Понижаване на мазнини и покачване на мускулна маса ?

01.04.18
18:48

Здравейте,
Зимата приключи и е време за промяна, за това ще помоля за компетентно напътствие
Висок съм 190см.  и теглото ми е 85-86кг. През зимата понатрупах малко мазнинки в областта на корема и гърдите. Ежедневието ми е доста натоварено, но поне 3 пъти седмично тренирам. Въпросът ми, за да понижа мазнините, но всъщото време и да покача малко мускулна маса как да направя тренировката си. Повече килограми с по-малко повторения или по-малко килограми, но повече повторения. И ако може  малко насока относно храненето. Например:
Закуска: подходяща храна за закуска
Обяд: подходяща храна за обяд
Вечеря: подходяща храна за вечеря

Поздрави, Милен

Здрасти!

По-лесно ще е, ако опишеш подробно настоящите си тренировъчни и хранителни режими.
Също така хвърли око на тези ръководства.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1