Българският клек натоварва ли кръста?

25.04.18
07:22

Въпроса ми е следния към вас. Българския клек товари ли кръста много? Тъй като имам малък проблем с него заден клек не правя. Преден да ,но засега нямам възможност да го изпълнявам. Преди време бях пробвал Бг-клек и на втория ден имах лек дискомфорт от него в долната част на гърба. А,уж се препоръчвало за хора които имат проблеми с кръста тук нещо се бъркам.. Ще се радвам да чуя мнение от някой по-запознат поздрави!

Темата беше редактирана от Тихомир Велев на 25.04.18 08:10.

25.04.18
09:13
#1

Аз съм го правил с дъмбели в ръце, задния крак на висока платформа, когато имах разтежения по кръста и едвам ставах сутрин от леглото.

Най-добре опитай и ще видиш дали те боли нещо или не.

25.04.18
09:52
#2

Само след български клек съм изпитвал болки в коленете. Това с пудовки в ръцете, а задния крак на пейка за лег. Някой във Форума наскоро пусна статия, че е правилно да се изпълнява на ниска платформа 10-15см, но изгубих желание да пробвам.

25.04.18
09:57
#3

Ако си пускал коленете напред, може и да се те болели. По принцип в долна позиция, тибията на предния крак трябва да е вертикална и тогава няма напрежение в коленете или поне не повече от това, при нормален клек с щанга. Същото важи и за нападите.

25.04.18
10:02
#4

Не съм пускал напред.

В статията е описано, че всички трениращи с допълнителна тежест от висока пейка са започнали да изпиват болки в коленете, едва след няколко седмици интензивни тренировки.

25.04.18
10:03
#5

Хм, може, не съм гледал статията, малко наизуст говоря от личен опит, но то не е като да съм тренирал дълги периоди само бг клек.

25.04.18
10:04
#6

Мен пък кръст ме мОри, ако вдигнатия крак ми е по-високо. На ниско нямам проблем. Откакто спазвам положението на предния крак, проблем с колене не е имало.

25.04.18
10:05
#7

Filip Valeriev

08.05.18
08:27
#8

Е то дали е БГ - КЛЕК или Клек с щанга зад врат, кръста няма как да го изолираш, освен ако го правиш без тежест, стягай колана прави пълен клек.

Пробвай да правиш с леки килограми пълен клек и не се изправяй до край бавно да видиш как бедрата се надуват като гъби.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1