Съвет за Push/Pull/Legs

08.04.19
22:50

Здравейте. Реших да премина към въпросния тип тренировка. Идеята ми е да тренирам три дни подред и два да почивам и след това наново да завъртам дните. Тоест една група да ми се пада на всеки пет дни. Прикачвам и разновидността на програмата на която се спрях. Въпросът ми към по-опитните и хората преминали през този сплит е дали тази разновидност на която съм се спрял е добра като обем най-вече за гърдите и раменете ? За другите групи може би е добре при положение че всяка тренировка ще е на пет дни. И също дали това е добра идея да ги завъртам така както мисля - три дни тренировка два почивка и отново? Не съм нито напълно начинаещ, нито адски напреднал а просто трениращ с няколко прекъсвания до момента, но от септември 2018 без прекъсвания ако е от значение.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1