Сумо тяга

Филип Валериев

26.07.18
11:57

Понеже не съм фен на класическата мъртва тяга и правя само Сумо, поне 2 пъти седмично, въпроса ми е, влиза ли трапецовидния мускул в упражнението?
Разкрача ми е малко широк от раменен, хвата раменен, не е буквално Сумо стил.

26.07.18
12:10
#1

Да

Филип Валериев

26.07.18
15:36
#2

Тая схема дали е много тежка според теб.

Понеделник и Петък
1.Сумо тяга
2.Клек
3.Набирания

Сряда
1.Кофи с тежест
2.Френско
3.Лицеви

26.07.18
15:40
#3

казано от Филип Валериев на 26.07.18, 15:36:

Тая схема дали е много тежка според теб.

Понеделник и Петък
1.Сумо тяга
2.Клек
3.Набирания

Сряда
1.Кофи с тежест
2.Френско
3.Лицеви

Напротив, даже ако тренираш само Понеделник, Сряда и Петък, можеш да го правиш всичкото като кръгова тренировка за 3-4 кръга с по 4-5 повторения:

клек
сумо тяга
кофи с тежест
набирания
лицеви
френско

п.с. що си изтри дневника бре, беше интересен 🙂

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 26.07.18 15:41.

26.07.18
15:59
#4

казано от Филип Валериев на 26.07.18, 15:36:

Тая схема дали е много тежка според теб.

Понеделник и Петък
1.Сумо тяга
2.Клек
3.Набирания

Сряда
1.Кофи с тежест
2.Френско
3.Лицеви

Аз бих повторил в събота , тренировката от сряда , за да станат 4 седмично , но много зависи от това , колко си зает с работа и как ти се отразява това на тонуса.Също бих редувал клека и тягата , като първо упражнение във понеделника и петъка , за да им отдам еднакво внимание , без акцент на едното повече от другото.Все пак всичко зависи от това какви цели гониш и дали си си поставил такива , както и как ти самия усещаш нещата , но като цяло имаш почти всичките основни упражнения.Дали ще ти е тежка тази програма , зависи от много неща.

Филип Валериев

26.07.18
16:08
#5

казано от Alexander Krastev на 26.07.18, 15:40:

казано от Филип Валериев на 26.07.18, 15:36:

Тая схема дали е много тежка според теб.

Понеделник и Петък
1.Сумо тяга
2.Клек
3.Набирания

Сряда
1.Кофи с тежест
2.Френско
3.Лицеви

Напротив, даже ако тренираш само Понеделник, Сряда и Петък, можеш да го правиш всичкото като кръгова тренировка за 3-4 кръга с по 4-5 повторения:

клек
сумо тяга
кофи с тежест
набирания
лицеви
френско

п.с. що си изтри дневника бре, беше интересен 🙂

Не тренирам с такава мотивиция вече, просто си тренирам за тонус, за кръговата ще ми стане много еднообразно да го правя 3 пъти седмично 365 дни, иначе мерси за съвета.
Направих си страшен лост за набиране трябва да ви го покажа.

Едит: мисля за да има коренно разнообразие да е:
Понеделник
1.Преден клек
2.Сумо
3.Набиране

Петък
1.Сумо
2.Клек зад врат
3.Набиране


Едит2
На всякъде коментират че тесния разкрач при клек помпа много бедрата по малко дупето, ужас при мен е точно обратното колкото съм по разкрачен толкова ми гърмят бедрата и  имам страшно повече сила.

Мнението беше редактирано от Филип Валериев на 26.07.18 16:10.

26.07.18
16:18
#6

Не се притеснявай, няма да ти спадне трапеца от сумото, а “дупето” с прашка ли ще го печеш на плажа, че те бърка толкоз?

Филип Валериев

26.07.18
17:56
#7

казано от Brown Bomber на 26.07.18, 16:18:

Не се притеснявай, няма да ти спадне трапеца от сумото, а “дупето” с прашка ли ще го печеш на плажа, че те бърка толкоз?

Хахах Дупето не искам да спада... Трапеца си е по дефулт на животно той вече е изграден 😄

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1