27.02.18
21:47
#81
Ти па.
Щом се говори хубаво за ауди си добре дошъл.
А летящия ирландец се приземи на удобен стол.
Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 27.02.18 21:47.
28.02.18
08:54
#82
Аз карам един пълнолетен Пасат комби synchro, който всъщност си е чисто куатро с постоянно зацепен торсен диференциал 60:40 преден към заден мост (даже като му вържа диагностиката и си изпизва Audi Quattro еди-си-коя-версия ) и съм супер доволен от поведението на сняг, киша, кал, дъжд. Не съм го тествал в кой знае какви екстремни условия, но не е имало ситуация, в която да затъне 🙂
Имаше една приказка, че quattro-то е рали технология, тестовете с рампите са за трактори 😄
28.02.18
11:00
#83
казано от Boby_ на 27.02.18, 13:54:
Карах едно време един Хюндай Галопер къса база - от най-ранните копия на Паджерото. Форма като на тухла четворка, клирънс като на трактор Беларус, вратите се затваряха със звук като от удар с камък върху празен варел, ама като включех на “бавните” предавки, нищо не можеше да го спре това грозно нещо - ни метър сняг, ни 50 сантиметра кал.
Само намали снега и калта поне наполовина 😄
казано от Alexander Krastev на 28.02.18, 08:54:
с постоянно зацепен торсен диференциал
Той торсена си е зацепен така или иначе, Адаш. Щот в противен случай нямаше да е диференциал.
28.02.18
11:31
#84
казано от James Hinks на 28.02.18, 11:00:
Той торсена си е зацепен така или иначе, Адаш. Щот в противен случай нямаше да е диференциал.
Моя грешка, Адаш. Имах предвид, че е постоянно зацепено 4х4, защото по-старите версии на synchro-то, както и тези с напречните двигатели са с някаква виско муфа, която се включва чак когато прибуксува някое от колелата 🙂
28.02.18
12:09
#85
Дърпащи-А:
1. Тяга 6#100
2. Набирания 1#9
3. Гребане от земя 6#37.5 кг на ръка.
5 кръга.
Чакаме звяра от изток, а пече слънце.
Преди два дни си взех един кг чия, мн фибри, мн чудо.
Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 28.02.18 12:12.
казано от James Hinks на 28.02.18, 11:00:
Само намали снега и калта поне наполовина 😄
Абе разбра ми мисълта. 🙂 Не е лъжа, когато е хипербола. 🙂
Мнението беше редактирано от Boby_ на 28.02.18 14:30.
28.02.18
17:24
#87
Стана страшно, затворихме ресторанта.
казано от Alexander Krastev на 28.02.18, 08:54:
Аз карам един пълнолетен Пасат комби synchro, който всъщност си е чисто куатро с постоянно зацепен торсен диференциал 60:40 преден към заден мост (даже като му вържа диагностиката и си изпизва Audi Quattro еди-си-коя-версия ) и съм супер доволен от поведението на сняг, киша, кал, дъжд. Не съм го тествал в кой знае какви екстремни условия, но не е имало ситуация, в която да затъне 🙂
Имаше една приказка, че quattro-то е рали технология, тестовете с рампите са за трактори 😄
Бъркаш!Синхрото не е куатро и не е постоянно зацепено...реално е осъвременен вариант на двойно предаване , без значение какво ти изписва на програмата.Фолксваген до 2005 мисля вгражда постоянно и пълно 4х4 задвижване само на Туарега и Кинг Конг версията му, както и на Амарок в последствие...не че не могат...те са безспорен световен лидер , но политиката на марката е различна от тази на Ауди...и не че Ауди не е 99% копие на Безсмъртните хахаа!
01.03.18
08:34
#89
Ц, ти бъркаш 🙂 Много добре знам аз какво карам 🙂
На Пасат B5 и B5.5 с надлъжен двигател ( V6 2.8 и W8 4.0 моторите ) си е чисто куатро, като на Аудитата - от мотора отива към торсен диференциала и от там към предния и задния мост се предава въртящ момент 60:40. Иначе самото име synchro е просто търговско име - при B5.5 става 4Motion, но е все същата механична система като на куатрото, когато става дума за надлъжен двигател.
За тези с напречен двигател е друга система - с предно предаване и зацепване на задния мост при необходимост 🙂
p.s. и обратното - при Ауди на малките модели (примерно А3) куатрото не е с торсен диференциал, ами е с Haldex съединител, който включва и изключва задния мост.
Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 01.03.18 08:46.
