Клек/лег/тяга - прогрес

31.10.18
17:24

Ще се претренира ли по тази схема:

Понеделник
1.Клек 5х5
2.Лег 5х5

Четвъртък
1.Клек 5х5
2.Тяга 10х5

Харесва ми да клякам, след като съм правил малко кардио, усмиля ми всичко и ми става по свежо

Темата беше редактирана от Qvor Ivanov на 02.11.18 17:15.

04.11.18
13:09
#1

Не, разбира се, освен ако не клякаш с 200+ кг.

Здравей, как се вместваш в 5 серии клек? смисъл аз правя кардио след това започвам със
50/60/70/80/90/100/110/120 - 5 ци, и след това вече се чувствам добре за 2 ки 10-12 серии някъде се вмествам ...

06.11.18
23:39
#3

казано от Петко К на 04.11.18, 13:09:

Не, разбира се, освен ако не клякаш с 200+ кг.

+1
Също така 10х5 на тягата може да ти излязат през носа, ако тежестта е над 2ка хЛТ. Нищо не си споменал за тежестите. Какво имаш предвид под кардио в началото? Ако е ходене или с ниска интензивност за 10-15мин е ок.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1