Как да кача мускулна маса

29.11.18
22:53

Здравейте,
На 16 години съм и много бих искал да кача мускулна маса.
195 съм, тежа 83 килограма и ям на ден по 2200 калории, за да задържам и дори от толкова малко качвам, но мисля, че не са ми достатъчни.
Вегетарианец съм цял живот, но смятам да започна да ям месо, ако порасна на височина и на мускулна маса!
Също, трябват ли ми протеини, ВСАА и всякакви такива неща, от които си нямам представа?

30.11.18
00:35
#1

С такъв профил, много ме съмнява на 2200 калории да качваш. Виж на 3200 съм по-склонна да вярвам.
Как си следиш теглото и калориите?

30.11.18
07:22
#2

Броя и си записвам калориите и теглото го следя, като се меря всеки ден

Трябва да ядеш повече и ако искаш по - бързо маса направи това: 1.Вземай Креатин - около 50ст когато пиеш много вода с него клетките на мускулите ти стават вода и качваш МНОГО бързо аз лично качих 2кг за 2седмици! 2.Вземай Протеин
Протеина е главното нещо поради което ръстат мускулите ти! 3. Тренирай по малко повторения с много килограми. Трябва максимум повторенията да са ти 8! Лично аз вземам протеин и креатин всеки ден през седмицата и правят добри резултати! ( извинявам се, че няма запетаи в текста )

04.12.18
23:27
#4

Ами ако качвам чиста мускулна маса?
Вариант ли е?
Ако качвам чиста маса, примерно 3 кг постепенно става ли или е по-бавно отколкото наддаването на тегло и съответно качвонето?
смис ако може да избегна чистенето
или няма такъв вариант

05.12.18
15:14
#5

казано от Умур Пантелеев на 01.12.18, 23:07:

извинявам се, че няма запетаи в текста

Само това да му беше проблема...

Мнението беше редактирано от Станимир на 05.12.18 15:15.

казано от Умур Пантелеев на 01.12.18, 23:07:

Трябва да ядеш повече и ако искаш по - бързо маса направи това: 1.Вземай Креатин - около 50ст когато пиеш много вода с него клетките на мускулите ти стават вода и качваш МНОГО бързо аз лично качих 2кг за 2седмици! 2.Вземай Протеин
Протеина е главното нещо поради което ръстат мускулите ти! 3. Тренирай по малко повторения с много килограми. Трябва максимум повторенията да са ти 8! Лично аз вземам протеин и креатин всеки ден през седмицата и правят добри резултати! ( извинявам се, че няма запетаи в текста )

Толкова глупости на едно място отдавна не бях чел 😁

12.12.18
21:50
#7

От 2 седмици качвам по малко или задържам килограмите!
Вярно е, че имам малко повече мазнина, но има и ефект.
Въпреки че съм вегетарианец и не ям месо, не пия протеинови шейкове или креатин и други (химии?), ям млечни продукти ускорих бързината на тренировката и 1 седмица вдигнах маса и втората започнах релеф. Има резултат(малък, но има).
Според вас добре ли е 1 седмица да се качва масата и 1 седмица релеф или дали има среден вариант, като да правя едновременно и релеф и маса: например ако за релеф се изискват да кажем 15 повторения, а за маса 8 да праня по 10-12 и да правя и двете или не става?

13.12.18
08:17
#8

Според мен или качваш или чистиш

13.12.18
09:25
#9

1седмица маса...една седмица релеф...Ти за 6 месеца  си готов за състезания.

13.12.18
09:36
#10

Добър вариант е и 1 ден маса, 2 дни релеф, 3 дни маса + релеф, 1 ден почивка. След първата седмица няма да се познаеш.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1