казано от Alexander Krastev на 01.03.18, 08:34:
Ц, ти бъркаш 🙂 Много добре знам аз какво карам 🙂
На Пасат B5 и B5.5 с надлъжен двигател ( V6 2.8 и W8 4.0 моторите ) си е чисто куатро, като на Аудитата - от мотора отива към торсен диференциала и от там към предния и задния мост се предава въртящ момент 60:40. Иначе самото име synchro е просто търговско име - при B5.5 става 4Motion, но е все същата механична система като на куатрото, когато става дума за надлъжен двигател.
За тези с напречен двигател е друга система - с предно предаване и зацепване на задния мост при необходимост 🙂
p.s. и обратното - при Ауди на малките модели (примерно А3) куатрото не е с торсен диференциал, ами е с Haldex съединител, който включва и изключва задния мост.
Има и голф 3-ки сихнро май и те са като твоя пасат мисля. Гледаш го нисък голф а се качва по баири в снега дето е ужас.
01.03.18
09:08
#91
За голфарите не съм сигурен.
Основното е дали мотора е надлъжен или напречен. При надлъжен е торсен диференциал, при напречен е Халдекс. Търговското име може да е synchro, 4Motion, Quattro, Cross, 4x4 и т.н. 🙂
п.с. това за VAG групата
Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 01.03.18 09:09.
01.03.18
12:10
#92
И днес и утре сме си у дома всички.
Не спира да вали, улиците са абсолютно заличени.
И трите фитнеса в града -затворени.
И.......пощальон на колело.
Съпругата ми го покани за чаша чай, тея пощальони са откачени.
казано от Bart Simpson на 01.03.18, 12:10:
И.......пощальон на колело.
Съпругата ми го покани за чаша чай, тея пощальони са откачени.
И тук са напълно луди! 🙂
Имат състезание по пощенските клонове кой най-дълго ще ходи по къси гащи и кой ще успее цяла зима да разнася пощата на колело, без да го смени с пощенско камионче. Това в Стокхолм, не в Атина. 🙂
Онзи ден на -16 и сняг до колене ги гледах двама на колелата, но нямаше как да ги снимам от колата. Бяха вече с дълги гащи, де. Предали са се най-накрая.
01.03.18
12:52
#94
казано от Bart Simpson на 01.03.18, 12:10:
Не спира да вали, улиците са абсолютно заличени. И трите фитнеса в града -затворени.
Сутринта гледах по новините, как Лондон бил едва ли не парализиран от 8 см. сняг и минус 1 или минус 2 градуса температура. Такова време и толкова студено не било от 1940 и не знам коя година :-))))))))
В Айришко очевидно е същото положение!
Пощалионите са уникални в Ирландия, гледам и шведските са така, винаги ти носят всичко навреме и е точно 🙂
Иначе Ирландия ще я удари тази нощ, затова че се готви.
За тях и 5 сантиметра са много, тъй като нямат никаква традиция със снега и нямат и зимни гуми. В момента в Ирландия всичко е затворено даже и ресторантите повечето, за магазините не знам 🙂
казано от Alexander Krastev на 01.03.18, 09:08:
За голфарите не съм сигурен.
Основното е дали мотора е надлъжен или напречен. При надлъжен е торсен диференциал, при напречен е Халдекс. Търговското име може да е synchro, 4Motion, Quattro, Cross, 4x4 и т.н. 🙂
п.с. това за VAG групата
Ето за това става въпрос.
https://autodata24.com/volkswagen/golf/golf-iii-1hx/19-tdi-syncro-1hx1-90-hp/details
01.03.18
13:34
#97
Мисля, че споделихме достатъчно мнения за автомобилите.
А за зимата, дори и заплатата не са ми превели, ни банка ни магазин само Super Valu работят и слушах, че дори в някои магазини, персонала има създадени условия за пренощуване в магазина, но няма да затварят.
Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 01.03.18 13:36.
01.03.18
14:01
#98
Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 01.03.18 14:01.
01.03.18
19:53
#99
Затвориха всички летища току що.
От сутринта не е спирало, вече е над 20 см.
казано от Bart Simpson на 01.03.18, 19:53:
Затвориха всички летища току що.
От сутринта не е спирало, вече е над 20 см.
Ами те повечето българи се ебаваха, обаче им казах да не бързат 🙂 защото знам целия фронт и че ще натисне сериозно. Той се отмести още от вчера към вас, при нас от утре започва стабилно затопляне и бай бай зима. Вие се радвайте на снега понеже ще има пак след 20 години 🙂. Но това си е и забава, наслаждавай се и покарай малко кънки, сега това било голям хит там 🙂
Мнението беше редактирано от kaloyan на 01.03.18 20:10.
02.03.18
03:04
#101
Всяка дума от името на дневника ми съществува,
съвсем добре прието, в имената на дневниците или мненията на уважавани членове на форума.
Надявам се, че в тази формулировка няма да подразни окото на никой и ще даде един добре синтезиран изглед на форума в сегащното му състояние.
