Съмнения в един режим

Привет колеги,пиша тази тема защото имам нужда от съвет и мнение,може и аз да съм в грешка.Така да започна висок съм 172 тежа 64кг като започнах тренировки и режим изготвени от инструктор за стягане и оформяне.Режима за тренировки ми допада 4дни в седмицата за различна мускулна група,но имам сериозни съмнения със хранителния режим НВД.Освен фитнес ходя и много на тенис на корт.Спазвам режима стриктно от 4-5 дни ,но изпитвам супер глад и отпадналост лека дори.Споделих с инструктора но каза че така трябва да е което ме съмнява.Ще споделе един хранителен ден от режима да споделите мнение мисля че калориите който приемам са много малко за активноста,но пак казвам може аз така да мисля и просто да не съм привикнал още.Та така:
Закуска: 3яйца( 2 белтъка и 1 цяло) бъркани + 1чаша фреш грейрут
10часа: 20гр бадеми
Обяд 150пилешко+150 домати
16ч 150гр пъпеш или киви
Вечеря- 150 скумрия+150краставици
След тренировка взимам една доза протейн.Не искам да споделям името на фитнеса и инструктора.Моля за мнение

казано от Деян Димитров на 30.07.17, 15:29:

Спазвам режима стриктно от 4-5 дни ,но изпитвам супер глад и отпадналост лека дори.Споделих с инструктора но каза че така трябва да е което ме съмнява.

Ако разбирам правилно, имаш 4 тренировки във фитнеса + тренировки по тенис отделно от това.

Следва да се храниш толкова, че да се възстановяваш добре и прогресираш спрямо целта си. Чувство за системен глад и отпадналост не са индикатор, че храненето ти е добре планирано.

Храна за расмисъл:

1. “Стягане и оформяне” не е цел, а следствие. Да, искаш да промениш композицията на тялото си, но това минава през промяна на измерими показатели (сила, издръжливост, телесно тегло и т.н.).
2. Честа причина за регулярното чувство на глад е ниският прием на белтъчини и / или твърде многото хранения без такива (например, храненията ти в 10 и 16 часа).
3. Заслужава си да помислите, дали НВД спрямо твоя метаболизъм и енергоразход е удачно решение.

Carbohydrate

30.07.17
16:29

това не е НВД)), ....то няма общо даже с нвд-то......това е ГЛАДуване, направо
Всъщност, искаш да се стегнеш и треньора ти подходи кардинално и директно и не го интересуват тренировките ти с тениса. Сега, ако беше казал, че искаш да се стегнеш, но ти трябва енергия за тениса, тогава подхода трябва да е друг....Иначе, получил си това, което си искал, просто казано. А глада е нормално чувство, като се има предвид активността ти и малкото калории, които получаваш....да,..и по-зле ще стане)))

Мнението беше редактирано от Carbohydrate на 30.07.17 16:37.

Опрделено му казах целта която искам да постигна във фитнеса,като казах нали като прави режима да има предвид че правя около 5дни по 3часа на корта което си е доста като цяло ,но явно е било трудно да се вземе под внимание.Според мен този режим е копи пейст.В момента на корта а и не само там ,силата ми е доста намаляла от там и тонуса ми е понижен,Днес на тренировката му казах че нямам сили като цяло,но отговора беше това е нормално ще свикнеш.Та идеята ми е какво трябва да променя инструктора явно да,но да увелича приема на белтъчни и да намаля тези междинни неща като 2 кивити примерно и на тяхно място да хапвам примерно (въглехидрат) паста преди тренировка как ще е.Или да се опитам да намеря колко калорий са ми нужни дневно и от там да смятам вече.

Мнението беше редактирано от Деян Димитров на 30.07.17 16:56.

Carbohydrate

30.07.17
16:59

Ако тренираш тенис отдавна, то си развил такова снабдяване на мускулите с енергия, с която да изкарат това време от 3 часа, а това са въглехидрати, запасени в мускулите под формата на мастни киселини...С други думи казано, трябва ти въглехидрати, а не белтъчини. И то не въглехидрати от пъпеш и други фрешове, а бавни такива. Сега намаляват запасите ти от енергия, което треньора ти направи...така, ще харчиш от мазнините, но първо ще заминават вътрешните, а не подкожните такива и вследствие на това, глад...да, ще се стегнеш, но ще загубиш от силата, издържливостта си и т.н....всичко това е физиологичен процес))...

Мнението беше редактирано от Carbohydrate на 30.07.17 17:20.

5 дни седмично по 3 часа на корта + 4 дни тренировки с тежести, а храненето е като за неспортуващ човек, киснещ на дивана по цял ден. Нормално е да нямаш енергия, а ако продължаваш така ще става и по-зле.

Говори пак с инструктора си, ако работите заедно върху целта ти. Количеството храна трябва да е поне двойно, даже тройно. Отделно, НВД при твоя тренировъчен режим във и извън фитнес залата, е пълен абсурд. Въглехидратите са от съществено значение при твоя режим.

И не на последно място, няма нито една причина в твоя случай, която да изисква да приемаш само белтъци, вместо цели яйца. Това само фитнес инструктор от “старата школа” може да го съчини. 🙂

Мнението беше редактирано от Тихомир Велев на 31.07.17 12:24.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1