качвал съм сливенския балкан към Карандила с полския Фиат на баща ми и торба цимент в багажника. Зад мен тръгна приятел с нива с много хубави гуми. 50 см сняг, и коловози по целия път. Той остана още в самото начало. Аз като настъпах газта я пуснах на върха. Задните калници бяга огънати дето се удряха в замръзналия сняг от снегорините от страни на пътя. Моите приятели искаха да слизат в движение 😄 Като качих върха, спрях колата на надолнище, като леко я вкарах в снега. Ами не можах да изляза🙂 Намях засилката.
В Банско бутахме един Тоарег на един грък който не говореше грам друг език. Беше разчистил 5 метра около него включително отдолу. Даваше такава газ, че автоматика превключваше, а колата стои на място. Не можахме да му обвсним, че е много глупав.
Най- добрите шофьори на сняг които съм виждал са таксиджиите в Смолян. Метър сняг и коловози за нищо го нямат с нормална кола 🙂
11.10.17
12:57
#1175
За какво ти е тежест отпред на fiat-a?
Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 11.10.17 12:58.
11.10.17
13:01
#1176
За какво ти е тежест отпред на fiat-a?
Може би има предвид Фиат 125, произведен в Полша, а не онова, дето му викахме полско Фиатче, демек мъничкото. Демек си говори за задно предаване и отзад тежест, за да може да върви на сняг и хлъзгаво.
Мнението беше редактирано от Деян на 11.10.17 13:02.
11.10.17
13:03
#1177
На полския фиат двигатела му е отзад.
Като запорожеца.
Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 11.10.17 13:03.
11.10.17
13:09
#1178
На полския фиат двигатела му е отзад.
Като запорожеца.
Фиат 125P 🙂
11.10.17
13:11
#1179
На полския фиат двигатела му е отзад.
Като запорожеца.
Барт, млад си и се бъркаш :-) То все са полски Фиатове, но аз ти говоря за 125, ако Никой има това предвид! Това дето ти го казваш е полско ФиатЧЕ, както го наричаха.......мъничкото, по-малко и от Мини Купър.
Ето виж къде са им моторите!
https://www.auto.bg/pcgi/gallery.cgi?adv=11506622013135822&searchres=ih4le5a1
https://www.auto.bg/pcgi/gallery.cgi?adv=11506060186768175&pict=2
ПС.............а, то Никой ме е преварил!
Мнението беше редактирано от Деян на 11.10.17 13:13.
11.10.17
13:24
#1180
Примери, както твоите, така и видеата, които аз постнах са изолирани от общата картина.Аз нямам твоя опит с 4x4.Просто съм си ауди-ст.
Никога, никаде не съм закъсвал докато карах Allroad.
Не, не са изолирани. Всяко Ауди куатро с подходящи гуми ще се качи там, където се качи онова на клипа. Леко купе, има мощност, хубава система 4х4 за лека кола.
Виж колко малко назад остана Патрула с неговите 3 тона на 129 коня двигател, при това не се качи на бавни, за да е честно състезанието явно. Обаче където ще минеш с тоя Патрул, с Аудито няма и да си помислиш да пробваш.
Те Аудитата с куатро и Субарутата с тяхната symmetrical AWD с това се гордеят - как се качват по ски писта. Само че, това е утъпкан сняг. Или пресен, пухкав сняг. Малко по-кофти условия и тия системи 4х4 вече не са достатъчни, нито пък мощността може да компенсира липсата на сцепление или диагоналното пребуксуване.
p.s.
Не ме разбирай погрешно, много хубави леки коли са за зимни условия, наистина това са двете най-добри марки, но за пътя, а думата проходимост започва след като свърши пътя.
А Волво XC90 е недоразумение, което няма смисъл да се коментира 😄
Мнението беше редактирано от James Hinks на 11.10.17 13:40.
11.10.17
13:41
#1181
Абе да ти кажа, на оуроуда като му надуя възглавницата на макс тъпчеше доста, но разбирам пояснението ти.А форестъра, за който споменавах имаше и бавни скорости.
За фиат-а, ясно, аз си представих това дребното, за него съм чувал само да го наричат-полски.
11.10.17
13:46
#1182
Надуваш възглавницата и повишаваш просвета. Толкова. Форестър с РСК има бавни, да, 1:1,2 или 1:1,45 😄 направи си сметка колко точно са бавни тия скорости...За справка 4-та бавна е колкото 3-та бърза. 1:1,447 е, сега го сметнах.
Мнението беше редактирано от James Hinks на 11.10.17 14:02.
11.10.17
13:48
#1183
За т,ва ако ще се завирате и катерите, минавате през преспи, а искате наистина здрава машина не го мислете, а взимайте веднага Гега, Гилендия или както още я наричат .............тъпото е, че модели още от 1992 г. примерно, започват от 20 и доста нагоре хилки. А дали са и читави тези конкретните, защото са в дъното на ценовия диапазон, не се знае. Иначе и аз бих купил ! Какво да го правиш, пазар - цената се формира според търсенето и предлагането!
Мнението беше редактирано от Деян на 11.10.17 13:53.
11.10.17
14:03
#1184
Г класата е добър вариант, но не всяка Г класа. Пък и не е като да няма алтернативи.
11.10.17
16:37
#1185
Такъв ръб подхожда само на някоя мутра, особено ако се шофира в градски условия.
11.10.17
16:47
#1186
Така, Кодиак.
1.върви изненадващо добре и се напиня здраво(задоволително)
2.Вътре изглежда по-зле от видеата и очакваното като цяло.
3.Цената си заслужава, особенно за 0 км.
