Общ въпрос - яко тренировки, здрава храна => слаби резултати

22.07.17
15:00

Привет,
От известно време започвам да изпитвам липса на мотивация поради слаби резултати (визия). Това е една от причините и да пусна тема тук да чуя по - опитни мнения.
В бб-теам съм регистриран от 2011г и през 6-12 месеца се сещам да си вкарам мерките. Ето как изглеждат:
                  2011   2017
Тегло            73       79
Раменен пояс  50       58
Гръден кош      98       100
Мишница        31       36
Ханш            102     99
Талия            85       88

Накратко историята ми - тренирам вече 5-6 години, почти без прекъсване. Първите 2 години на лостове, след това влязох и в залата. До този момент повечето неща бяха любителски - тренирах средно здраво, с храната също внимавах - наблягах на мръвките, но не съм броял и смятал.
В един момент реших, че искам нещо повече и започнах сам да си правя тренировъчни програми и хранителни режими на базата на прочетеното в интернет. Никакви резултат. Започнах да работя с онлайн треньори ( уж утвърдени ), те ми мятат разни програми и хранителни режими и пак слаби резултат.
Пробвал съм какви ли не тренировъчни програми - сплитове с различни повторения - стандартни 4х8-10, пирамиди, обратни пирамиди, 10х10. При всчка програма забелязвам някакви резултати при първоначалното стресиране към 3-4 седмица и след това все едно спирам да тренирам.
Имах периоди, в които тренирах по схемата 5х5 - 2 вида тренировки базови упражнения. Като сила бях стигнал следните тежести ( с тях правя 5 серии с 5 повторения, макса е ++):
Мъртва тяга - 130кг
Раменна преса - 26кг дъмбели
Хоризонтален скрипец - 100кг
Лежанка - 80кг
Клек - 110кг
Набирания - с по 15кг
Тогава качвах сила, но личното тегло си стоеше същото.

Последните 8 седмици си направих съм с една супер дива програма 5дневен сплит:
- гърди - 6 упражнения 4х8-12
- гръб - 6 упражнения 4х8-12
- рамо - 6 упражнения 4х8-12
- ръце - 6 упражнения 4х8-12
- крака - 7 упражнения 4х8-12
И резултатът е мега “назобан” след тренировка и на сутринта все едно нищо не съм правил. Сега я приключих тази програма понеже супер много се натоварвам и 1 месец бях дроб - само работа, тренировка и спане, за да мога да възстановя.

Храната от 2 години е общо взето в следната схема:
ден 1-4 - 700гр пилешко/свинско + 6 яйца + ядки( орехи, бадеми) + овесени ядки + стафиди ( 3200+ ккал)
ден 2-5 - 700гр телешко + 150гр филета + краставици + ориз ( 200г суров ) ( 2900ккал)
ден 3-6 - 600гр риба + 6 яйца + марули + оризовки ( 2400 ккал)
Неделята - ям всичко.
Преди приемах и много млечни продукти за сметка на част от месото - овче сирене, извари, кисели млека, но от тях явно имам непоносимост. Суплементи не взимам - при толкова меса ми идва над 2г. на кг протеина, затова не взимам още на прах, имам и алергия към BCAA, по едно време взимах креатин, ама не го усещам.
Сънят ми на нощ е 8часа мин.

Та въпросът е в каква посока да се ориентирам. Пробвал съм почти всичко, което съм чувал. Обмислям да пробвам с друг вид натоварване - кросфит, кондиционни тренировки, но с тях хептен не виждам как ще кача мускулна маса, като съм супер ектоморфен 🙂

Аз дръпнах от смолов най-много като сила и обем в бедрата, гърба и рамена. Като кг за хранителен режим пробвах фастинг и се чувствам много добре, дори и когато качвах.

22.07.17
17:42

От 2 год храната ти е същата, не качваш кг и се чудиш къде е проблема?! Приемаш много малко въглехидрати, явно искаш да качваш “чисто”, а такова нещо не съществува. Защо не опиташ да се храниш без да броиш калории и да си тренираш базово и тежко, без сложни програми за “връх на бицепса, горните гърди и т.н “

Carbohydrate

22.07.17
18:20

Да допълня само, наистина, за да се усвои пълноценно белтъка, трябва и въглехидрат....и то, в съотношение 1:4 някъде.

23.07.17
18:04

Привет,
Протеина в храната ми е общо взето константа - меса, яйца. С въглехидратите контролирам теглото, като искам да почна да качвам прибавям +20-25%. Като искам да свалям ги пропускам в някое хранене или ги намалям в някои дни с 20%.
По тая схема до преди 3 месеца бях станал 84-85кг. Бая имаше в раменете, гърдите краката. В тези области беше много добре, но корема и той беше масивен - не виси, но за плочки изобщо не можеше да се говори. В интерес на истината тогава нещо си повярвах и намалих въглехидратите с идея, че много повече мазнини ще си отидат от корема, а в раменете и гърдите ще остане нещичко. Към днешна дата 78.6кг нито има преса, нито нищо 🙂
За протокола има съвсем лек спад в силата, но това може да се дължи и на това, че последно време не тренирам толкова за сила.
Цъкам и 2 снимки от 80++кг ( 3 месеца назад) и сега.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1