Колоездене + упражнения за качване на мускулна маса и топене на мазнини ?

14.11.18
12:31

Здравейте!
На първо място се извинявам ако съм объркал раздела.
Понеже усещам ,че леко съм започнал да напълнявам сега като идва зимата ,съм решил всеки ден (без събота и неделя) да се метна отново на колелото и да карам по 2 часа (на неравен терен)  ,и след тази тренировка да правя упражнения от типа на лицеви опори , коремни преси , планк , клякания и т.н ,като ще ги редувам. Целта ми ,както съм написал в заглавието , е покачването на мускулна маса и свалянето на мазнини . Успях да се преборя и да спра всичко газирано ,сладко ,чипсове и други боклуци (това вече 5-6 месеца) . Храня се по 3-4 пъти дневно ,пия доста течности (основно вода и айрян) . Ям доста често месо ( предимно пилешко , риба и свинско от време на време) .
П.П Почти всеки ден ходя пеша по 7-8км ,че понякога и повече.
Ако някой може да каже дали това е възможно чрез тези упражнения и хранения ,ще съм благодарен. Може да предлагате и корекции някакви.

14.11.18
13:20
#1

Два часа колоездене почти всеки ден е много. Бих го ограничил до 60-90 мин. в зависимост от интензитета, през ден. На силовите тренировки не им е мястото след толкова продължително кардио, по-добре ги прави по друго време на деня, или още по-добре редувай силов ден с кардио ден.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1