Съвет за тренировки след 2 години почивка

21.11.17
16:24

Здравейте,
от около 2-3 години съм стъпвал в залата за по 1-2 пъти всеки месец досега и дойде време да започвам по-сериозно с тренировките. Според вас по колко пъти трябва да ходя в седмицата и комплексно да тренирам по няколко групи или всяка по отделно? Тъй като мускулите ми имат някаква памет и не започвам фитнес като начинаещ, мисля да не пробвам с дву-тримесечна кръгова програма. На базови упражнения ли да наблегна или на уреди? Освен това съм качил някой друг килограм на корема и мисля по 2 пъти в седмицата след тренировка да съм на колелото за по 20-30минути. Корема ще го натоварвам страшно много по максимум 2 пъти в седмицата и естествено хранителния режим ми е ок, тъй като съм образован в тази сфера. Мерси.

Колко пъти да тренираш - зависи с какво свободно време разполагаш, а и от това какво точно ще свършиш в залата.
Започни с 3 пъти примерно и прецени дали да увеличиш.

Тренирай комплексно, основно със свободни тежести.

Ако хранителният ти режим наистина е ок и според целите, това ще повлияе на мазното (не само на корема). И обратното - колкото и да тренираш корема, ако храненето предразполага да трупаш излишни мазнини, то последното ще се случва.

22.11.17
05:19

3-пъти е добре. Но, има хора където ходят и по 2-пъти само. А,това какви упражнения ще правиш зависи от много факти. Примерно като за първи ден клек,тяга,лежанка+раменни преси. Втори ден Ръце и си готов можеш и набирания да добавиш.

Ами днес ще ми е трети ден тренировки. Във вторник започнах с кардио рано сутринта на гладно, после 6-7 белтъка и 2 жълтъка, малко салата и овес с кисело мляко за по-дълготраен въглехидрат. В началото се фокусирам върху въглехидрата само преди тренировка, защото съм като парцал, ако не се нахраня добре. След тренировка ям лек въглехидрат с протеин+хубави мазнини(не са ми само тези храненията). Правих гърди и трицепс + корем във вторник, като направих лежанка обратна пирамида 4х12,10,8,10(с по-малка тежест накрая), после полулег с дъмбели 3х12, флайс на пек дек 3х12,10,10, флайс на горен скрипец 3х12, а трицепса го тренирах на 2 базови и 2 машини до отказване, за да го усетя. Вчера правих гръб + бицепс пак по същата схема като гърди и трицепс, а днес след 30 минути отивам да правя кардио, после мисля да направя крака + рамо и за корема ще го измисля дали днес, дали утре, тъй като в събота и неделя няма да имам възможност да тренирам. Обмислям и един дневник да си направя и да си следя прогреса. 🙂

Мнението беше редактирано от Станислав на 23.11.17 05:38.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1