Застой или аз греша

123

Темата беше редактирана от Светослав Георгиев на 14.12.18 00:24.

А крака кога? Иначе щом не качваш, очевидно не ядеш достатъчно, както и програмата ти според мен не струва.

Мнението беше редактирано от Иван Благов на 07.10.18 13:47.

Краката имах контузия бях футболист и сега лека полека опитвам затова не съм ги сложил като ден

По всяка вероятност си намалил телесните си мазнини. На този етап от тренировъчния ти стаж и предвид факта, че споменаваш напредък в тренировките, на 99% загубата не е от мускули. Такива по всяка вероятност си качил.

Тренировъчната ти програма според мен не е оптимална и не е за твоя тренировъчен стаж. Макар на този етап да можеш да се разминеш едва ли не с всичко и всичко да има резултат, бих препоръчал да разгледаш програмата 5х5 (вариантът на Бил Стар) и да продължиш по нея.

Относно храненето, още малко зеленчуци и хапването на мазна риба (скумрия, тон, сьомга) поне 3 пъти седмично ще подобри нещата значително.

Много благодаря за съвета.Ще вкарам към гърдите 1 упражнение за трицепс и към гърба 1 за бицепс ще попроменя нещо в храната.Ще търсим успеха към повечето килограми като натрупам

09.10.18
21:26
#5

Качеството над количеството. Ако ще и още 5 упражнения за бицепс или гръб да вкараш, голям резултат няма да има. 5х5 според мен е една от най- добрите програми. Пък с тея гладиатори- маглаитори не очаквай голям прогрес.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1