Ще си постигна ли целта след застой?

22.01.18
22:49

Здравейтееее , значи имам едно запитване. В продължение на близо месец съм в ОКБ. Тренировам четири пъти/ седмично ( силови) . На 18г. 169см 60кг. / Исках да се отърва от около 5 кг. - Сметнах си калорииния дефицит - около 1670калории на ден за да отслабвам с 0.5кг /седмично. ОБАЧЕ , за да стане “по - бързо” аз приемах около 1200-1400ккал / дневно .. И така 3седмици .  Свалих точно 0.5кг и не мърдам повече . Мисля , че е поради големия дефицит(около 700ккал дефицит) . Някой знае ли дали ако сега започна да приемам по 1650калории има възможност от възвръщане на килограмите , като постепенно (ако успея да сваля) ще ги намалям .. ? И ще вкарам кардио в един от дните , т.е 5тренировки/ седмично.

Темата беше редактирана от Кольо Пияндето на 22.01.18 23:11.

По-разумно е да не продължаваш да намаляваш калориите.

Прочети това.

Дори и да увеличиш калориите на 1600 ккал, ако все още си в калориен дефицит, то по дефиниция няма да покачиш или възвърнеш тегло.

Има и някои особености обаче, например ако тези +300 ккал са изцяло под формата на въглехидрати, то е нормално да покачиш леко теглото си, тъй голяма част от тях ще се съхранят като гликоген (и вода към него) в мускулите и черния дроб. Това обаче съвсем не е лошо.

Подкрепям мнението на Вероника - не е добра идея да намаляваш още храната и дори е добра идея това, което си намислила, да увеличиш на 1600 ккал.

От колко време тренираш с тежести? Преди последните 3 седмици имала ли си предишен опит или си начинаеща?

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1