Тренировката ми за у дома - Гърди.

18.04.18
15:35

На 17 съм, висок 1,90 и тежа около 60-63 кг. Ходил съм на фитнес близо 7 месеца миналата година и сега пак ходих веднъж, но просто той не е за мен и реших да са запиша на спорт, лостове и упражнения у дома.
Искам да ми кажете какво мислите за тренировката ми за гърди и трицепс.

1. Triceps bench dips - 20x20x15x10
2. Класически лицеви опори - 15х15х15х15
3. Лицеви опори с крака вдигнати на стол - 10х10х10х10

С 30-40 сек. почивка между всички.
Не е кой знае какво, а и не съм мн силен и издръжлив, така че цялото това ми идва доста тежичко. Не целя голяма маса, а просто релеф и добра визия.

Темата беше редактирана от Никола Н. на 18.04.18 15:35.

Здрасти! Сподели и другите си тренировки на лостовете/у дома, както и какъв спорт си започнал да практикуваш?

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1