4.не ме заинтригува и вообще не ме развълнува тази кола.
5.Няма го стандарта във всичките цъкащи, отварящи се и затварящи елементи, които са в купето.
Извод(за мен):
Изгодна и постна кола.
Видях Octavia, но не беше скаут.
Бешен стандартна, не я карах, но ме заинтригува.Ше я гледам при дилърите в нашия град.
Наред е тойотата.
11.10.17
16:49
#1187
Такъв ръб подхожда само на някоя мутра, особено ако се шофира в градски условия.
Е, ти пък ся - просто такъв имидж им е изграден, щото основно мутри ги карат у нас. Иначе е много красив. Мен ме кефят такива ръбести, примерно друг, който много ми харесва е Range Rover Defender
Ако имах пари да карам и поддържам такова нещо, с удоволствие бих си го купил 🙂
Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 11.10.17 16:50.
11.10.17
17:03
#1188
Така, Кодиак.
1.върви изненадващо добре и се напиня здраво(задоволително)
2.Вътре изглежда по-зле от видеата и очакваното като цяло.
3.Цената си заслужава, особенно за 0 км.
4.не ме заинтригува и вообще не ме развълнува тази кола.
5.Няма го стандарта във всичките цъкащи, отварящи се и затварящи елементи, които са в купето.
Извод(за мен):
Изгодна и постна кола.
Видях Octavia, но не беше скаут.
Бешен стандартна, не я карах, но ме заинтригува.Ше я гледам при дилърите в нашия град.
Наред е тойотата.
Клипа който качи с офроуда също беше смешен , но мислех, че твърдо си решил кодиак и реших да не те разубеждавам. На клиповете всички са много хубави🙂 Изкараха я на малко твърда почва на баир и го кръстиха оффроуд🙂
11.10.17
17:21
#1189
Абе не съм се отказал напълно, защото за моета ми дават цена, която не мога да взема на отворения пазар за коли или аукцион.
11.10.17
23:40
#1190
Такъв ръб подхожда само на някоя мутра, особено ако се шофира в градски условия.
Е, ти пък ся - просто такъв имидж им е изграден, щото основно мутри ги карат у нас. Иначе е много красив. Мен ме кефят такива ръбести, примерно друг, който много ми харесва е Range Rover Defender
Ако имах пари да карам и поддържам такова нещо, с удоволствие бих си го купил
Ти сериозно ли? Знам, че всеки има различен вкус, но това е голямо дърво, ако ще и да е брабус, амг и прочие изпълнение. Бъдещето е на електромобилите, мисля да пропусна хибридите и да скоча направо в такъв... някой ден.
п. с. Още преди 2г в Холандия се возих на Outlander хибрид, който зареждахме безплатно на публични чарджъри (има и платени фаст чарджъри), и там видях и Panamera пак електричка. А сега в Лондон видях дори Golf GTE електричка се зареждаше на улицата.
Мнението беше редактирано от Brown Bomber на 11.10.17 23:45.
Ти сериозно ли? Знам, че всеки има различен вкус, но това е голямо дърво, ако ще и да е брабус, амг и прочие изпълнение.
И за мен са грозни, но пък един от най- добрите дизайнери, които познавам и той ми твърди че били уникално красиви.
11.10.17
23:47
#1192
Ти сериозно ли? Знам, че всеки има различен вкус, но това е голямо дърво, ако ще и да е брабус, амг и прочие изпълнение.
И за мен са грозни, но пък един от най- добрите дизайнери, които познавам и той ми твърди че били уникално красиви.
Ако го бяха произвели с емблема Great Wall никой нямаше да му се кефи
11.10.17
23:49
#1193
Такъв ръб подхожда само на някоя мутра, особено ако се шофира в градски условия.
Дрън-дрън, широко разпространени лафове са това.
11.10.17
23:50
#1194
Искаш да кажеш, че се преструвам, и че го харесвам така ли?
Единствения ми познат, който не се прави на мутра и кара такъв изглежда нелепо в нея.
Мнението беше редактирано от Brown Bomber на 11.10.17 23:53.
11.10.17
23:55
#1195
Не, искам да кажа, че повтаряш неща, които се приказват за Г класата масово и то все от хора, които само са я виждали по улиците. Като възможности е наистина много добра машина. Какъв имидж са и създали тук, в Русия или във Великобритания някакви категории хора няма общо с това, какво може и колко е сполучлив автомобила.
12.10.17
00:01
#1196
Най-заможният човек, който познавам имаше такава за лов, от края на осемдесетте.
Вярвам, че е пробвал доста автомобили преди да направи избора си.
12.10.17
00:05
#1197
Колата може и да е добра за офроуд, но дори да беше луноход пак си остава правоъгълник на гуми и камионски двигател.
12.10.17
08:12
#1198
Двигателя е далеч от “камионски”. Правоъгълник можеше да е в двуизмерен свят.
12.10.17
11:43
#1199
Ако имах пари да карам и поддържам такова нещо, с удоволствие бих си го купил
Адаш, защо мислиш, че поддръжката на такова нещо е много по-страшна от тази на лека кола?
12.10.17
11:50
#1200
Ако имах пари да карам и поддържам такова нещо, с удоволствие бих си го купил
Адаш, защо мислиш, че поддръжката на такова нещо е много по-страшна от тази на лека кола?
Подръжката е абсолютно същата, да не кажа по- евтина. Гумите са малко по- скъпи, но те не се сменят всеки ден. За сметка на това окачването е много по- драво и държи повече от на колата. Зависи обаче в коя страна караш джип. В България е рай, но много страни започнаха война срещу джиповете особенно в града. Огромни данъци и такси.