Кардио-зумба

Здравейте,
Целя сваляне на килограми, три пъти седмично ходя на високоинтензивни тренировки по зумба, но вечер след 20ч. Въпросът ми е кога трябва да приемам вечерята си, понеже се прибирам от работа около 18:30ч. Пробвала съм да се храня веднага след като се прибера, но тренировката ми е някак тромава и не се чувствам добре. Но пък се прибирам късно и не ми се иска да се храня след 22.00ч. Какво да бъде храненето ми преди и след тренировка, за да бъде тренировката ми пълноценна за понижаване на тегло и телесни мазнини?
Друг въпрос, взела съм си хранителна добавка хром, тъй като четох, че помага при разграждането на въглехидратите, мазнините и протеините. Кога да я приемам, преди или след хранене и преди или след тренировка.
Да пия ли и Л карнитин за изгаряне на мазнини и отново кога?
И още един въпрос, мога ли да приемам протеинови шейкове, блокчета и други енергийни източници като ядки, когато искам да отслабна и, ако да- кога?

За да бъде тренировката пълноценна по-скоро трябва да обърнеш повече внимание на храненето преди нея, от колкото на това след нея.
От добавката хром ще чувстваш много по-малко желание за сладки храни, другите ефекти, които си описала не съм сигурен дали са реални.
Ако искаш да намаляш телесни мазнини всякакви протеинови шейкове, енергийни блокчета, протеинови вафли са излишни. С вафла и шейк не се отслабва, а с истински храни минимално преработвани.

11.07.18
10:26
#2

А много ли си гладна след тренировка? И защо не искаш да ядеш вечер?

Не, но съм гладна преди нея, защото последното ми основно хранене е било 8 часа преди тренировката, но след като вечерям не се чувствам добре по време на самата тренировка. Затова въпросът ми беше какво да ям преди и след нея, може би нещо малко два часа преди и малко след нея. Но тук идва въпросът кои храни са добри за преди кардио, за да не утежняват и кои за след него, съответно да подпомагат възстановяването на мускулите след тренировка?

11.07.18
21:45
#4

казано от Стойко Колев на 11.07.18, 08:27:

От добавката хром ще чувстваш много по-малко желание за сладки храни, другите ефекти, които си описала не съм сигурен дали са реални
.

От личен опит - не съм убедена доколко потиска глада за сладко. При мен не действаше така. Пила съм хром последно преди има-няма 10 години, но помня че след приема му се появяваха най-силните главоболия, които съм имала.
За храненето - аз бих преместила тренировката сутрин по ред причини.

12.07.18
17:59
#5

казано от Стойко Колев на 11.07.18, 08:27:

За да бъде тренировката пълноценна по-скоро трябва да обърнеш повече внимание на храненето преди нея, от колкото на това след нея.

Някой вече ти го беше написал това, но като цяло питащите ще имат доста по-добри резултати, ако правят точно обратното на твоите съвети.

Мнението беше редактирано от Станимир на 12.07.18 18:27.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1