Правилно хранене и тренировки,чистене

08.06.18
20:40

Здравейте, момиче съм на 21 години, висока съм 161см и тежа 61кг. Започнах да тренирам вкъщи, 11 седмици тренирах + калориен дефицит. От 69 кг станах 61 кг, да но не ми е достатъчно и започнах фитнес. Проблемът е ,че искам да горя мазнини и да изграждам мускул. Доста ми е объркано относно хранителния режим, в момента съм в застой ,защото от дълго време съм в калориен дефицит. Тотално съм объркана, как трябва да се храня преди тренировка(тренирам сутрин,ако има значение) , след тренировка и през деня.Когато започна да тренирам с тежести, например ръце, просто 2 -3 серия направо ми треперят ръцете, не мога да изкарам докарй. На фитнес ходя 4 пъти в седмицата,ако това има значение. Тренирам един ден горна, един почивам, един долна част, един почивам.През почивните дни ходя пеша или карам колело. Само искам да кажа ,че хляб,сладки, джънк, картофи, ориз, газирано НЕ присъстват в менюто ми! Обичам да ям плодове, млечни продукти,салати, меса, риби, ядки, фъстъчени масла и т.н. Приготвям си и сама “бисквити”,които са направени изцяло от плодове(банан,ябълка), овесени ядки, ленено брашно, стафиди, фурми. Не знам дали са полезни преди тренировка и в какво количество. След толкова много четене вече се обърках, наистина не знам как да се храня, да чистя и качвам мускулна маса.Не знам и относно добавките, дали да ги пия или ще успея и без тях ? Ако някой може да ме насочи, ще съм много благодарна 🙂

Здравей!

Щом тренираш сутрин, може и да не хапваш преди тренировката, особено пък ако няма много време между закуската и физическата активност.

Колкото до това как да организираш храненията си, прочети това ръководство. Надявам се да внесе яснота.

Не става ясно колко точно ядеш и колко голям е дефицитът, но е възможно да си в застой поради недостатъчен калориен прием.

09.06.18
09:57
#2

Сега ще прочета ръководството, благодаря Ви! А относно моето хранене, протича така:
Сутрин: 2-3 бисквити (по-горе съм споменала как ги правя) кафе(силно без захар) или 3в1.След това отивам на тренировка.
Обяд:Пълнена тиквичка(извара,сирене и отгоре кашкавал), 2 пилешки кюфтета и един домат.
Вечеря: 2 яйца + 1 домат и половин краставичка.
Искам да кажа ,че когато готвя не използвам мазнина,на салатата не слагам зехтин. Използвам много малко сол. Също така си позволявам и плодове, праскова,ябълка( 1-2 бр на ден)Това е за тренировъчен ден хранене.
Когато не тренирам:
Сутрин: Понякога ям 1-2 бисквити(домашни), но не винаги + кафе
Обяд: Пълнена тиквичка + домат и краставица
Вечеря:Салата домати и краставица + сирене
Пия около 2,2-3 л вода на ден.

Трябва да приемам някъде около 2000 калории (за трениращи 3-5 пъти в седмицата), а аз приемам някъде около 1500-600.Сега осъзнавам ,че приемам и доста малко протеин ,а повече мазнини .Нямам и голямо разнообразие в храненето, явно организмът привиква към една и съща храна.Опитвам се да изчистя,защото има какво, не е като да няма. Не знам струва ли си да си вземам и хранителни добавки, като l- carnitine,протеини и т.н

Orlin Asenov

29.09.18
16:22
#3

Или изграждаш мускулна маса или гориш мазнини. И двете едновремено неможе. Много са малко хората които го могат. Ти си избери кое от двете. По добре първо качи мускулна маса и след това изчисти.

Мнението беше редактирано от Тихомир Велев на 29.09.18 17:16.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1