Чистене за лятото

03.12.18
19:15

Здравейте, до преди 5-6 месеца бях с наднормено тегло, през лятото свалих 14кг от 96кг на 82кг, без да тренирам просто си оправих храненето и вървях повече.
Преди месец започнах фитнес отново като не бях тренирал близо година. Натрупах мускулна маса доста бързо от 82кг станах 86кг, но още имам много мазнини и според мен, ако не започна да чистя от сега няма как да стане.
Информация за мен:
Височина: 188
Килограми: 86
Години: 17
Подкожни мазнини: 15%( според https://www.omnicalculator.com/health/body-fat)
Сега се храня на 2000 калорий.
Тренировка: Горна/Долна по 2пъти в седмицата.
Благодаря предварително.

Продължавай да тренираш. Едва от месец го правиш.

Не разчитай на точност от тези калкулатори за процента телесни мазнини.

Не намалявай повече калориите, ако това ти се върти в главата.

03.12.18
20:39
#2

Послушай Вероника.

Мнението беше редактирано от Елена на 03.12.18 21:03.

05.12.18
09:36
#3

С тези каории ще загубиш тегло, но не сваляй повече от това или по скоро дръж се в границите 1800 - 2100.

Бих ти препоръчал тренировка със свободни тежести на високо белтъчна диета за да построиш малко мускул и да свалиш мазнини (споко няма да станеш Рони Колман).

Мнението беше редактирано от NotFatJustBalkan на 05.12.18 09:36.

05.12.18
22:06
#4

Здравейте отново, опитах се да си направя ниско въглехидратен хранителен режим.
Стигнах до тук:

Закуска:
150гр Пилешко-207 калории - 42гр протеин - 8гр въглехидрат - 4гр мазнини
150гр Маруля- 24 калории - 3гр  протеин - 6гр въглехидрат - 0гр мазнини

Обяд:
200гр Извара- 222 калории - 20гр протеин - 7гр въглехидрат - 2гр мазнини
2 варени яйца-310 калории - 25гр протеин - 2гр въглехидрат - 22гр мазнини

След тренировка:
200гр Извара- 222 калории - 20гр протеин - 7гр въглехидрат - 2гр мазнини
2 варени яйца-310 калории - 25гр протеин - 2гр въглехидрат - 22гр мазнини

Вечеря:
Пилешки гърди със зеленчуци на пара(https://www.bb-team.org/recipes/4483_pileshki-gardi-sas-zelenchutzi-na-para)

Общо      2519 калории -311гр протеин- 55гр въглехидрат -103гр мазнини

05.12.18
22:44
#5

2 варени яйца- определено не са 310 калории 🙂 Явно бъркаш брой яйце със 100 гр.яйце. Едно яйце има 65-70 калории и за съжаление по-малко протеини.
Дори и да не са точни сметките, това е абсурно число 311гр протеин за твоето тегло...

Препоръчвам ти да използваш MYfitnessPal известно време, докато свикнеш кое колко е като макроси и калории.

Мнението беше редактирано от Radost на 05.12.18 22:45.

05.12.18
23:18
#6

казано от Radost на 05.12.18, 22:44:

2 варени яйца- определено не са 310 калории 🙂 Явно бъркаш брой яйце със 100 гр.яйце. Едно яйце има 65-70 калории и за съжаление по-малко протеини.
Дори и да не са точни сметките, това е абсурно число 311гр протеин за твоето тегло...

Препоръчвам ти да използваш MYfitnessPal известно време, докато свикнеш кое колко е като макроси и калории.

Сега видях, а fitnesspal-a го използвам от 30-40 дни
Информацията за яйцето я взех от тук: https://www.bb-team.org/hrani/id/757297_yaytse-tsyalo-tvardo-svareno

Мнението беше редактирано от Калоян Колев на 05.12.18 23:25.

05.12.18
23:30
#7

А какво пише там - информация за 100 г продукт. 1 яйце е около 50 г.

07.12.18
09:48
#8

С тези калории няма да свалиш кила. По скоро ще се въртиш около сегашните.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1