Вярно ли е това, объркана съм

04.08.18
09:35

Здравейте момиче на 17 съм, в период на сваляне съм и ще бъда точна и ясна. Четох противоречиви мнения е реших да питам тук вярно ли е че веднага след тренировката трябва да се яде протеин или въглехидрат, иначе мускула щял да се ‘’разпадне’‘? Никога не съм го правила, ям си 40 мин след нея и винаги съм го правила така и имам резултати. Моля за мнения, съвсем се обърках..

Темата беше редактирана от А. Ч. на 04.08.18 09:39.

04.08.18
09:39
#1

Вярно е!

04.08.18
10:27
#2

Трябва да хапнеш 10-20 гр протеин. Най-лесно е с протеинов шейк.

04.08.18
10:42
#3

Един тренер ми беше казал че това може да се пропусне и да се премине направо към основното 40 мин след тренировката, aко целта е отслабване

04.08.18
11:31
#4

казано от А. Ч. на 04.08.18, 09:35:

Четох противоречиви мнения е реших да питам тук вярно ли е че веднага след тренировката трябва да се яде протеин или въглехидрат, иначе мускула щял да се ‘’разпадне’‘?

Не, не е вярно.

казано от А. Ч. на 04.08.18, 09:35:

Никога не съм го правила, ям си 40 мин след нея и винаги съм го правила така и имам резултати.

40 мин. си е веднага.

04.08.18
11:54
#5

Благодаряя и аз така си мислех 🙂

04.08.18
15:52
#6

Значи така да си продължавам?

04.08.18
20:23
#7

казано от А. Ч. на 04.08.18, 09:35:

Здравейте момиче на 17 съм, в период на сваляне съм и ще бъда точна и ясна. Четох противоречиви мнения е реших да питам тук вярно ли е че веднага след тренировката трябва да се яде протеин или въглехидрат, иначе мускула щял да се ‘’разпадне’‘? Никога не съм го правила, ям си 40 мин след нея и винаги съм го правила така и имам резултати. Моля за мнения, съвсем се обърках..

Няма да катаболизираш за 40 минути споко🙂 Мускула ти се “разпада” по време на тренировка и след нея часове че и дни имаш увеличени нива на МПС  и в тия часове/дни  е хубаво да си набавяш нужния протеин и другите му макаронутриенти

04.08.18
21:27
#8

Добрем значи да продължавам да си ям около 40 мин след това? 🙂

04.08.18
21:49
#9

Дали е 40 минути или 1 час и 30 няма значение . Набавяй си нужния протеин дневно и всичко ще е точно.

04.08.18
22:36
#10

Съгласна съм, благодаряя 🙂

Не, разбира се, че не е вярно. Яж, когато ти е удобно. Не е от значение дали ще е Протеин с повечко мазнини или протеин с повечко въглехидрати. Най-важното е да си набавиш нужното количество протеин, останалото зависи от това какво се вписва в калориите ти за деня и тяхното разпределение, ако ти остават 30 гр. мазнини набави си ги, и обратното.

14.11.18
10:12
#12

Вярно е! Веднъж не ядох след тренировка и ми се разпадна мускула.

14.11.18
10:29
#13

Брех, какви са тези ваши тренировки, че се разпадате след тях?! 🙂 Какво крайно физическо изтощение трябва , за да започне разпад на протеините в мускула, дори си нямам представа. “Нужното” количество протеин” е много надценена стойност, 0,8 гр/ кг телесно тегло са достатъчни за ежедневен прием според СЗО, а за качване на мускулна маса при бодибилдъри оптимално е 1.6 гр.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1