Мнение относно програма за сила и обем?

Ден 1-Лег 3х3-5, раменна преса прав 3х3-5, кофички с тежест 3х3-5, корем.                                                                Ден 2-Тяга 3х3-5, набирания в подхват с тежест 3х3-5, корем.           
Ден 3-Като ден едно. Ден 4-Като ден 2. Ден 5-Като ден 1 и 3. Ден 6-Като ден 2 и 4. Ден 7-Почивка.                                      Храна: Калориен излишък с преобладаващи въглехидрати (като цяло). Кафяв ориз, банани, пълнозърнест хляб и тн. Средно количество протеини от 1.5 до 2 гр на телесно тегло, основно от месо, яйца и сирене. Умерено количество мазнини, основно от сурови ядки, авокадо, фъстъчено масло, краве масло и маслини. Височина 170 см, тегло 62.5-63 кг. Какво ви е мнението? Благодаря предварително! 🙂

22.02.19
18:02

А клек? По-добре комбинирай всичко в един ден и тренирай три пъти седмично.

Ако включиш и един ден за долна част си бомба. Тягата натоварва долната част до някъде, но не е достатъчна.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1