Тренировки за настроение

Прескочи до:

07.06.18
17:26

Бърза  фитнес  тренировка  днес:
Клек- 5с.  по  8-12п.;
Хиперекстензии-  2с.  по 15 п. с  15 кг. диск;
Повдигане  на  краката  на  пейка  до  свещ-  2с. по 15п.

08.06.18
17:20

Стрийт  фитнес  тренировка- набирания /раменен надхват- 3с., тесен  подхват- 2с./,  кофички-  3с.,  лицеви  опори-  2с.

10.06.18
22:02

Днес-  бърза  тренировка  за долната  част на тялото  в  домашни  условия-  комплекс  правостоящи  йога  асани,  гоблет клек с подръчни  материали-  2с.  по  15п.

11.06.18
11:17

Днес-  стрийт  фитнес  тренировка-  набирания  /раменен  надхват/-  4с.,  кофички-  4с.,  повдигане  на краката  на  пейка-  2с.

13.06.18
11:53

Кратка  стрийт фитнес  тренировка-  набирания  /неутрален  хват/-  3с,  лицеви  опори-  3с.,  повдигане на крака от  седнало  положение-  1с.,  комплекс  правостоящи  йога  асани за  долна  част  на  тялото.

15.06.18
17:27

Днес- стрийт фитнес  тренировка  набирания, кофички,  лицеви  опори,  упражнения  за корем/,  комбинирана  с  йога асани за  долната  част на тялото.

18.06.18
14:24

Стрийт  фитнес  тренировката  днес-  набирания  /широк  надхват- 3с.,  тесен подхват-  1с./,  кофички-  3с.,  лицеви опори-  1с., упражнения  за корем,  скачане върху кутия-  1с., комплекс  асани  за  долна  част  на  тялото.

20.06.18
16:49

Стрийт  фитнес  тренировката днес-  набирания  /неутрален  хват/- 4с..,  кофички-  2с.,  лицеви  опори-  2с.,  драконов  флаг- 2с.,  комплекс  правостоящи асани  за долна част.

22.06.18
17:28

Стрийт  фитнес тренировката  днес-  набирания /  широк  надхват, тесен подхват,  обратни/,  кофички, лицеви опори,  драконов  флаг, висене  и опити  за  упражнения на халки,  комплекс  асани  за  долна  част.

25.06.18
11:16

Стрийт  фитнес  тренировката  днес-  набирания  /раменен  надхват-  2с., подхват-  1 с./,  кофички-  2с.,  полукофички-  2с., лицеви  опори-  1с., висене  на  халки  и  опити  за  упражнения,  драконов  флаг-  2с.,  правостоящи  йога  асани  за долна  част.

27.06.18
16:48

Фитнес  тренировката  днес-
Клек-3с.
Тяга- 2с.
Лег- 3с.
Гребане с  щанга-  3с.
Хиперекстензии- 1с.
Драконов  флаг- 2с.

27.06.18
17:11

Така и така ходиш рядко в зала, прави само клек, тяга, раменна преса и нещо за пояса и ротаторите. Другите тренировки по лостовете са ти напълно достатъчни за всичко останало.

27.06.18
22:54

Напоследък  не  мога  да стигна  до  зала  и  ходя  само  на  стрийт  фитнес,  защото  голямата  ми  дъщеря  е  във  ваканция  и  иска  да  спортува  заедно  с мен. При  редките посещения  в зала  действително  няма смисъл да  правя  упражнения  за мускулните групи,  които  се натоварват  достатъчно  на  лостовете, и  е по- добре  да се наблегне  на  тези,  които  не се натоварват  там.  Така  че  това  трябва  да  го коригирам,  както  и  да започна да правя  упражнения  за ротаторите,  което  отлагам  от доста време.

30.06.18
12:15

Фитнес тренировката днес:
Клек- 3с.
Тяга- 3с.
Лег- 3 с.
Набирания- 2с.
Драконов флаг- 2с.
Вътрешни раменни ротации на скрипец и външни раменни ротации с дъмбел- по 10 повторения на ръка.
Последна тренировка преди почивката на море от понеделник.

04.07.18
11:13

В понеделник и вторник- малко йога на плажа, колкото да не е без нищо. Стойка на глава след една малка бира.

Мнението беше редактирано от Стефанов на 04.07.18 11:14.

