Тежести и тренировъчна програма

no name

26.10.17
10:04

Здравейте!
Момиче съм,69кг съм и съм висока 163см.Спазвам хр. режим за сваляне.(1500кал.) Чувала съм адски много съвети относно тежестите, повторенията и свалянето на килограми. Чела съм ,че е най -добре да се тренира с повече тежести ,дори ,ако целта ти е да сваляш (цел -
да сваля 10кг и да се стегна),знам че има доста теми във форума по темата, дори съм чела ,но държа да питам отново и да знам какви може да са резултатите ,ако продължа да правя упражненията с по -тежко и дали трябва да увелича повторенията за сметка на тежестите. Какво става ,ако качвам мускулна маса и не свалям килограми и до кога ще е това?

Тренирам по тази програма: https://www.bb-team.org/workout/3352_pred-proletna-shema-za-izgaryane-na-maznini
Например клякам с 30кг, много ли е това ,че се обърквам вече? 😄

Искам още да знам с какво упражнение мога да заменя индийските лицеви опори.

И евентуално ,ако имате някакви по -добри идеи за вариант за тренировъчна програма ,или съвети ,ще се радвам да изпробвам. 🙂

Темата беше редактирана от no name на 26.10.17 10:08.

26.10.17
11:43

Програмата ми се струва малко тежичка за човек без опит или с малко опит във фитнеса. Според мен по подходяща за теб би била тази програма:

https://www.bb-team.org/workout/4011_3-mesechna-kragova-trenirovka-za-nachinaeshti

Като имайки в предвид, че искаш да сваляш мазнини в края на всяка тренировка можеш да добавиш кардио на 65% от пулса за около 15 мин.

По - нататък можеш да добавиш един допълнителен ден - само кардио около 30 мин. А още малко по нататък да смениш кардиото с HIIT.

Свалянето на килограми трябва да става бавно и постепенно - не се изблъсквай още в началото агресивна програма с която за кратко време ще свалиш много килограми. Това е грешка на почти всеки начинаещ - води до постигане на много добри резултати за кратко време, еуфория, след което има застой, разочарование и умора. Така килограми се връщат много лесно. Това не е състезание - не сваляш 10 кг. за 1 месец, а правиш дългосрочна промяна в начина си живот - може да отнеме и година, но резултатите ще са трайни.

Относно тежкото - не се притеснявай от тренировките с тежести. Абсолютен мит е, че момичета, които тренират с тежести започват да изглеждат нацепени, мъжки и прочие глупости. За да се стигне до подобен ефект трябват специализирани тренировки, хранителен режим и дори хормони. По принцип при свалянето на мазнини се губи и много мускулна маса, а включвайки и тренировки с тежести казваш на тялото - “тези мускули ми трябват” и така постигаш двоен ефект - първо то няма друг избор освен да си набави калориите от горене на мазнини и второ запазваш мускулна маса, която в никакъв случай стои нацепено и грозно.

По принцип няма лошо да качваш мускулна маса и да сваляш мазнини едновременно, но не се притеснявай това е ефект който няма как да се задържи в дългосрочен план. Ако някой измисли такава програма за качване на килограми докато се горят мазнини в дългосрочен план ще спечели сигурно нобелова награда ;D

26.10.17
11:46

казано от ND1452 на 26.10.17, 11:43:

Като имайки в предвид, че искаш да сваляш мазнини в края на всяка тренировка можеш да добавиш кардио на 65% от пулса за около 15 мин.

Кардио след силова е най-излишното натоварване.

казано от ND1452 на 26.10.17, 11:43:

По принцип няма лошо да качваш мускулна маса и да сваляш мазнини едновременно, но не се притеснявай това е ефект който няма как да се задържи в дългосрочен план. Ако някой измисли такава програма за качване на килограми докато се горят мазнини в дългосрочен план ще спечели сигурно нобелова награда ;D

А това въобще не е до програмата, а до начина на хранене.

