Въпрос за сваляне на тегло

10.06.19
11:58

М/18
Започнах да броя калориите си с помощта на едно приложение, където написах какви цели имам (да свалям 2 кг. на месец, беше препоръчителното, затова него избрах), колко съм висок (1.95), колко тежа (98кг.) и че не съм много активен и ми изчисли, че трябва да приемам по-малко от 2300 калории на ден, за да отслабна. Първо искам да попитам това вярно ли е. И след това. Скоро започвам работа в МакДоналдс за лятото. Работата ще е 12 часа и ще трябва да ям от там, защото е и на летището и други избори няма да имам. Погледнах менюто и видях, че сандвичите са около 500 калории. Ако обяда ми е от там, но все пак се придържам до по-малко от 2300 калории ще сваля ли тегло или вредната храна все пак ще си окаже влиянието? Също така, ще бъда на крака доста време, от тези 12 часа само 1 час ще имам почивка. Това ще изгори ли допълнително калории или за да изгоря трябва да се изморя много? И последно - днес бягах на място вкъщи за половин час. Доста се изпотих, но сърцето ми не биеше силно както обикновено. По принцип имам един синдром на сърцето и ако го натоварвам получавам сърцебиене и става малко особена ситуацията, но не е нищо страшно, нямал съм болка и т.н. Но все пак е неприятно и ако това упражнение върши работа мисля да го практикувам в почивни дни и когато имам време след работа. Въпроса е, че не знам дали се горят калории когато се изпотя или когато сърцето ми започне да бие повече и се задъхвам, което не се случи сега, въпреки че се упражнявах, но се изпотих доста. И всъщност дайте ми още някакви предложения за загуба на тегло, ако имате някакви.

10.06.19
12:59

Макдоналдс имат един “дюнер” с късове телешко месо, който според мен е най-малкото зло от менютата там. Като вкараш и една салата без излишни дресинги, мисля, че ще си ОК с храната (ако действително го ядеш веднъж на ден). Само без картофки и оливане със соса в дюнера 🙂

Да, определено факта, че ще си по 12 часа на крак ще даде отражение и ще гориш повече калории в сравнение с работа в която си седнал.

Задължително вкарай силова част в тренировките, за да избегнеш skinny-fat изненади.

10.06.19
17:37

Ако имаш възможност яж само от месото докато си на работа. Като ограничиш въглехидратите няма да има проблем, но няколко силови тренировки ще подобрят резултатите значително.

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1