Повдигане от лег с дъмбели/щанга би било по за релеф?

Въпроса ми е, ако правя с лост(щанга) някак си не мога да направя много повторения много ми е скучно и статично.
Със дъмбелите мога да направя някое повторение повече и правя V образен хват харесва ми повече, интересува ме, от дъмбелите мога ли да изчистя гърдите повече?
1.Полулег с дъмбели 4х15
2.Кофички.

Ако под това да изчистиш гърдите повече имаш впредвид да премахнеш мазнините в тази определена област - отговорът е не. Ако чистиш, чистиш отвсякъде и няма как да го направиш само в определена област.
Ако имаш впредвид обаче при вече постигнато ниско ниво на телесни мазнини да ги нафибриш, то това става именно с дъмбели. Особеноста е, че трябва да правиш серии с много повторения 20-25-30 и самата серия да е 40-50-60 секунди, а не само да припомпваш светкавично бързо. Нуждата от дъмбел е да постигнеш максимална амплитуда на движение.

Мнението беше редактирано от Стойко Колев на 04.03.18 16:13.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1