Поздрави.....весело и късмет.
MEIN KAMPF…...
Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 02.03.18 03:13.
02.03.18
05:29
#102
Разбирам, че понякога и възрастните изпитват неутолима нужда да се държат като деца, но ще те помоля да измислиш ново заглавие за дневника си. Аз изтрих каквото бе нужно, за да имаш време да помислиш.
02.03.18
09:20
#103
Какво беше заглавието, че съм изпуснал клюката 😄
02.03.18
10:18
#104
Пички, вулви, негри и педали.
02.03.18
10:19
#105
Защо не изтри името на дневника на Херцога?
А на Боби когато беше-вулва хипнотика?
А на Нервака мненията?
Защооооо?
02.03.18
10:22
#106
Искам обяснение за скапаната дискриминация на която ме подлагаш.
И то скоро.....
казано от Bart Simpson на 02.03.18, 10:22:
Искам обяснение за скапаната дискриминация на която ме подлагаш.
И то скоро.....
Ми защото си нормален))))))))Ако беше педал или негър или двете))))хахаха -нямаше да има дискриминация)))))))))))))
Ам...много си сън=брал обаче..
Иначе си прав за единия дневник...
Мнението беше редактирано от nervak на 02.03.18 10:27.
02.03.18
10:27
#108
Да не би да си кръстил дневника си на книга, толкова безлична, че ако разпостранението и не е било налагано с помощта на държавния апарат, едва ли щеше да донесе толкова приходи на автора, които всъщност не са му били нужни, тъй като по това време е разполагал с ресурсите и властта върху цялата държава 🙂
02.03.18
10:27
#109
казано от Bart Simpson на 02.03.18, 10:22:
Искам обяснение за скапаната дискриминация на която ме подлагаш.
И то скоро.....
...е, сега трябва да си прекръстя дневника “пичките обичат Шейко, педерасите го мразят”))))))
02.03.18
10:30
#110
Докладваните мнения се преглеждат и обикновено своевременно се отстраняват, особено от дневниците. Това заглавие на дневника е неприемливо и за мен. Няма нужда от детски работи...
02.03.18
10:31
#111
Искам да обясниш защо само от мен е неприемливо.
Херцога- няма грижа.
Боби- няма грижа.
Нервака-няма грижа.
Барт- уууууу, скандал.
Това е фашизъм и се чувствам, категорично дискриминиран
Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 02.03.18 10:32.
02.03.18
10:33
#112
Много добре знаеш, че ще го махна.
Исках само да ви покажа наглед, как реагирате с различни хора.......
02.03.18
10:34
#114
казано от Bart Simpson на 02.03.18, 10:33:
Много добре знаеш, че ще го махна.
Исках само да ви покажа наглед, как реагирате с различни хора.......
а боби пише за толерантност после и в гърдите се бие))))
02.03.18
10:35
#115
Предполагам, защото се опитваш да превърнеш форума в сцена за борба с несправедливостта и неравенството между расите и половете (двата + третия), а то уж е Форум за трениране.
казано от Carbohydrate на 02.03.18, 10:34:
казано от Bart Simpson на 02.03.18, 10:33:
Много добре знаеш, че ще го махна.
Исках само да ви покажа наглед, как реагирате с различни хора.......а боби пише за толерантност после и в гърдите се бие))))
Накажете Боби)))))))))))))))))
казано от Carbohydrate на 02.03.18, 10:27:
казано от Bart Simpson на 02.03.18, 10:22:
Искам обяснение за скапаната дискриминация на която ме подлагаш.
И то скоро........е, сега трябва да си прекръстя дневника “пичките обичат Шейко, педерасите го мразят”))))))
Пичките се кефят, а балъците завиждат е култовата фраза 😅
02.03.18
10:37
#118
Форума се превръща в това, в което го превърнем всички.
Няма развод с един виновен.
И не, не ползвам форума за сцена, а само дневника ми.
Не се плаща левче, за да влезеш.
Васко, Не разбрах връзката с Боби.
02.03.18
10:38
#120
казано от Bart Simpson на 02.03.18, 10:31:
Искам да обясниш защо само от мен е неприемливо.
Отвъд границата на Добрия тон и закачката е. Лично отношение няма.
казано от Bart Simpson на 02.03.18, 10:31:
Херцога- няма грижа.
Боби- няма грижа.
Нервака-няма грижа.
Барт- уууууу, скандал.
На Херцога е по-соленичко, но няма обидни квалификации на сексуална или расова основа. На Боби - също. Проблемно заглавие на дневника на Нервака аз не съм забелязвал (към днешна дата не е редактирано повече от 3 месеца), може и да съм пропуснал нещичко.