Въпрос за сваляне на тегло

10.06.19
11:58

М/18
Започнах да броя калориите си с помощта на едно приложение, където написах какви цели имам (да свалям 2 кг. на месец, беше препоръчителното, затова него избрах), колко съм висок (1.95), колко тежа (98кг.) и че не съм много активен и ми изчисли, че трябва да приемам по-малко от 2300 калории на ден, за да отслабна. Първо искам да попитам това вярно ли е. И след това. Скоро започвам работа в МакДоналдс за лятото. Работата ще е 12 часа и ще трябва да ям от там, защото е и на летището и други избори няма да имам. Погледнах менюто и видях, че сандвичите са около 500 калории. Ако обяда ми е от там, но все пак се придържам до по-малко от 2300 калории ще сваля ли тегло или вредната храна все пак ще си окаже влиянието? Също така, ще бъда на крака доста време, от тези 12 часа само 1 час ще имам почивка. Това ще изгори ли допълнително калории или за да изгоря трябва да се изморя много? И последно - днес бягах на място вкъщи за половин час. Доста се изпотих, но сърцето ми не биеше силно както обикновено. По принцип имам един синдром на сърцето и ако го натоварвам получавам сърцебиене и става малко особена ситуацията, но не е нищо страшно, нямал съм болка и т.н. Но все пак е неприятно и ако това упражнение върши работа мисля да го практикувам в почивни дни и когато имам време след работа. Въпроса е, че не знам дали се горят калории когато се изпотя или когато сърцето ми започне да бие повече и се задъхвам, което не се случи сега, въпреки че се упражнявах, но се изпотих доста. И всъщност дайте ми още някакви предложения за загуба на тегло, ако имате някакви.

10.06.19
12:59

Макдоналдс имат един “дюнер” с късове телешко месо, който според мен е най-малкото зло от менютата там. Като вкараш и една салата без излишни дресинги, мисля, че ще си ОК с храната (ако действително го ядеш веднъж на ден). Само без картофки и оливане със соса в дюнера 🙂

Да, определено факта, че ще си по 12 часа на крак ще даде отражение и ще гориш повече калории в сравнение с работа в която си седнал.

Задължително вкарай силова част в тренировките, за да избегнеш skinny-fat изненади.

10.06.19
17:37

Ако имаш възможност яж само от месото докато си на работа. Като ограничиш въглехидратите няма да има проблем, но няколко силови тренировки ще подобрят резултатите значително.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1