По-широк гръден кош

20.06.18
20:05

Здравейте! На 13 години съм (скоро 14). Търся максимални резултати от упражненията и дейностите, разширяващи гръдния кош, макар че има и много от самосебе си да се разширява.
78 кг
Ръст - 1.73 м
Гръдна обиколка - 99 см
Талия - 80 см
Ръка - 35 см
Бедро - 60 см
Чел съм, че тичането и плуването много разширяват, особено в комбинация. Обаче как трябва да се диша? Да се задържа ли въздухът при вдишване, за колко време да се издишва и тн. Също съм чел, че пулоувърът много разширява, а в комбинация с клек е направо юмрук, само че си нямам и на представа как да се изпълняват упражненията (всъщност имам някаква представа, но не схванах съвсем).
Благодаря предварително!

Пулоувър с лост или дъмбел и пулдаун от стоеж с изпънати ръце са най-подходящите упражнения. Тази комбинация пулоувър и клек е мит. Пулоувър и кофи или пулоувър и лег ще разшири много повече гръдния кош от пулоувър и клек.

20.06.18
20:59
#2

казано от Стойко Колев на 20.06.18, 20:49:

Пулоувър с лост или дъмбел и пулдаун от стоеж с изпънати ръце са най-подходящите упражнения. Тази комбинация пулоувър и клек е мит. Пулоувър и кофи или пулоувър и лег ще разшири много повече гръдния кош от пулоувър и клек.

А не може ли пулоувър, кофи и лег или е прекалено много? Също по колко серии с колко повторения, почивки?

Мнението беше редактирано от str0ngBear на 20.06.18 20:59.

Разбира се, че може. В тази възраст, каквито и упражнения да правиш ще са ти от огромна полза. Ако си от по-голям град потърси възможност да тренираш някаквъв колективен спорт и отделно може и фитнес/лостове/домашни тренировки, а самата тренировъчна програма може да си я вземеш от сайта на ББ и просто да добавиш пулоувър при тренировките за гърди.

20.06.18
22:17
#4

казано от Стойко Колев на 20.06.18, 21:28:

Разбира се, че може. В тази възраст, каквито и упражнения да правиш ще са ти от огромна полза. Ако си от по-голям град потърси възможност да тренираш някаквъв колективен спорт и отделно може и фитнес/лостове/домашни тренировки, а самата тренировъчна програма може да си я вземеш от сайта на ББ и просто да добавиш пулоувър при тренировките за гърди.

Тренирал съм плуване преди години. Може да се каже, че тичам редовно. И на фитнес ходя, и на лостове, и у нас тренирам, и програма имам. 😄 Благодаря ти! Само за дишането и почивките между сериите не разбрах. Веднага, като свърша с едното упражнение (кофички да кажем), да започна лега и накрая пулоувъра или как?

21.06.18
11:30
#5

казано от Стойко Колев на 20.06.18, 20:49:

Пулоувър и кофи или пулоувър и лег ще разшири много повече гръдния кош от пулоувър и клек.

И как точно ще стане тая работа с разширяването на гръдния кош? За един приятел питам 😄

21.06.18
12:07
#6

Костите са си с горе- долу с предопределена форма и размер генетично (изключваме деформации ако си бил стрелец с лонгбоу в средновековна Англия или гребец на галера в античността)

И дишането при бягането не знам как ще разшири гръдния кош (освен ако някакси не ти хипертрофира белите дробове и да ти се разширят ребрата в следствие на това), защото при бягане се диша с корема. Отваряне и дишане с гръдния кош е много енергоемко и неефективно и пречи на ритъма при бягането.

Може би визуално ако натрупаш мускули на гърдите, гърба и раменете, и смъкнеш мазно от кръста ще изглежда по- широк, но самия скелет едва ли може да се разшири. Кой колкото си има - толкова си му е 🙂

Като натрупаш мускулна маса в гърдите и гърба(ромбоиди и латисимуси) ще стане по-широк и гръдния кош и то с доста сантиметри. За всички приятели отговарям

Мнението беше редактирано от Стойко Колев на 21.06.18 23:32.

казано от Стойко Колев на 21.06.18, 23:15:

Като натрупаш мускулна маса в гърдите и гърба(ромбоиди и латисимуси) ще стане по-широк и гръдния кош и то с доста сантиметри. За всички приятели отговарям

Кажи с какво си подкупил даскала по биология в 8 клас, за да не те остави на поправка? За един глупак, който не знае какво е гръдния кош питам 😂

А за ромбоидите сигурен ли си? А сератусите? Как мислиш? 🤔

Мнението беше редактирано от Херцог Трън на 22.06.18 00:38.

22.06.18
03:27
#9

казано от James Hinks на 21.06.18, 11:30:

казано от Стойко Колев на 20.06.18, 20:49:

Пулоувър и кофи или пулоувър и лег ще разшири много повече гръдния кош от пулоувър и клек.

И как точно ще стане тая работа с разширяването на гръдния кош? За един приятел питам 😄

Еми...има начин , даже два начина има!

Мускулите на гърдите и гърба правят гръдната обиколка широка и дори 3токласник, които не учи биологоя знае това. Колкото са по-големи, толкова по-голяма стойност дава метъра и дори след това измерването може да се запише в сайта в полето “гръден кош”. Ако нямате желание да дадете съвет или да помогнете на момчето, по-добре спрете да му пълните темата с заяждания.

22.06.18
09:55
#11

Не е истина какви щуротии пишеш понякога 😄
Не се усещаш ли, вярваш ли си ги тия работи...

22.06.18
11:37
#12

Честно казано, и на мен ми е интересно как мускулната маса разширява гръдния кош. Може би по време на покачването на мм се разширява, но не и от самата мм?

22.06.18
11:45
#13

Стойко визира външната обиколка на гръдния кош която може да се увеличи с натрупване на мускулна маса по гърдите и гърба, ясно е че самия гръден кош - костите, които го образуват, няма как лесно да се разшири.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1