Съвет за тренировка?

20.04.18
16:01

Здравейте, опитах се да си изготвя сам някаква програма, като целта ми е покачване на мускулна маса. Спрях се на full body тренировка, до сега съм правил само сплитове и не съм много сигурен дали програмата ми е съвсем точна. Мисля да тренирам през един ден, за да мога да възстановя. Та ще съм благодарен ако може да дадете по едно мнение и разбира се ако имате критики- споделяйте.
ПС: Краката не са ми много застъпени, тъй като не искам да стават прекалено големи 😄.

Тренировка 1
1.) Клек 4х10
2.) Лежанка под наклон 4х10
3.) Раменни преси 3х10
4.) Набиране за бицепс 3х10
5.) Трицепс със скрипец 3х10
6.) Кофи 3х10
7.) Предно бедро 3х15

Тренировка 2
1.) Набирания широк хват 4х10
2.) Мъртва тяга 3х10
3.) Горен скрипец 3х10
4.) Бицепс с лост 3х12
5.) Странично рамо 3х12
6.) Трицепс с лост 3х12
7.) Трапец 3х12

Тренировка 3
1.) Лежанка 4х10
2.) Рамо с лост 3х8
3.) Гръб с въже 3х12
4.) Задно рамо 3х12
5.) Флайс с кабели 4х10
6.) Бицепс с кабели 3х10
7.) Прасец 4х15

Темата беше редактирана от lalalal lalalal на 20.04.18 16:07.

Супер.

23.05.18
09:05
#2

Сложи бицепса за 2ри ден защото правиш 2 пъти трицепс един след друг
програмата е доста добре, но намали повторенията и вдигни килограмите 5/8 повторения са напълно достатъчно за ММ и махни някои изолираци упр.

23.05.18
09:37
#3

Не е разпределена добре - например в 1-ви ден за горна част имаш четири бутащи и само едно дърпащо. Във втората пък бутащите са доста по-малко. Хубаво е да са общо взето приблизително изравнени и просто в различните тренировки въртиш упражненията. Да кажем първа тренировка - хоризонтален лег, набиране успореден хват/ , раменна преса с щанга, гребане с щанга, заден клек. Втора тренировка - кофи, гребане с дъмбел, раменна преса с дъмбели, тяга.  Третата тренировка - горен лег, набиране в подхват, пак раменна преса с щанга, преден клек и т.н., т.е. пак някакви други упражнения на същия принцип и така. И по 1, 2 серии изолиращи за ръце във всяка тренировка, ако имаш възможност, както и някъде да включиш корем. Хубаво е да започваш с тежките упражнения-клек и тяга, макар някои да ги слагат и за накрая.

Мнението беше редактирано от Деян на 23.05.18 09:40.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1