Как да подходя правилно?

10.02.18
19:49

Здравейте!  Днес съм тук, за да ви задам някои важни за мен въпроси, защото виждам, че има доста хора с опит тук, а аз все още се уча на някои неща за храненето и тренировките. Работата е там, че като цяло започнах да тренирам от  преди около 2 години и постигнах доста неща, образуваха ми се плочки, мускули на бедрата и задните части и бях много доволна от себе си. Но за съжаление миналата година преминах през някои неща и за известно време качих килограми, заради лоша храна и спиране на тренировки. От вече почти месец започнах отново да тренирам, мускулите ми не са изчезнали, все още съм оформена, но имам доста натрупани мазнини по бедрата и задните части. Върпосът ми е как да подходя най-правилно за да сваля натрупаните килограми, които са около 6,7 и да запазя мускулната си маса. Вмомента тренирам по около 30,40 мин на ден, като съм разделила тренировките за всяка част (1 ден-корем;2 ден-крака и дупе;3 ден-кардио или ръце) и така. Също и каква храна да приемам повече, главно богата на протени или да ги разделя равномерно?Много ще съм благодарна, ако получа някакви отговори, понеже не знам как да подходя правилно!!

Пресмяташ средната стойност на калориите, които си изяла през последните 3дни(или повече ако помниш храната). През следващите започваш да се храниш с по 200 калории по-малко. Стремиш се към б40/в40/м20%. Разделяш тренировките на 50% долна част, 50% горна част, а кардиото го правиш високо интензивно. При много дами това работи, не е изключено да има и по-ефективни варианти.

Здравей!

Част от отговорите на въпросите ти се крият в описанието.
Преди спирането на тренировките и лошата храна, си имала период с редовни тренировки и, предполагам, по-добро хранене. Тогава, сама казваш, си била постигнала доста неща и си личи, че си била доволна.
Така че може би сега е добра идея да се върнеш към онзи подход, който очевидно е работил за теб и ако се налага, да го промениш някъде с оглед моментното положение/ сегашното ти ежедневие и т.н.

Направила си някаква по-дълга пауза, започнала си да тренираш отново едва преди месец, така че дай си още време.
Как да подходиш най-правилно за сваляне на излишното тегло? Моят съвет се свежда до:
- не бързай
- не гладувай
- намали плавно калорийния прием

За храната: няма конкретни храни за сваляне и за качване на тегло. Гледай да имаш достатъчно източници на протеин - например на всяко основно хранене, в добавка със салати по избор. Може да хвърлиш око тук и да експериментираш с порции по описания метод.

11.02.18
17:08

Благодаря много за отговорите! Също искам да попитам по кое време на деня е най-добре да се приемат въглехидрати,мазнини и протеини? Примерно за закуска кое е по добре да се хапва- яйца или овесени ядки? Също и преди тренировка храни богати на въглехидрати, а след нея на протеини?

Едно хранене може да ти се състои и от трите макронутриента, то реално погледнато трудно ще изолираш само един или друг, а не е и нужно.
Както казах по-горе, гледай да имаш източник на протеини на основните хранения, а пък количеството на въглехидрати и мазнини прецени, спрямо това как се чувстваш.
Някои хора се чувстват по-добре при повече въглехидрати и по-малко мазнини, други - обратното. Зависи и от тренировки и ежедневие. Няма универсални правила. Не знам дали прочете ръководството.

Закуската не е задължителна, ако нямаш потребност от нея.
Не може да замениш овесени ядки с яйца, защото имат съвсем различно хранително съдържание.
Ако се чудиш все пак кое от двете, то избери яйца. Но това не означава, че не можеш да ядеш И овесени ядки заедно с яйцата.

Преди тренировка - не тренирай на пълен стомах. Да има около 3 часа след последното хранене. Не прекалявай с въглехидратите преди тренировката.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1