Изгаряне на мазнини в долната част на корема ?

17.12.17
10:46

Долната част на корема не мога да го сваля от една година... Тренирам 6 дена корем на седмица,спазвам НВД ... но мазнините са упорити и не искст да се махат .. Моля някой да предложи какво да направя че да се махне тая мазнинка.. ще съм ви много благодарен 🙂

17.12.17
12:04

Нали разбираш, че не можеш да си избираш откъде да сваляш мазнини. И тренирайки мускулите на корема, няма да свалиш мазнините оттам.
Кажи повече за тренировките си и храненето си. Кардио правиш ли? Какво ядеш?

17.12.17
12:10

Еми тренирам 5 пъти седмично понеделник горна част+корем,вторник долна част+корем,сряда горна част+корем,четвъртък долна част,петъка ми е изоставащите мускулни групи тоест някои упражнение които са важни но съм нямал време да ги включа в другите дни събота та ми е корем, правя кардио 4 пъти седмично като 3 дена тичам 4 тия скачане на въже+ това тренирам футбол за режима пък НВД-ниско въглехидрате,тоест избягвам въглехидрати и мазнини

17.12.17
12:18

казано от Body Engineer на 17.12.17, 12:10:

Еми тренирам 5 пъти седмично понеделник горна част+корем,вторник долна част+корем,сряда горна част+корем,четвъртък долна част,петъка ми е изоставащите мускулни групи тоест някои упражнение които са важни но съм нямал време да ги включа в другите дни събота та ми е корем, правя кардио 4 пъти седмично като 3 дена тичам 4 тия скачане на въже+ това тренирам футбол за режима пък НВД-ниско въглехидрате,тоест избягвам въглехидрати и мазнини

Като за начало можеш да спреш да тренираш корем всеки ден.
Имаш нужда от тренировъчна програма, по която да тренираш.
И как така си на НВД, а избягваш и въглехидрати и мазнини? На фотосинтеза ли го караш?

17.12.17
12:22

Тренировъчната ми програма ми е изготвена от бившия ми треньор не мисля че не е добра,пък за мазнините и въглехидратите не съм казал че не ги приемам изобщо продто не прекалявам с тях

17.12.17
12:25

И той ти каза да тренираш корем всеки ден? Брех.
За храненето - я кажи какво ядеш в един примерен ден.

17.12.17
12:51

Сутринта 3 яйца,1 оризовка,100гр. Извара
Обяд 100гр. Ориз със пилешко месо
След тренировка:150гр. Пилешки гърди със 2 яйца
Вечеря риба със някаква гарнитура няма значение каква

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1