Добавки , хранителен режим и тренировъчен план.

Здравейте , тренирам от скоро и не съм наясно много как стоят нещата (кое , как , защо и т.н , разбирате ме). Първо накратко да кажа как и какво тренирам:
Понеделник : Гърди + Трицепс (4-5 упражнения гърди , 3 трицепс)
Вторник : Гръб + Бицепс (4-5 гръб , 2-3 бицепс)
Сряда : Рамо + Трапец + Корем
Четвъртък : Крака + Кардио
Петък : Почивка
И от Събота започвам да повтарям цикъла. Между упражненията гледам да почивам до 3-5 минути , а между сериите 1 минута максимум (зависи колко съм изморен , понякога се налага до 1,30 - 2). Относно хранителния режим (доста съм зает от сутринта до следобед горе-долу , тъй като съм в колеж и имам практика по 6 часа+ на ден, в следствие на което ще е малко трудно да го изградя) Знам , че трябва да приемам протеини , въглехидрати , мазнини. Затова мисля сутрин още преди да изляза да се храня с овес (3-4 суп.лъжици и прясно мляко 1,5 %) , след като се прибера правя си яйца примерно или пилешко час преди залата , след като свърша тренировка си приемам дозата протеин и вечерта примерно ям фъстъчено масло / някакви ядки (без сол)? Целта ми е да покача мускулна маса , но чисто (Aesthetic) , в момента съм 193 , 80 килограма (като в коремната област съм леко скини-фат). Някакъв съвет какво да правя? Първо да кача маса и да се изчистя или да се отърва от скини-фат и да започна да се храня и тренирам чисто. А относно добавките (четох , че е по добре да се консултирам с някой , отколкото да бъда излъган , поради некомпетентността ми), за момента съм се спрял на 2 продукта Pure Whey P/N и Gold Standard ON? Съжалявам , че поста ми е БАНАЛЕН , тъй като масово се питат такива въпроси като моите.

Начинаещ. Нещата са много прости, ама много.
Програма - махни ги тези сплит глупости. Или почваш кръгови тремировки през ден с базови упражнения (клек, тяга, лег, военна преса, наборане, кофи) или 5 х 5 (има я в сайта)
Храна - ориз, картофи, яйца, чисто месо, боб, леща, броколи, ядки - можеш и да ядеш три пъти на ден, обикновенно гледай в храната ти да е чиста и в количества които да те държат сит (без джънк, пържено, панирано, газирано) - ако то е забързано ежедневието си готвиш предварително и си носиш в кутий
Сладко - да може сутрин или след тренировка - плодове, или мед (без да се прекалява)
Вода - 3-4л н ден
Добавки - все едно да си хвършиш парите в тоалетната, все пак си новак и нямаш никаква файда от добавки в мом
Това е общо взето, по-задълбочени режими и т.н. има в сайта стига да не те мързи.

казано от Мариян Ангелов на 11.08.17, 13:02:

Здравейте , тренирам от скоро и не съм наясно много как стоят нещата (кое , как , защо и т.н , разбирате ме). ..

Съвсем на кратко - посоки за сериозен размисъл:

- тренираш от скоро, но 6 пъти седмично и по сплит - дали това е оптималният подход за начинаещи?
- приготвил си 4-5 упражнения за гърди и толкова за гръб - за крака нали също са толкова? И всъщност има ли нужда да натоварваш тези мускулни групи с такъв тренировъчен обем?
- протеин на прах изобщо не е сред приоритетните добавки, особено при едно горе-долу прилично хранене.
- напиши си типичното хранене на един лист и пресметни какво съдържа то (колко белтъчини, мазнини и въглехидрати има в него). После направи съпоставка с това, което би трябвало да приемаш.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1