Мъртва тяга при проблеми с кръста?

15.11.17
07:42

Здравейте, имам едно питане. Тренирал съм преди време, но спрях. Сега 4 години по късно започнах отначало вече почти три месеца до кога не знам, защото живота не е както по време на гимназията и университета. Както и да е всичко за сега е 6, нямам проблеми, пълен съм с енергия и силата ми расте буквално всяка седмица, но има една въпросителна. Имам отворен прешлен по рождение. Не съм имал болки в кръста до сега(не и повече от останалите хора), но диагнозата е на лице. Открих го преди много време съвсем случайно и ортопеда който го откри ми каза тогава, че не трябва в никакъв случай да си натоварвам кръста излишно, защото сега може да не ме боли, но ако не се пазя ще имам пролеми като мина 40-50. Моето лично мнение е, че упражнение като тягата ако се прави с символични килограми при които няма сериозно натоварване и с колан по скоро би били от полза като заздрави кръста. И не само го мисля а и го усещам. Сега правя тяга с 80 кг и усещам кръста много по добре и по-стабилен от колкото в началото с каквито и да било килограми. Въпросът ми е какво е вашето мнение, чия теза смятате за правилна?

Carbohydrate

15.11.17
08:18

1. Казваш ни мнение на лекар от преди 10 години. Трябва да отидеш и да си направиш изследване отново,..задължително е.
2. Физическите упражнения с тежести помагат за възстановяване, само докато не прераснат в гонене на повдигнатите килограми.

Аз въобще не вкарвам кръста, в тягата участват повече кракта и трапеца, нз как те боли кръста, мен кръста ме боли например само когато правя много тежък клек, да от клека все пак кг ги носиш и се навеждаш леко при клека и няма как.

26.11.17
16:34

Е при тягата не ги ли носиш пак килограмите? И как успяваш чисто прав да я правиш? То ясно че кръста стабилизира, а не с него да вдигаш, но натоварване има.

Тук във форума има много хора, които казват как те или техни познати/клиенти си лекуват дисковата херния с тежка тяга, сигурно те ще обяснят по- подробно как точно се прави (нали освен очевидното че по- здрави мускули на пояса ще държат гръбнака по- лесно изправен да не се притискат там прешлените).

казано от Димо на 26.11.17, 16:34:

Е при тягата не ги ли носиш пак килограмите? И как успяваш чисто прав да я правиш? То ясно че кръста стабилизира, а не с него да вдигаш, но натоварване има.

Тук във форума има много хора, които казват как те или техни познати/клиенти си лекуват дисковата херния с тежка тяга, сигурно те ще обяснят по- подробно как точно се прави (нали освен очевидното че по- здрави мускули на пояса ще държат гръбнака по- лесно изправен да не се притискат там прешлените).

Ами дърпаш ги и ги пускаш, пак натоварва кръста но, сравнение с клека при мен поне е така за други нз.

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1