Прав лост тренировки дължина на лоста на 168 см. Струва ли си купуването?

15.01.18
04:47

Така ще гледам да бъда кратък намислил съм живот и здраве все някога да си взема прав лост ф30 ако не се бъркам в Спорт Депо се предлагат за 50 лева някъде дължина 168. Издържа до 75-кг. Разбира се аз няма да го товаря до толкова колкото аз си преценя. Въпроса ми е просто  мога ли с това чудо да правя преден,заден клек както и най-важното тяга. Досега в залата не съм виждал такива а обичайните около 2 метра дълги.  Ако някой има или е тренирал с такъв лост нека да даде едно мнение. Първоначално мислех малко по-голям да си взема ,но просто нямам нужните условия за него теснотията е кофти работа.

Темата беше редактирана от James 25 на 15.01.18 04:48.

15.01.18
09:55

Ще ти свърши чудесна работа. Вкъщи имам лост ок 150 см, ф30, с гайки и е много удобен именно за тясно пространство и малки дискове.

15.01.18
16:03

За да ти се отговори на този въпрос трябва да се знае каква част от лоста е за хващане и каква за дискове, както и колко широко хващаш самият ти. Не знам какъв точно отговор очакваш.

15.01.18
16:45

Проблема на тези лостове е че са адски твърди и ако си решил да ги товариш над 100 кг става много тегаво.

15.01.18
20:39

Не смятам много да го товаря. Както споменах днес ходих взех го и така да ми е честит.. Ето го и самият лост https://www.sportdepot.bg/bg/product/ab_fit_lost_prav-N_SB-66T-search.html.

15.02.18
21:40

Ако не са променили нещо, такъв лост издържа и към 200тина кг, без отклонения. Имам такъв, закупен от Спорт Депо. Не, че преди 10тина+ години имаше много голям избор.
Ако няма да го ползваш на много широка лежанка или rack, лост като лост. 🙂

16.02.18
14:05

казано от Brown Bomber на 15.01.18, 16:45:

Проблема на тези лостове е че са адски твърди и ако си решил да ги товариш над 100 кг става много тегаво.

Това е плюс, не е проблем.

16.02.18
15:01

Тези лостове са добри. Смисъл те са куче марка и няма гаранция колко кг. ще издържи. Такъв лост съм товарил до 170-180 кила. Издържа. Става за сравнително сериозни тренировки според целите и възможностите. Проблем са обръщания и изхвърляния. Понеже не се върти нищо двете може да се окажат опасни. Има вариант да оставиш дисковете леко хлабави за да се въртят те, ама пак не е сигурна работа. За клек, лег, тяга, военна преса, гребане и тн. става.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1