Мнение за програма

19.05.18
23:50

Здравейте!Аз съм момче на 17год. тежа 67кг. и съм висок 180.Целта ми е покачване на ММ защото както виждате съм сопол и половина.Тренирам от 4/5 месеца и наскоро започнах програма която представлява
трен за цяло тяло 3 пъти седмично като наблягам на 5/8 повторения с почти макс.тежест та, така:
пон: 
клек 5х5/8
(гърди)
лег 5х5/8
кофички 4х (до отказ )
и дъмбели 45° за горна гърда 3х8
(гръб)
набиране(широк) 5х5
гребане 5х5/8
горен скрепец 3х8
(трицепс)
тесен хват 4х8/10
дъмбел зад глава 4х8/10
кик бек 4х8/10

Сряда:
Клек 5х5/8
милитари преса 5х5
мъртва тяга 5х5/8
набиране (тесен)5х5
и 3 упр за бицепс чукчета/сгъване кривлост / конц.сгъване
петък:
същата, като в понеделник
Тa ако може да ми кажете дали става за нещо и ако да какво мога да подобря.Относно храненето съм добре,приемам месо,риба,млеч.продукти,плодове и гл да приемам повече калории от колкото изразхождам.Мерси предварително.

Темата беше редактирана от Ferał Wołf на 19.05.18 23:51.

Понеделник вместо скрипец направи мечка.
За трицепс кикбека го замени с екстензия с въже, а за бицепс няма нужда от толкова упражнения. За крака единия ден може да правиш клек и румънска, а другия ден клек и хиперекстензии.

20.05.18
08:43
#2

Добре е програмата, малко повечко обем има в нея и може да поорежеш някои неща даже.

казано от Ferał Wołf на 19.05.18, 23:50:

пон: 
клек 5х5/8
(гърди)
лег 5х5/8
кофички 4х (до отказ )
и дъмбели 45° за горна гърда 3х8

(гръб)
набиране(широк) 5х5
гребане 5х5/8
горен скрепец 3х8
(трицепс)
тесен хват 4х8/10
дъмбел зад глава 4х8/10
кик бек 4х8/10

Сряда:
Клек 5х5/8
милитари преса 5х5
мъртва тяга 5х5/8
набиране (тесен)5х5
и 3 упр за бицепс чукчета/сгъване кривлост / конц.сгъване

Тия неща в червеното си избираш по 1-2 само от всичките и ги правиш след основната част на тренировката, може да ги въртиш - един път гребане, един път долен скрипец, един път лег с дъмбели и т.н.

Гледай да прогресираш с тежестите на главните движения - клек, лежанка, тяга, военна преса - като направиш 5х5 с дадена тежест, качвай с 5 кила на лежанка, тяга и клек, с 2.5 на военната преса. Набиранията гледай да правиш повече бройки, демек като направиш 5х5 набирания, почни да правиш 6, 5, 5, 5, 5; следващия път 7, 6, 5, 5, 5 и т.н. докато направиш 5х10. После почни да се набираш с тежест.

п.с.
по-добре смени клека на гърди и клека на гръб - в Сряда прави клек на гърди, когато правиш тяга, а в Понеделник и Петък прави клек на гръб.
На тягата това е много обем 5х5-8, ако правиш всичките серии с една и съща тежест. Ако е с прогресивно покачване на тежестта, горе-долу бива, макар че 8 повторения на тягата не е много продуктивно за начинаещи.

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 20.05.18 08:46.

20.05.18
16:44
#3

Да има логика благодаря

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1