09.07.18
16:53

Фитнес  тренировката  днес-
Клек-  3с.
Тяга-  3с.
Лег- 3с.
Гребане с  щанга- 2с.
Вътрешни раменни  ротации  на  скрипец и  външни  раменни  ротации  с дъмбел-  по  1 с. на  всяка  ръка.
Повдигане  на  краката  от вис-  1с.
Драконов  флаг-  1с.

11.07.18
16:48

Днес с оглед  хубавото  време  стрийт фитнес  тренировка-  набирания-  3с.,  кофички-  2с.,  полукофички-  1с., лицеви  опори-  1с., малко  висене  на  лостове  и упражнения  на  халки, коремни  преси  -  1с.,  драконов  флаг- 1с.

13.07.18
19:44

Стрийт  фитнес тренировката  днес-  набирания  неутрален хват-  3с.,  кофички- 2с.,  лицеви опори-  2с.,  драконов  флаг-  1с.,  висене  на  халки  и  лостове  и  опити  за  упражнения, клекове  СТ,  стъпване  на  степ- платформа,  комплекс  йога  асани  за долна  част.

16.07.18
14:42

Днес отново сутрешна стрийт фитнес  тренировка- комплекс йога асани с акцент върху краката; набирания /широк раменен надхват/- 3с.;
тесен подхват-1 с.; кофички-3 с.;  драконов флаг-2с.

18.07.18
17:01

Предвид хубавото време днес отново стрийт фитнес тренировка- набирания /неутрален хват/- 3 с.; кофички-2с.; лицеви опори-2с.; клек СТ; малко йога асани за долна част, малко висене на халки, повдигане на крака от вис-1с.; драконов флаг-1с.

20.07.18
15:00

Днес поредната сутрешна тренировка на открито- набирания /широк раменен надхват-2с., тесен подхват-2с./, кофички-2с., лицеви опори-2с., повдигане на крака от вис-1с., драконов флаг-1с., клекове СТ-1с., комплекс йога асани с акцент върху долната част.

23.07.18
17:35

Отчета  за днес: тренировка  на открито-  йога  упражнения  с  акцент  върху  долна  част,  клекове  СТ-  1с.,  стъпване  върху  платформа-  по  20 пъти  с  всеки  крак; набирания:  широк  раменен  надхват-  3с.,  обратни-  1с.;  кофички-  3с.,  лицеви  опори-  1с.,  повдигане  на крака  от  вис-  1с.,  драконов  флаг-  1с.

25.07.18
12:49

Тренировката на открито днес- малко йога упражнения с акцент върху долната част; клек СТ- 1с.; набирания: неутрален хват-3с.; обратни-1с.; кофички-2с.; полукофички-1с.; лицеви опори-1с.; повдигане на крака от вис-1с.; драконов флаг-1с.

27.07.18
16:39

Фитнес тренировката днес с наличното оборудване във фитнеса на хотела:
Тяга-5с.
Раменна преса-5с.
Кофички-1с.
Набирания-1с.
Повдигане на крака от вис /knees to teeth/-2с.

Мнението беше редактирано от Стефанов на 27.07.18 22:41.

01.08.18
18:09

След два дни принудителна почивка по здравословни причини /летен вирус/ днес кратка йога сесия в домашни условия: петте тибетски упражнения- по 21 повторения.

03.08.18
17:33

Днес поднових тренировките на открито: набирания- широк надхват-2с., тесен подхват-1с.; кофички-2с.; лицеви опори-1с.; повдигане на колене от вис-1с.; драконов флаг-1с.; клекове СТ- 1с.; комплекс правостоящи йога асани.

06.08.18
11:10

Днес поредната сутрешна комбинирана  йога и фитнес тренировка: ставна загрявка, малко правостоящи  йога асани, клекове СТ-1с.; набирания широк надхват-3с., тесен подхват-1с.; кофички-3с.; лицеви опори-1с.; повдигане на колене от стенд-1с.; драконов флаг-1с.

08.08.18
10:55

Тренировката на открито днес: ставна загрявка, малко йога асани, клекове СТ, стъпване върху платформа, набирания неутрален хват-3с., лицеви опори-3с., Л-сит, висене  по лостовете и опити за коремно и силово възлизане. Чувствах се изморен и нямах сили за нищо.

