Гръб + Рамо?

14.05.18
16:35

Здравейте. Вече половин година тренирам активно. Първо бях на сплит, след това фул боди, а сега отново се върнах на сплит. Общо взето, пробвам кое работи при мен и кое не. Вчера си направих 4 дневна тренировъчна програма и след всички тези размишления, възникна въпрос! Гръб мога ли да правя с рамене? (Правя 5 упражнения х 4 серии за гръб и 5 упражнения х 3 серии за рамене, ако това изобщо има значение). Мерсаж предварително за отзивите! 🙂

15.05.18
00:29
#1

10 упражнения в една тренировка?Или аз не съм разбрал добре?Иначе поне аз не мисля,че би имало проблем да се тренират гръб и рамо в един ден.

15.05.18
03:03
#2

Какви са ти целите?
Как си разпредел останалите групи и почивки?
От полза за теб ще е да споделиш и какви упражния правиш, тогава може да получиш смислен съвет и да ти е от полза.

казано от Nekav si Tam на 15.05.18, 00:29:

10 упражнения в една тренировка?Или аз не съм разбрал добре?Иначе поне аз не мисля,че би имало проблем да се тренират гръб и рамо в един ден.

Какво им е на 10те упражнения в една тренировка, малко ли са, много ли са? Аз лично съм имала резултат както с 5, така и с 20 в една тренировка. А относно въпроса за гръб+рамо как разбра, че няма да има проблем като не си видял цялата програма и не знаеш целите му. Може пък да иска да качи сила, а на следващия ден да прави лежанка, така погледнато рамото не му е там мястото.

15.05.18
08:30
#3

След малко отивам в залата. Ще пробвам днес така, пък да видим. 🙂 А относно програмата ми, ето я:

Ден 1: Гърди, Корем
Гърди – Лежанка (4х10), Полулег (4х10), Обратен Лег с Дъмбели (4х10), Флайс (4х10), Пулоувър с Дъмбел (4х10)
Корем – Коремни Преси с тежест (4х25), Вертикално повдигане на краката (4х15), Извивки встрани с тежест (4х20)

Ден 2: Гръб, Рамо
Гръб – Набирания (Загрявка), Придърпване на вертикален скрипец с широк хват (4х10), Вертикален Клоус Грип (4х10), Придърпване на хоризонтален скрипец с тесен хват (4х10), Мечка (4х10),

Рамо - Повдигане на ръце нарпед с дъмбел (3х10), Повдигане на ръце встрани с дъмбели от седеж (3х10), Арнолд Преси (4х10), Раменни преси с дъмбели (4х10), Разгъване на пек дек машина (3х10)

Ден 3: Почивка

Ден 4: Бицепс, Трицепс
Бицепс – Разгъване с дъмбели (3х10), Чукове (3х10), Разгъване с крив лост (3х10), Разгъване на дъмбели от полулег (3х10)
Трицепс – Скул Кръшър (3х10), Тласкане на дъмбел зад врат от седеж (3х10), Трицепсово разгъване на скрипец (3х10), Тласкане на дъмбел зад врат (3х10)

Ден 5: Крака
Крака – Предна Екстензия (Загрявка), Клекове с щанга (4х10), Лег Преса (4х10), Задна Екстензия (4х10), Прасец Преса (4х10)

15.05.18
08:56
#4

Мега тъпата “програма”.

15.05.18
10:49
#5

Ми кажи неква яка тогава хахаххаха

Почти всяка друга програма ще е по-добра от тази. Тия магически формули, 3х10 и 4х10 на всичко, не знам защо толкова много ги харесвате, но не са много ефикасни. И защо този безумен обем?

15.05.18
14:22
#7

Това са приблизителни числа. Кой ще се занимава да брои? Понякога съм правил и по 12-15, а понякога не ми е стигало сила дори 6-7 да направя. Зависи много от т’ва как се чувствам. Ама за к’во изобщо обсъждаме програмата? Исках мнения за въпросния сплит, това е всичко...

15.05.18
15:09
#8

казано от Дени на 15.05.18, 03:03:

Какви са ти целите?
Как си разпредел останалите групи и почивки?
От полза за теб ще е да споделиш и какви упражния правиш, тогава може да получиш смислен съвет и да ти е от полза.

казано от Nekav si Tam на 15.05.18, 00:29:

10 упражнения в една тренировка?Или аз не съм разбрал добре?Иначе поне аз не мисля,че би имало проблем да се тренират гръб и рамо в един ден.

Какво им е на 10те упражнения в една тренировка, малко ли са, много ли са? Аз лично съм имала резултат както с 5, така и с 20 в една тренировка. А относно въпроса за гръб+рамо как разбра, че няма да има проблем като не си видял цялата програма и не знаеш целите му. Може пък да иска да качи сила, а на следващия ден да прави лежанка, така погледнато рамото не му е там мястото.

Еее сега като му прочетох програмата да тогава има проблем.Ама не мисля,че с 10 упражнения би извлякъл максимална полза.Та той прави между 20 или 16 серии за една мускулна група а за седмицата между 11-13 биха му били достатъчни.Общо взето както е казал Иван тъпа е програмата,моята за цяло тяло сигурно е по-добра.

казано от АРК на 15.05.18, 14:22:

Това са приблизителни числа. Кой ще се занимава да броил? Понякога съм правил и по 12-15, а понякога не ми е стигало сила дори 6-7 да направя. Зависи много от т’ва как се чувствам. Ама за к’во изобщо обсъждаме програмата? Исках мнения за въпросния сплит, това е всичко...

Ми не е добре.

16.05.18
00:37
#10

На мен пък не ми се вижда зле програмата като за начинаещ. Ако ти дойде тежко и дълга тренировката гръб +рамо, раздели на гръб+задно рамо и може останалата част от рамото да я сложиш при краката за да има баланс обема. Иначе също така можеш да изместиш раменните преси като първо упражнение за рамо, така няма да си много изтощен и ще ти позволи по-голяма тежест. Успех!

17.05.18
12:19
#11

Мерси за мнението, Дени. Май ще остава нещата така засега. След крака, нямам абсолютно никаква сила и желание да тренирам други мускулни групи. Не случайно попитах за този сплит. 🙂

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1