Лостове

Чел съм, че когато тренираш във фитнес, трябва да тренираш един ден за една мускулна група друг ден за друга и т.н. та въпросът ми е дали и за тренировки на лостове дали е така. Знам че е глупав въпрос просто не съм сигурен, защото с лостове те нямаш голям избор. Другия ми въпрос е дали, ако тренирам всеки ден  ще имам прогрес понеже съм чувал, че мускула се измаря.

02.10.18
14:56
#1

казано от Искрен Стефанов на 02.10.18, 11:49:

Чел съм, че когато тренираш във фитнес, трябва да тренираш един ден за една мускулна група друг ден за друга и т.н. та въпросът ми е дали и за тренировки на лостове дали е така.

То дори и във фитнеса не трябва да тренираш така.

казано от Искрен Стефанов на 02.10.18, 11:49:

Другия ми въпрос е дали, ако тренирам всеки ден  ще имам прогрес понеже съм чувал, че мускула се измаря.

Прогрес ще има, но много зависи как тренираш.

16.10.18
11:45
#2

Чел съм, че когато тренираш във фитнес, трябва да тренираш един ден за една мускулна група друг ден за друга и т.н.

Да, ако ходиш на фитнес с Фики.
Инвестирай в Starting Strength

Другия ми въпрос е дали, ако тренирам всеки ден  ще имам прогрес понеже съм чувал, че мускула се измаря.

Не знам, ще имаш ли? Какво и колко ядеш?
Ако не ядеш колкото и както трябва на тялото ти няма да му пука особено. За него е винаги изгодно да складира мазнини ако ядеш много и да гори мускула ако си с ниско съдържание на мазнина.
Това мускула е скъпо нещо и тялото предпочита да не се занимава, не е в режим “оо пича почна да тренира, по добре да взема храната дето е ял днес и да почна да мажа по бицепса с маламашката”. Но тук въпроса е какво искаш да правиш със себе си? До какво ниво искаш да се докараш?
Когато знаеш каква е целта ти и си подготвиш плана става много елементарно и е въпрос на дисциплина и инат.
Ако искаш да станеш насечен (по нашенски), научи се да боравиш със свободни тежести, намери си калоричните нужди, приготви каква и колко храна да ядеш. Представа си нямаш колко много ненужни неща и глупости се правят по фитенсите.

Искаш гръб?
Дай турбо на набиранията и тягата

Искаш гърди и рамо?
Дай турбо на лежанката и военната преса

Искаш крака?
Клякай все едно тази седмица ти е последна

Абстрахирай се от факта, че трябва да ходиш 8 дни в седмицата на фитнес по 25 часа на денонощие.
Все пак не си в отбора на Иван Абаджиев, но можеш да вземеш философията му (и минималистичния подход), която спечели златни медали за България и подтикна много други хора в тази така наречене фитнес общост да преосмислят приоритетите и нещата (не в България естествено).
С други думи златната дума е - Progressive Overload

Поста стана доста подробен, така че може да послушаш съвета ми, да прочетеш Starting Strength и да се поровиш за това онова (част от упражнението).
Но не се претоварвай с размисли.

Само знай, че за да свалиш -500 калории от нуждите ти.
За да качиш +300 - 500 отгоре от нуждите ти.
Инвестирай в compound упражнения, за да не си губиш времето с глуповати машинариики за изолациика (предно, задно, странично рамо днеска БАТЕ!) и се наслаждавай на живота.

Or fuck me и прави каквото искаш.

Мнението беше редактирано от NotFatJustBalkan на 16.10.18 11:49.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1