90-килограмов се набира

Прескочи до:

отсъствах 3+ месеца от форума и до края на юли месец записвах тренировките си на тефтер.. тренировките ми през август се състоят от доста експерименти, но нищо което си струва да запиша, да се поуча.
затова разгърнах тефтера и реших да разпиша тренировките до края на юли , за да видя с какво напреднах:

под карантина (излизане само до лостове):
6.04.
1. набиране много широк хват – 2*5, 2 мин. почивка
2. набиране широк хват – 7;5;6;5 – 40-70 сек почивка
3. Набиране широк хват неутрален – 6;3;5;1;1 – 1 мин. почивка

8.04.
широк хват кофички – 1*50

10.04.
набиране широк хват – 1*10

12.04.
лигавщини с typewriter

оттук до началото на юни тренировката ми се е състояла от по 4 типа набирания 2*10, и по 100-110 лицеви опори когато не тренирам набирания. не ми се е тренирало, не съм изязявал желание за напредък, само съм раздвижвал.

1.06. (край карантина)
1. асист. набирания с прибор (по-голяма тежест съпротивление ; с подхват) – 2*3-4
1.1. асист. набирания с прибор (по-малка тежест) – 4*0 (без заключване в горна позиция)
2. набирания надхват (средноширок хват) – 4*7;6;6;7
3. набирания рамбо – 3*6;3;0

20.06
1. повдг. на крака от вис – 9;9;12
2. негативни повт. – 7sec спускане (2*5;4)
3. задържане mid-наб. – 7sec задържане (2*5;2)
4. напред-назад (упр. за експлозв.) – 3*3;4;3

23.06 (начало ниско-въглехидратна диета)
*високи набирания – лактите отиват на лоста с едно експлозивно движение с изправени ръце; загрявка; ползвам го за загрявка
1. високи набирания – 1*
2. асист.набирания, (ДВЛ) държейки се за вертикален лост (лява/дясна ръка) - 3*5/4 ; 3/3; 4/3

25.06.
1. високи набирания – 2*5,5
2. повдг. на крака – 3*10;11;9
3. негативни – 10 sec спускане (1*)
4. задържане mid-наб – (3*10; ? ; 10)
5. напред-назад – 3*0,0,0

27.06.
1. високи набирания – 2*3
2. кофички – 13;10;6;3
3. кофички , започващи с предмишница облегната на успоредка – 4;1;0 (заради лошо пост на ръце; нервната система отказа) ;и после 2;2

29.06
1. високи набирания – 2*4;3
2. набирания ‘’ДВЛ’’ -  3*4/3; 4/3; 5/4
3. напред-назад – 3* 4; 5-6 ; 0

1.07.
1. високи набирания – 2*5;3
2. повдг. на крака – 3*15;11;9
3. негативни – 3*2,2,2

6.07. (край на диета; мускулните трески били станали по-продълж.)
1.набиране пирамида до 15п. (или 120 повт. общо)
2.напред назад – 1*7

9.07
1. високи набирания – 2*5,4 (дървени)
2. негативни – 4sec спускане (3*7,7;0)
в суперсерия с ‚напред-назад‘ (3*5-6;4;0)
3. набирания ‚ДВЛ‘ – 5/4 ; 5/3 ; 0

11.07
1. високи набирания – 2*5,5
2. набирания широк хват – 3*8,7,7
3. набирания широк хват, 2 пръста – 2*1,4

15.07
1. ас. набирания (с прибор 7кг.) – 3*5/4 , 5/3 , 5/4
2. набирания ‚двл‘ – 3*3/2 , 3/3 , 1/1
3. повдг. на крака – 3*15,10,0
4. коремна преса от лост – 20 ; 22; 20

17.07.
1. кофички – 3*13;10;82
2. кофички , започващи с предмишница облегната на успоредка – 2*3;1

19.07.
1. високи набирания – 2*5;4
2. набирания с 2 пръста – 3*2;2;1
+ негативни – 7sec;5sec;0

добре съм направил , че конвенционалните набирания съм ги свел до минимум.
така например при асистираните набирания , макар че броя им повторения за серия не скача, броя серии - да.
многото направени ‘негативни’ набирания в резултат подпомогнаха издигането ми от долно положение. и леко мога да се подвигна на лоста с една ръка.

стандартен брой набирания без да се пусна от лоста е 14 , личен рекорд за 1 минута е 18 , и личен рекорд за 5 минути - 22.
и благодарение на краткото възвръщане към НВД - паднах на 85 килограма.

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1