Как да си изготвя фитнес програма?

24.08.17
21:32

Здравейте, винаги съм тренирала, но наскоро реших да започна да ходя на фитнес, тъй като спрях с активния спорт и качих няколко килограма. Целта ми е намаляване на теглото + естествено повече сила, тонус и т.н. Попаднах на една фитнес програма за отслабване за жени, но имаше страшно много кардио от 5 дни, 3 кардио, не че противореча на изготвилия я, но от нещата, които съм чела, силовите упражнения горят повече калории, за по- продължителен период. Каква е вашата програма, как я изготвихте? Ще се радвам за всякакви съвети и предложения как да си изготвя тренировките 🙂

Carbohydrate

25.08.17
20:06

казано от Elena Slavova на 24.08.17, 21:32:

Здравейте, винаги съм тренирала, но наскоро реших да започна да ходя на фитнес, тъй като спрях с активния спорт и качих няколко килограма. Целта ми е намаляване на теглото + естествено повече сила, тонус и т.н. Попаднах на една фитнес програма за отслабване за жени, но имаше страшно много кардио от 5 дни, 3 кардио, не че противореча на изготвилия я, но от нещата, които съм чела, силовите упражнения горят повече калории, за по- продължителен период. Каква е вашата програма, как я изготвихте? Ще се радвам за всякакви съвети и предложения как да си изготвя тренировките

общо казано, каквото харчиш, като гориво, това ще нараства. Ако си била състезател в спорт, при който енергията се осигурява посредством окисление на мазнина (бягане на дълги дистанции, плуване и т.н.), то имаш развити такива влакна.....и най-лесно можеш да стопиш мазнината, като ги използваш, а не влакна, които са за силова тренировка и които не са ти развити.... Не, че не може, просто ще е по-бавно и малко ефективно.....
Задържането на искано тегло не зависи от вида на трениране, а е по-скоро начин на живот...

“Кажете кои упражнения горят повече калории, за да наблягам повече на тях.” е еквивалентно на “Кажете кои дрехи(например) са най-скъпи, че имам излишни пари и бързам да ги похарча за дрехи, преди да съм си купила нещо друго с тях”

Не ми харесва посоката, в която мислиш. Калорията е единица за енергия. Мислиш ли, че просто трябва да прахосваш енергията си? С която си се сдобила, чрез сложни биохимични процеси, в които участват многобройни хранителни вещества и ензими. След като искаш да изразходиш максимално много АТФ просто колкото да се отървеш от него. Замисли се и проучи как се образува този АТФ. Жокер: АТФ е нещо като клетъчно гориво.

А и не си дебела, не ти е нужно да отслабваш.

Здравей!
Какво си спортувала? Какъв е опитът ти в силовите тренировки - имало ли е такива по време на активното ти спортуване?

Да, аз също бих те насочила повече към тях, отколкото към кардиото, но все пак е добре да знаем опита ти (както и повече информация - години, ръст, тегло). 🙂

Имай предвид, че е много важно храненето. Не гледай едностранно на процеса на сваляне на тегло. Дори и да подбереш “най-добрата тренировъчна програма”, ако ядеш прекалено много, няма да сваляш тегло.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1