Strength Project

29.07.17
16:56

Здравейте всички,

Малко за мен:
На 22години от София. Около 80кг. 176см. Стаж в залата около 5 години. Натурален съм и така смятам да остане занапред. Не съм стъпвал в зала от 4 месеца, поради контузия в коляното ( вероятно разтегнати връзки ). Болката беше започнала, когато не бях загрял и отидох да клякам направо на работни тежести.
Работя на стол по цял ден отскоро и в момента се опитвам да вляза отново във форма. Колкото и да обичам да клякам, в момента се старая да го карам доста леко.

Най-добрите ми постижения:

1. Клек: 180 на гръб, 150 на гърди
2. Изтласкване от стойки: 140, изтласкване от земя : 135
3. Изхвърляне: 115
4. Лежанка: 145
5. Тяга: 200

Ето и тренировката днес:

1. Преден клек: 5х85, 8х85, 7х85, 5х85
2. Лежанка: 3х90, 3х100, 5х100, 5х100, 3х110, 4х100
3. Набирания( бицепсови ): 100хСТ
4. Лицеви опори: 5х15кг, 5х20кг, 8х20, 5х20, 6х15
5. Статично стоене в най-горната част на набирането : 3х До отказ

Набиранията бяха разделени на серии от около 3,4,5 броя. Общо взето докато просто станат 100, колкото се може по-бързо.

Дългосрочната цел е за момента да напредна в упражненията със СТ и да стигна 160кг. лежанка. Малко ще поизоставя краката за момента.

Честит дневник и успех!

29.07.17
17:47

Успех с поставената цел и ще следя с интерес.

30.07.17
18:13

30.07.17

Днес посетихме басейнче, подготвяме се за морето по-другата седмица. Сравнително изобилно потене се получи днес. След това набързо едни лостчета :

Суперсерии: 6хНабирания, 15хЛицеви : през 20 секунди : 7 Серии

Храната слабичко, опитвам се в момента да се ограничавам от сладко и тестено, но когато са малко калориите, си позволявам да позаредя с нещо по-нездравословно.

Мнението беше редактирано от Adouken A на 30.07.17 18:13.

31.07.17
21:38

31.07.17г.

Още не мога да се отърва от мускулната треска...

1. Лег: 5х80, 3х100, 3х5х90 ( с бавна негативна част и пауза)
2. Набирания : 50х+15кг.
3. Лицеви : 3,4х8х15кг. 15хСт

Тези набирания бяха извращение. Най-много бройки в една серия бяха 3, като накрая стигах по 1,2 повт. Общо към 20-тина серии се събраха за 50повторения 😄

03.08.17
22:59

03.08.17

1. Лег: 5х80, 3х100, 3х110, 3х100(с пауза), 4х100
2. Набирания(успореден хват) : 100
3. Лицеви с всякаква широчина на хвата

Доволен съм от набиранията, наистина започват да ми олекват и дори започва да ми се разширява гърба въпреки краткото време. Мускулната памет си казва думата

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1