10.08.18
18:50

Тренировката днес бе във фитнеса на  хотела, в който имаше само бягащи пътеки, колела и други уреди, които никога не съм използвал, както и малки дъмбели: лицеви опори-3с., придърпване на скрипец пред гърди-3с., клякане с дъмбели в ръце-2с., раменни преси с дъмбели-2с., гребане с дъмбели-1с., избутване на дъмбели от лег-1с., коремни преси-1с.,  корем на машина-1с.

11.08.18
19:10

Тъй като утре и в понеделник няма да мога да тренирам днес реших да направя нещо във фитнеса на хотела според наличното оборудване: бедрено разгъване-4с., лицеви опори-3с., придърпване на горен скрипец пред гърди-3с., раменни преси с дъмбели от стоеж-2с., сгъване за бицепс с дъмбели-2с., малко йога асани,коремни преси-1с.

14.08.18
14:01

Днес отново се върнах към тренирането на открито: ставна загрявка,  малко правостоящи  йога асани, клекове СТ, стъпване върху платформа, набирания- раменен надхват-3с., подхват-1с., кофички-3с., повдигане на колене от вис, Л-сит, драконов флаг-1с.

16.08.18
14:09

Днешната сутрешна тренировка на Гребната: йога упражнения с акцент върху долната част; клекове СТ-2с., набирания с неутрален хват-3с., кофички-1с., лицеви опори-2с., повдигане на крака от седнало положение на пейка, повдигане на колене от вис, драконов флаг.

18.08.18
18:28

Днешната сутрешна тренировка за здраве: ставна загрявка, традиционните йога упражнения от правостоящо положение, клекове СТ, набирания- раменен надхват-1с., подхват-1с., обратни-2с., кофички-2с., лицеви опори-1с., повдигане на колене от вис-1с., драконов флаг-1с. Сериите ги правя до или почти до отказ.

20.08.18
14:32

Отчета за днешната сутрешна тренировка:  йога на открито предимно с правостоящи асани,  натоварващи краката; клекове  СТ; набирания- надхват-2с., подхват-1с., обратни-1с.; кофички-2с.; лицеви опори-1с.; повдигане на крака от вис-1с., драконов флаг-1с.

20.08.18
14:33

Отчета за днешната сутрешна тренировка:  йога на открито предимно с правостоящи асани,  натоварващи краката; клекове  СТ; набирания- надхват-2с., подхват-1с., обратни-1с.; кофички-2с.; лицеви опори-1с.; повдигане на крака от вис-1с., драконов флаг-1с.

22.08.18
13:48

Днешната  традиционна сутрешна  тренировка: загрявка на ставите; обичайните йога асани с акцент върху долната част; клекове. СТ; стъпване върху кутия за скокове; набирания: неутрален хват-3с., обратни-1с.; кофички-2с.; лицеви опори-1с.; повдигане на крака от вис-1с.; от седнало положение на пейка-1с.; драконов флаг-1с. За моите възможности това е максималния обем нативарване на тренировка  три пъти седмично.

24.08.18
18:31

За протокола днешната поредна стрийт фитнес тренировка: йога упражнения предимно от изправено положение; клекове СТ; набирания: по една серия надхват, подхват, неутрален хват и обратни; кофички-3с.; лицеви опори-1с.; повдигане на крака от вис, от седнало положение на пейка; драконов флаг.

28.08.18
13:50

Тъй като съм на море, днешната тренировка бе на откритата фитнес площадка на един хотел на плажа на  къмпинг Градина. Правих упражнения, които отдавна не съм правил: клек- по 1 серия с лоста и с 10кг. на лоста; тяга- 4 серии по 6-8 повторения с 50, 60, 70 и 80 кг.; лег- общо 4
серии с 40,50,60 и70кг.; малко набирания; 1 серия драконов флаг.

29.08.18
13:13

Днес съм с мускулна треска почти навсякъде след вчерашната тренировка и затова реших да се пораздвижа: клек-2с. СТ и с лоста; набирания надхват- общо 30 в стълба- 1,2,3,4,5,5,4,3,2,1; кофички-2с. по 6; лицеви опори- 10.

01.09.18
14:00

Тренировката на плажа днес: клек- по една серия СТ, с лоста, с 30кг.; тяга- 40,60,80,90 кг. по 6-8 повторения; лег- с лоста, 40,50,60,70кг. по 6-8 повторения; набирания- по 15 надхват и подхват; кофички- 2 серии по 8; повдигане на крака от вис- 2 серии по 15-20.

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1