Мнението беше редактирано от James Hinks на 26.10.17 12:08.

no name

26.10.17
11:52

казано от ND1452 на 26.10.17, 11:43:

Програмата ми се струва малко тежичка за човек без опит или с малко опит във фитнеса. Според мен по подходяща за теб би била тази програма:

https://www.bb-team.org/workout/4011_3-mesechna-kragova-trenirovka-za-nachinaeshti

Като имайки в предвид, че искаш да сваляш мазнини в края на всяка тренировка можеш да добавиш кардио на 65% от пулса за около 15 мин.

По - нататък можеш да добавиш един допълнителен ден - само кардио около 30 мин. А още малко по нататък да смениш кардиото с HIIT.

Свалянето на килограми трябва да става бавно и постепенно - не се изблъсквай още в началото агресивна програма с която за кратко време ще свалиш много килограми. Това е грешка на почти всеки начинаещ - води до постигане на много добри резултати за кратко време, еуфория, след което има застой, разочарование и умора. Така килограми се връщат много лесно. Това не е състезание - не сваляш 10 кг. за 1 месец, а правиш дългосрочна промяна в начина си живот - може да отнеме и година, но резултатите ще са трайни.

Относно тежкото - не се притеснявай от тренировките с тежести. Абсолютен мит е, че момичета, които тренират с тежести започват да изглеждат нацепени, мъжки и прочие глупости. За да се стигне до подобен ефект трябват специализирани тренировки, хранителен режим и дори хормони. По принцип при свалянето на мазнини се губи и много мускулна маса, а включвайки и тренировки с тежести казваш на тялото - “тези мускули ми трябват” и така постигаш двоен ефект - първо то няма друг избор освен да си набави калориите от горене на мазнини и второ запазваш мускулна маса, която в никакъв случай стои нацепено и грозно.

По принцип няма лошо да качваш мускулна маса и да сваляш мазнини едновременно, но не се притеснявай това е ефект който няма как да се задържи в дългосрочен план. Ако някой измисли такава програма за качване на килограми докато се горят мазнини в дългосрочен план ще спечели сигурно нобелова награда ;D

Имах нужда просто някой да ми каже ,че съм на прав път ,защото минах през доста експерименти. Аз тренирам от може би 5-6месеца и като цяло от доста години ,но си беше аматьорската, имаше и периоди с мнооого зорене и много кардио и с не толкова тежести и виждам резултат само от повечето тежести. А тази програма, която ми изпрати съм я правила около три месеца ,но като че ли ми идва по тежка от пролетната.

Мнението беше редактирано от no name на 26.10.17 11:53.

26.10.17
12:22

Аз лично,не виждам нищо трудно, и тежко в посочената от авторката програма.

26.10.17
13:56

Тренировка 4 пъти в седмицата от 7-8 упражнения по 3 серии с 25 мин. кардио е доста по-тежка от такава 3 пъти в седмицата с 11 упражнения по 2 кръга, с 15 мин. кардио. И да по мое мнение ще озори абсолютно начинаещ, какъвто помислих, че е No Name

Мога да приема, че като цяло е най - добре кардиото да бъде изнесено в отделен ден, но не и, че е най-безсмисленото нещо. Ако има “най - безсмислено” разположение на кардиото, то определено би било преди силова тренировка.

Мнението беше редактирано от ND1452 на 26.10.17 14:11.

26.10.17
15:36

казано от ND1452 на 26.10.17, 13:56:

Мога да приема, че като цяло е най - добре кардиото да бъде изнесено в отделен ден, но не и, че е най-безсмисленото нещо.

“Кардиото” само по себе си нищо не прави. Единствената файда е за сърдечно-съдовата система, но същата, че и по-голяма ще я докараш с 1 час разходка в парка.

казано от ND1452 на 26.10.17, 13:56:

Ако има “най - безсмислено” разположение на кардиото, то определено би било преди силова тренировка.

Кажи честно 😄 Хубаво е като си нямаш понятие, да не се изказваш така категорично.

26.10.17
16:50

Ще се обосновеш ли или просто се заяждаш на общо положение?

26.10.17
17:03

По този въпрос съм се обосновавал много пъти, не мисля, че е нужно да го правя N-ти път. Ако ти се занимава - потърси, ако ли не - все ми е тая.

26.10.17
17:30

Whatever. Извинявам се на авторката, че и оспамихме темата.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1